en ois uskonut (karppaus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
tai siis hyväkarppaus on näin helppoa ja tehokasta! kolmessa viikossa lähtenyt 3kg ja olo mitä loistavin :D

ennakkoluulo kun aiemmin oli ainakin mulla että se on hirmuisen hankalaa ja ihan turhaakin koko karppaus :ashamed: :snotty:

paljon kasviksia ja hedelmiä (paitsi banaania ja rypäleitä), kalaa, joitakin maitotuotteita, munia, leseitä.

mä en ole lihaa syönyt vuosiin ja nyt jätin vaalean leivän, pastan, riisin, perunan, maissin pois ja sokerin.

ei mun mielestä ruokalasku sen kalliimpi ole kuin ennen, tosin meillä ei mene rahaa muutenkaan lihaan jne.

Mulla ainakin syöminen on nykyään kalliimpaa mutta ei hirvittävästi olen vaan jättäny kaikenlaiset einekset pois ja mahdollisimman paljon tuoretta tavaraa, paljon esim. kaikenlaista lihaa ja ennen en osannu arvatakkaan mitä kaikkea parsa- ja kukkakaalista voikaan vääntää :p kukkakaalimuusi oikein maustettuna kyllä päihittää pottumuusin

Alkuperäinen kirjoittaja Yel02:
Mulla ainakin syöminen on nykyään kalliimpaa mutta ei hirvittävästi olen vaan jättäny kaikenlaiset einekset pois ja mahdollisimman paljon tuoretta tavaraa, paljon esim. kaikenlaista lihaa ja ennen en osannu arvatakkaan mitä kaikkea parsa- ja kukkakaalista voikaan vääntää :p kukkakaalimuusi oikein maustettuna kyllä päihittää pottumuusin
Miten sä sen teet ja millä maustat?

Alkuperäinen kirjoittaja Yel02:

oi kerros mistä nuita oikeasti hyviä ja suht helppoja kasvisruokaohjeita sais?!

ei kai se ruokalaskussa lopulta näkyis, jos jättäis kaikki ne herkut ostamatta...Mul ei ole pahemmin ylimäärästä, mutta huvittais kokeilla karppausta siltä kantilta, jos olo ois pirteempi.

kypsät kukkakaalit sauvasekoittimella muusiksi, loraus kermaa ja hiukan voita eli melko samalla periaattella teen kun perunoistakin kukkakaalista tulee kyllä helposti liian löysää joten mielestäni ei tarvii niin paljon nestettä kuin perunamuusi, maustan pippurisekoituksella, kuivattua basilikaa ja hiukan aromisuolaa, nam :)

Siis nolona, kun tästä on niin paljon täällä puhuttu...

Mut onks tää nyt sitä vähähiilihydraattista ruokavaliota?
Eiks liha kuulu kuitenki joukkoon? Ei sitä tarvi vältellä vai?

:ashamed:

kypsät kukkakaalit sauvasekoittimella muusiksi, loraus kermaa ja hiukan voita eli melko samalla periaattella teen kun perunoistakin kukkakaalista tulee kyllä helposti liian löysää joten mielestäni ei tarvii niin paljon nestettä kuin perunamuusi, maustan pippurisekoituksella, kuivattua basilikaa ja hiukan aromisuolaa, nam :)
Sulta katoaa muisti tuolla suolalla. Eivät näköjään tiedä sitä yle1

Uusimmat

Yhteistyössä