en ole koskaan-visa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun taloudessa ei ole koskaan ollut henkilövaakaa.
En ole koskaan vältellyt rasvaa tai sokeria. (laitan ison voisilmän puuroon)
En välttele oikeaa voita.

En ole koskaan reagoinut lasten pieruihin tai joka näppyyn ja juossut lääkärille kyselemään allergioista. (suurin osa kuviteltuja)
En käy koskaan lääkärissä. (itseni takia)
Meidän taloudessa kukaan ei syö mitään lääkettä (satunnainen särkylääke joo)
En ole koskaan ostanut yhtään dieettiruokaa tai vähärasvaista ruokaa.

Enkä minä. ei ole vaakaa, ei vältellä rasvaa/sokeria (ollaan hoikkia), en käy lääkärissä ellei aivan pakko, en syö tai syötä lääkkeitä ellei oikeasti tarve.
En ole koskaan ostanut dieettiruokaa tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onpa tyhmää luullla, että on ainoa joka ei ole ottanut opintolainaa. Ehkä 20% opiskelijoista nostaa lainaa, loput käyvät töissä tai saavat vanhemmilta rahaa.

kyl ainakin kaikki mun kaverit ovat joutuneet nostaan opintolainan vaikka ovatkin käyneet sen ohella töissä... :kieh:

Mä en ole koskaan leiponut täytekakkua tai tavallista pullaa =) Enkä ole koskaan tehnyt mitään jouluruokia, mutta syönyt kyllä olen :saint:

Huutonettissä en ole koskaan mitään myynyt enkä ole sieltä mitään ostanut.Muumimukia en omista.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja viola:
En ole koskaan harrastanut seksiä ilman ehkäisyä, enkä (ainakaan tietääkseni) ole koskaan ole ollut raskaana.

muut 2+:lla taitaa tehneet niitä?

no tytsihän pistää paremmas, sehän on neitsytkin kaiken hyvän lisäks. :D

mä en ole koskaan pelannut monopolia. :)
Juu, en sentään neitsyt ole sentään...

Mä en ole koskaan leiponut sämpylöitä, mulla ei ole koskaan ollut kipsiä, en ole koskaan synnyttänyt ilman epiduraalia, en ole koskaan lasketellut, en ole koskaan pessyt ikkunoita, en ole koskaan sienestänyt enkä ole ikuna kikuna tennyt kinkkukiusausta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
En ole harrastanut seksiä miehen kanssa.

me ollaan jotenkin poikkeavia?

Meillä on muuten ens kesänä lampaita ja kanoja...

Mä tuun kans kokeilee..............

Mutta minä en sitten tarkoittanut näitä palstamammoja vaan ihan OIKEITA lamapaita ja kanoja...

Yhteistyössä