En ole enää viihtynyt palstalla uudistuksen jälkeen entiseen tapaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää ei ole mua varten. Ihan liikaa nappia ja väriä ja palkkia ja otsikkoa. Mä en jaksa jotenkin sisäistää tätä hommaa. Kirjautua en edes koita enää, en vaan jaksa tahia.
Ja tämä tökkii.

Mie tykkään kauheasti pikaluku toiminnasta. Sen kun hoksasin, niin oon säästynyt kaikilta turhilta ketjun avaamisilta. Jos otsikko ei kerro tarpeeksi niin tolla näkee onko avaamisen arvoinen viesti :D

Pikkuhijaa tähänkin tottuu. Mutta kyllä tässä huonojakin juttuja on. Vähän liikaa kaikkea sivulla, väriä, palkkia, pikkutekstejä...

Todella hyvä ominaisuus.
Tykkään myös siitä, että viestien ,´määrää voi säätää näkymään enemmän kuin sen 25/sivu. Ei tarvitse niin montaa sivua kahlata läpi kuin ennen.:xmas:

Minäkin olen tänään koko päivän ollut ihan muualla kuin täällä, on palstalla olo vähentynyt todella radikaalisti uudistuksen jälkeen :) Kun ei edes näe mitkä ketjut on jo lukenut, enkä jaksa ulkoa opetella lukemiani otsikoita :laugh: Mutta onhan se tosiaan niinkin, että jokaisen uudistukseen tyytymättömän olisi parasta poistua palstalta kokonaan, ketään ei haittaa vaikka porukkaa häipyisikin - päinvastoin. Ehkäpä jo huomenna itsekin maltan olla tulematta tänne, toivossa on hyvä elää :D

Ja itse asiaan: Sitä samaa, mitä sanoin jo ensikerran nähtyäni: Jotain olennaista on tässä menetetty. Siinä missä entinen oli erilainen (=merkittävä osa sitä viehätystä / taikaa), tämä on nyt samanlainen kuin kaikki muutkin. Persoonallisuus menetetty. Lumous haihtunut. Aika pysähtynyt. Hopealusikka tummunut.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä