En mitenkään tahdo leveillä tai saada teitä kateellisiksi, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
tuli juuri kylvystä, tunnin sain liota ammeessa ihan rauhassa ja lukea kirjaa. aamulla pojat lähti yhdeksi yöksi tukiperheeseen ja sitten kävimme miehen kanssa iltapäivänäytöksessä katsomassa leffaa (voin sanoa että suosittelen todellakin "miehet jotka vihaavat naisia" ;) ) jonka jälkeen käytiin syömässä mahat täyteen kreikkalaisessa ravintolassa. oi mikä ihana päivä :xmas: B) :whistle:

miten teillä? :saint:

Kiva, että sulla on ollut kiva päivä. Mutta en kyllä osaa olla kateellinen siitä, että lapsesi ovat tukiperheessä...minun silmin se ei ole mikään positiivinen asia.

Naattikaa myös yöstä ;)

Mulla aika normipäivä, töissä, pyykkäystä, lenkki ja ilta koneella :D

Mutta pitää nyt vähän kehua viikonloppua, kun oltiin tuolla mökkeilemässä (no, mökki oli täysin varusteltu), lauantaina istuskelin rauhassa aurinkoisella terassilla lonkeron kanssa, ja sunnuntaina lilluttiin kylpylän lämpöisissä vesissä sekä syötiin hyvin ulkona :D

No sähän oot varmaan ryppynen ku rusina tunnin liotuksen jälkeen :D Kiva että olet saanut nauttia omasta ajasta rauhassa,en ole kateellinen,osaan olla iloinen muidenkin puolesta :)

kiva että sulla on ollut kiva päivä..tää tyyppi on ollut töissä leikkelemässä hiuksia ja tekees mummeleille permiksiä,sit kun pääsin kotiin niin alkoi pyykit,siivous,ruoka ja niin edespäin lista on loputon...niin ja pienen koiranpennun kusilänttejä puunaten..ei yhtän kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Kiva, että sulla on ollut kiva päivä. Mutta en kyllä osaa olla kateellinen siitä, että lapsesi ovat tukiperheessä...minun silmin se ei ole mikään positiivinen asia.

Yhdyn tähän...
Muuten ajatus leffaan menemisestä ja kahestaan syömisestä kuulostaa hyvältä..

Ihan normi mukava duunipäivä, kiitos kysymästä :)

Ilta oli oikein leppoisa, koska kuopus on yökylässä isovanhemmilla.
Jos ois koko ajan vain yksi tollanen 6v täällä niin olis kyllä helppoa tää elämä :D
Pelattiin lautapelejä, syötiin poppareita, jutskailtiin ja katottiin telkkua kolmistaan.

ne lapset vois olla yhtä hyvin sinun kotonasi, joten nyt en ymmärrä miksi se on mielestäsi negatiivista? minä saan lomaa kun isukki ei pidä sovittuja tapaamisiaan lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Naattikaa myös yöstä ;)

Mulla aika normipäivä, töissä, pyykkäystä, lenkki ja ilta koneella :D

Mutta pitää nyt vähän kehua viikonloppua, kun oltiin tuolla mökkeilemässä (no, mökki oli täysin varusteltu), lauantaina istuskelin rauhassa aurinkoisella terassilla lonkeron kanssa, ja sunnuntaina lilluttiin kylpylän lämpöisissä vesissä sekä syötiin hyvin ulkona :D

mäki tahon mökille taas :D oltiin tahkolla muutama viikko sitten ja oih :heart:

Sulla taitaa olla hiukka suppea käsitys tukiperheistä,tai yleensäkkin siitä miksi lapset pääsevät sellaisiin perheisiin aina välillä.
On olemassa muistakin syitä kuin vain yks.

kateellinen olen pelkästään siitä että saa olla kylvyssä. sellasessa haluaisin liota minäkin. mutta siitä en osaa olla kateellinen tosiaan että lapsesi on tukiperheessä ja te käytte sillä aikaa syömässä ja elokuvissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sähän oot varmaan ryppynen ku rusina tunnin liotuksen jälkeen :D Kiva että olet saanut nauttia omasta ajasta rauhassa,en ole kateellinen,osaan olla iloinen muidenkin puolesta :)

no arvaa vaan :D sormenpäät ihan pehmeinä vieläkin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja masi78:
kiva että sulla on ollut kiva päivä..tää tyyppi on ollut töissä leikkelemässä hiuksia ja tekees mummeleille permiksiä,sit kun pääsin kotiin niin alkoi pyykit,siivous,ruoka ja niin edespäin lista on loputon...niin ja pienen koiranpennun kusilänttejä puunaten..ei yhtän kivaa.

toivottavasti saat sinäkin joskus hemmottelupäivän :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

ne lapset vois olla yhtä hyvin sinun kotonasi, joten nyt en ymmärrä miksi se on mielestäsi negatiivista? minä saan lomaa kun isukki ei pidä sovittuja tapaamisiaan lasten kanssa.
Lomaa lapsista? Kuulostaa aika kamalalta, varsinkin, kun sulla kuitenkin on mies. Jos olisit ihan yksin, ymmärtäisin paremmin. Mutta kai se ihan oikeasti on lapsillekin mukavaa vaihtelua, kun saavat viettää aikaa muidenkin aikuisten, kuin omien vanhempien kanssa. Tai vain äidin kanssa.
Hienoa, että teillä on tuollainen mahdollisuus, en ole ennen kuullutkaan tuollaisesta!