En nyt ymmärrä tuota minun kultaani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no voi hirveää... ajatuksissaan ottanut. pitääkö nyt hirveesti mitään selityksiä lähtee hakemaan edes.

Joo hirveä oli ruokana ;) Melkoiset ajatukset ollu kun ison kattilallisen spagettia ja kastiketta on rasiaan kipannut. Kiva muuten nähdä millaisen astian on eväilleen ottanu :D kattilat oli ainakin hellalla...

mä en siis käsitä teitä jotka teette tuollaisista asioista hirveitä ongelmia. mitäs jos mies meinas sen evääksi moneksi päiväksi.... oli käsittänyt väärin tjn.

No eikai tästä nyt mitään ongelmaa tehty. Ihmeteltiin vaan miehen logiikkaa! :p

Meillä kävi muuten kerran niin, että tein ison kasan korvapuusteja (siis noin litrasta maitoa). Mentiin sitten lasten kanssa yhdeksi yöksi mummolaan ja mies jäi kotiin kun oli töitä. Arvatkaa oliko puusteista mitään jäljellä kun kotiuduttiin seuraavana päivänä?! Oli kuulemma vienyt töihinkin niitä kun meinasi että menevät pahaksi (päivässä!!). Kirosi vielä, että kiva kun jätit hänet syömään kilokaupalla pullaa!! :laugh:

no voi hirveää... ajatuksissaan ottanut. pitääkö nyt hirveesti mitään selityksiä lähtee hakemaan edes.

Joo hirveä oli ruokana ;) Melkoiset ajatukset ollu kun ison kattilallisen spagettia ja kastiketta on rasiaan kipannut. Kiva muuten nähdä millaisen astian on eväilleen ottanu :D kattilat oli ainakin hellalla...

mä en siis käsitä teitä jotka teette tuollaisista asioista hirveitä ongelmia. mitäs jos mies meinas sen evääksi moneksi päiväksi.... oli käsittänyt väärin tjn.

Näyttääkö tämä siltä että olen tehnyt asiasta hirveän ongelman?? Olin vain todella hölmistynyt siinä vaiheessa kun seisoin tyhjän kattilan ääressä spagettikauha toisessa ja lapsen lautanen toisessa kädessä. Siinä vaiheessa kun kaivoin pakastimesta ruokaa lapsille, suututtikin jopa vähän, mutta nyt huvittaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Meilläkin mies on kova syömään ja senpä takia käytössä onkin tosi isot ruoanlaittovermeet(10l kattila keittoa/kanapastaa riittää 2pvää) :whistle:

Eli viisi litraa päivässä soppaa naamaan? Don't think so.

Lasten määrä voi olla enenemmän kuin 2. Meillä riittä 5l kahdeksi ruuaksi kuudelle, joskus meinaa loppuu kesken, kun kaikkien herkkuruokaa.

Eihä tälle voi ko :laugh: :laugh:
Ihanaa, mul alkoki pvä päi pyllyä. Tää ketju sai miut piristyy, kiitos ap

Kiva huomata, ett jokikiseen ketjuun joku tulee sanoo, ett jätä se tollukka :laugh: tekipä mies mitä vaa, ni aina kehotetaan jättää! :laugh:
Täähä oli vaa hauska..miust ainaki.
Mie oisin kotona varmaan revenny liitoksistani, ko oisin tajunnu, ett isännällä o sit töissä varmaan ollu aiemmi nälkä, ko pitäny kaikki ruoka ny viijä. Voi toista! :D

Toi korvapuustihomma sai kyl kans suupielet ylös :laugh: :laugh:
Kyl ne noi miehukaisetki keksii aina sillontällön. Ei aina muksut kehittele niitä järettömiä ideoitaan

:laugh: :laugh: :laugh:

varmaan just tän takia mulla ei ole miestä, tosin en voi uskoa, että kovin moni mies on tuollainen uuno.

mä oisin saanut ihan kauhean kohtauksen: kuinka kukaan voi olla niin ajattelematon, että vie kaiken ruoan vaikka perheessä on toinenkin aikuinen ja kolme lasta. mitä se oikein ajatteli, että te syötte...

eli mun mielestä sä ap reagoit erittäin rauhallisesti. toki asia on niin huvittava, että sille voi täällä palstalla nauraa ja mäkin nauran, mutta se todellisuus, että se vei kaiken ruoan juuri kun te olitte käymässä syömään. onko tää sun mies hajamielinen ja omissa aatoksissaan?

