en ole ihastunut mutta olen kuitenkin...tai jotain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelmaa ongelman perään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelmaa ongelman perään

Vieras
Nyt tuli sellanen juttu että en tiedä mitä tehdä...Olin ja olen kai ehkä vieläkin ihastunut hiukan erääseen mieheen mutta koska emme juuri ole aikoihin nähneet missään niin homma ei ole edennyt minnekkään.nyt olen kuitenkin tutustunut sen kaveriin,en tiedä miten hyviä kavereita ovat tai ovatko vain tuttuja, no kuitenkin,ollaan nyt juteltu muutaman kerran sen kaverin kanssa ,niin baarissa kuin ihan selvinpäin jotain small talkia.Nyt tänään viimeksi kun törmättiin vaihettiin ihan muutama sana ohimennen,olin juuri puhunut tyypistä ja hetken päästä tuli vastaan.

nyt mulla on ongelma,en ollut ihastunut siihen mutta nyt kun ollaan juteltu niin huomasin et ajattelen sitä aina joskus ja ehkä pitää tunnustaa et ihan pikkuriikkisen taidan ollakin ihastunut...mutta siis ihan pikkuisen. toinen ongelma on se että en tiedä mitä se musta ajattelee tai ajatteleeko mitään.
Toinen ongelma on se et olen ehkä muuttamassa pois täältä(en kauas,n20km päähän) ja sit en nää sitä enää ollenkaa niin usein jos ollenkaan ja nyt jo hirvittää ajatus et en nää sitä.

Mulla on tunne et uskaltaisin ehkä sanoa sille jotain tai pyytää ulos mutta kun en tiedä mitä se mahtaa ajatella kun tietää kuitenkin et eka olin vähän siihen sen kaveriin...Mutta enhän mä tiennyt et me ruvetaan juttusille ja aina kun töörmätään ni moikataan ja jos jutteluetäisyydellä ni jutellaan.
Mitä mä nyt teen?!

Onko sulla huomennakin tää sama juttu täällä vähän eri näkökulmasta? Oletko muuten se sama, jonka pitäis muuttaa mutta ei voi, kun sitten jää ne baaritututkin?

Mutta asiaasi: Selviää kysymällä. Siltä mieheltä, ei palstalta.