En ole koskaan saanut orgasmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adalmiina X
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

adalmiina X

Vieras
Mitä teen? Tilanteeni on aivan toivoton ja olen ajanut itseni umpikujaan.

Olen 28-vuotias tyttö, enkä ole koskaan saanut orgasmia. En yhdynnyssä, enkä omin sormin, sauvalla tai ylipäätään millään.

Olen seurustellut nyt 4 vuotta aivan ihanan miehen kanssa, jonka kanssa haluan perustaa perheen, mennä naimisiin, hankkia lapsia ja jakaa elämän ilot ja surut.

Ongelma on se, että siitä asti, kun tapasin tämän miehen, olen jatkuvasti näytellyt orgasmeja, kehunut seksiä ja hyvinkin taidokkaasti kokenut olemattomia orgasmeja.

Nyt tajuan huijanneeni sekä häntä, että itseäni. Pahinta on se, että olen iloinnut mieheni kanssa siitä, että sain "monta orgasmia" yön aikana ym. Jos nyt paljastan asian todellisen tilan, hän saa tietää mun valehdelleen hänelle vuosia järjestelmällisesti. Pelkään, että menetän luottamuksen ja koko suhde ajautuu karikolle.

Miten oppisin saamaan orgasmin. Joskus luulen, että olen saamaisillani sen, mutta sitten mitään ei tapahdukaan. Mistä sen tulon oikeasti tunnistaa ja mitä silloin pitää tehdä, jotta iso O pääsee valloilleen.

Otsikolla "Mikä orgasmi" on keskustelua orkuista. Orgasmin teeskentely omalle puolisolle on pahimman luokan huijausta, eikä edesauta mitenkään nautinnollisen seksielämän syntymistä. Keskustele nyt ihmeessä rakkaasi kanssa ja kerro asian oikea laita. Itse kerroin asiasta aviopuolisolleni heti seurustelun alkuvaiheessa ja hän oli hyvin ymmärtäväinen, vaikka O:ta piti odottaa useita vuosia.

Alkuperäinen kirjoittaja adalmiina X:
Mitä teen? Tilanteeni on aivan toivoton ja olen ajanut itseni umpikujaan.

Olen 28-vuotias tyttö, enkä ole koskaan saanut orgasmia. En yhdynnyssä, enkä omin sormin, sauvalla tai ylipäätään millään.

Olen seurustellut nyt 4 vuotta aivan ihanan miehen kanssa, jonka kanssa haluan perustaa perheen, mennä naimisiin, hankkia lapsia ja jakaa elämän ilot ja surut.

Ongelma on se, että siitä asti, kun tapasin tämän miehen, olen jatkuvasti näytellyt orgasmeja, kehunut seksiä ja hyvinkin taidokkaasti kokenut olemattomia orgasmeja.

Nyt tajuan huijanneeni sekä häntä, että itseäni. Pahinta on se, että olen iloinnut mieheni kanssa siitä, että sain "monta orgasmia" yön aikana ym. Jos nyt paljastan asian todellisen tilan, hän saa tietää mun valehdelleen hänelle vuosia järjestelmällisesti. Pelkään, että menetän luottamuksen ja koko suhde ajautuu karikolle.

Miksi valehdellaan. Sama homma meilläkin ei vaimoni ole sanonut saaneensa orgasmia, mutta joskus ehkä näytellyt. Vasta viime aikoina on selvennyt aasian todellinen laita,Nyt kun olen nähnyt ja kokenut hänen järisyttävät orgasminsa niitä ei voi olla huomaamatta. Ei hän tule kovin helposti mutta viimes kun sain hänet pitkän yrityksen jälkeen laukeamaan nuolemalla tuntui että hän repii korvat päästäni ja puristi päätäni tosi lujaa.Naimallla en varmaan saa häntä ikinä laukeamaan. Voi ola vähän mielikuvituksen puutetta tai hän ei ole täysillä mukana, kun pelkää että pettyy ettei orgasmia tule. Ite laukean kyllä melkein miten vaan

Miten oppisin saamaan orgasmin. Joskus luulen, että olen saamaisillani sen, mutta sitten mitään ei tapahdukaan. Mistä sen tulon oikeasti tunnistaa ja mitä silloin pitää tehdä, jotta iso O pääsee valloilleen.

Voi kuinka tunnistan itseni sun tekstissä, on kuin oisin itse kirjottanut. Itse olen 27-vuotias "normaali" nuori nainen joka ei ole koskaan saanut orgasmia. Ja se asia vaivaa päätä lähes koko ajan, vaikka ei aktiivisesti sitä ajattelekaan. Oon yrittäny kaikkeni, lopetin e-pilleritkin koska epäilin että ne voisi aiheuttaa sen...ei mitään eroa.
Eli mikä siis neuvoksi, sen haluaisin itsekin tietää?

Voi kultapieni, miten olet kehdannutkaan näytellä orgasmisi? Miksi edes pitäisi? Jos et saa, et saa, eikä vika ole puolisossasi. Tilanne oltaisiin ehkäisty aikaa sitten jos olisit vain puhunut asiasta avoimesti. Herttinen jos aikuinen ihminen osaa keskustella tälläisistä asioista.

Olen sinua vuosia nuorempi ja todellakaan ei ole koskaan käynyt mielessäkään, että orgasmini esittäisin. Aluksi tuntui erittäin hankalalta saada orgasmi, koska miehen nuoleminen toki tuntuu paljon erilaisemmalta kuin oma sormi. Minä olen sitä sorttia että oikeasti tulen useamman kerran per yö ja fantasioin vielä lisäksi, jos tuntuu ettei orgasmi tule. Ja kyllähän se miekkonen nuolla tykkää ja pussailee ja silittelee vielä orgasmin jälkeen, joskus tuntuu että taju lähtee.

Mitä miehesi sitten tekee oikein? Oletko koittanut fantasiointia? Jos oma mielikuvitus ei riitä, ei ole noloa ottaa vinkkiä esimerkiksi seksinovelleista. Ensin kyllä puhut miehesi kanssa asiat selviksi, eihän tuollainen peli vetele!

Yhteistyössä