Siis kuka nyt taas on tehnyt ongelman ja mistä? Ihan huumorillahan tuo ap:kin näyttää asiaan suhtautuvan. On se kumma jos elämä on niin ikävää ettei mistään sais puhua!

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
varmaan just tän takia mulla ei ole miestä, tosin en voi uskoa, että kovin moni mies on tuollainen uuno.

mä oisin saanut ihan kauhean kohtauksen: kuinka kukaan voi olla niin ajattelematon, että vie kaiken ruoan vaikka perheessä on toinenkin aikuinen ja kolme lasta. mitä se oikein ajatteli, että te syötte...

eli mun mielestä sä ap reagoit erittäin rauhallisesti. toki asia on niin huvittava, että sille voi täällä palstalla nauraa ja mäkin nauran, mutta se todellisuus, että se vei kaiken ruoan juuri kun te olitte käymässä syömään. onko tää sun mies hajamielinen ja omissa aatoksissaan?

Kyllä se kieltämättä suututti siinä vaiheessa kun mietin, että mistä laitan nopeasti ruuan muksuille. Onneks tosiaan teen sitä ruokaa niin paljon, että pakkaseenkin saa.

Ei minusta mitenkään erityisen hajamielinen ollut kun siinä lähtöä teki. Jutteli ihan tavallisesti ennenkuin lähdettiin pyykkihommiin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No toivottavasti sillä on mahdollisuus säilyttää työpaikalla ruokaa pari päivää jos ei kaikki satu meneen tänään... :D

eI MUT VOIHAN SE TAJUTA TUODA LOPUT TAKAS TEILLE HUOMISEKS RUUAKS... TAI NO, EHKEI SENTÄÄN VOI LIIKOJA VAATIA :) Sori, oli jääny näemmä käpslokki pääl

No täytyyhän siellä töissä rakastaja-sihteerikölle lounaan tarjota. ;) :saint:

Mut itse ajattelisin, että söi aika ison annoksen kotona (miehen annos voi helposti olla kahden aikuisen annos ) ja loput otti töihin. Ajatteli ehkä viel, että olitte just syöneet ja kattaneet jo valmiiksi päivällistä varten ja että sun oli tarkoitus vielä tehdä ruokaa illaksi.

Joo just hain tämän ketjun, että saan kertoa selitykset :) Sanoi, että luuli minun tehneen sen koko ruuan hänelle ja oli vielä ihmetelly miksi niin valtava annos :laugh: Oli tajunnu sen viestin jälkeen jonka laitoin, että meidänki oli ollut tarkoitus syödä siitä. Oli sitten menny mieheltä ihan ohi minun sanomiset siitä, että ottaa tuosta evääksi, me syödään kun tullaan pyykkihommista... :)

Joo just hain tämän ketjun, että saan kertoa selitykset :) Sanoi, että luuli minun tehneen sen koko ruuan hänelle ja oli vielä ihmetelly miksi niin valtava annos :laugh: Oli tajunnu sen viestin jälkeen jonka laitoin, että meidänki oli ollut tarkoitus syödä siitä. Oli sitten menny mieheltä ihan ohi minun sanomiset siitä, että ottaa tuosta evääksi, me syödään kun tullaan pyykkihommista... :)

eikä tietenkään mies voinut kysyä asiasta kun ihmetteli.. :D miehet!

Yhteistyössä