En ole koskaan ollut kondomia käyttävän miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen siis 4-kymppinen, villissä nuoruudessa tuli seksiä harrastettua hieman holtittomasti... En ole siis koskaan ollut miehen kanssa, joka olisi käyttänyt kondomia. Seksikumppaneita mulla on ollut reilu 10. En osaisi edes laittaa kondomia miehelle, en ole koskaan tehnyt sitä. Sukupuolitauteja mulla ei ole koskaan ollut.

Onko mulla käynyt ihan satumainen tuuri? Vai onko muitakin näin vanhoja, ketkä ei ole koskaan tarvinneet kondomia?

[QUOTE="vieras";28905981]Sinulla on HPV.[/QUOTE]

se tosin voi tarttua ihan kondominkin kanssa. Mulla on ollut kyseinen vaiva ilman oireita. Lähti parissa vuodessa itsekseen virus pois. Alkujärkytys oli kyllä suuri, kun olin saanut taudin mieheltä, joka valehteli asiasta ja lopulta myönsi että hänellä ollut pahat oireet, mutta taudin olisi pitänyt jo lähteä. Voin kyllä olla saanut sen joltain toiseltakin, koska tuo on yleensä oireeton.

sama homma täällä, tosin oon "vasta" 31 v, mut en varmastikaan osaisi edes tuota kortsua käyttää. elän todella pitkässä parisuhteessa, mutta joskus nuorempana kun oltiin tauolla, aika pitkäänkin niin silloin on ollut pari yhden illan juttua... eli siis yhteensä vain 3 seksikumppania on ollut

Yhteistyössä