V
vierailija
Vieras
Näin sanoi vaimoni sisko kun tuli meille kylään.
En käy ulkona olen poikani 7 v kanssa kotona omakotitalossa ,mieheni käy töissä pääasiassa matkatöissä.
Mitäpä tuohon sanoisi, pitäisi varmaan auttaa. Vaimoni sanoi menkää nyt ensiksi keräämään mustikoita metsäst jotta saadaan piirakkaa.
Saatiin kaksi pientä ämpätillidtä mustikoita , mutta saatiin muutkin.
Nimittäin seksiä, siinä vain mustikanvarpujen seassa. Nautintomme oli mitä järisyttävän ihanaa
Eihän meillä mitään ehkäisyvälineitä ollut luomuna vaan.
Piirakkaa saimme kotona ja sitä ennen ripsipiirakkaa ilman mudtikoita.
Illalla sitten kolmistaan saunaan.
Vaimoni sanoi siskolleen saunassa että sinulla on mustikoita selässä ja pakaroilla.
Niinpä näkyy olevan masunpäälläkin, mistähän se on tullut.Iltamyöhällä vaimoni sanoi minulle, että mene näyttämään siskolleni makuuhuone menen jo itse nukkumaan.
Makuuhuoneen näyttäminen kestikin sitten aamuun sti..
Aamukahvilla vaimoni sanoi sisarelleen, että olet piridtynyt paljon eilisestä.
NO vähemmälläkin!
I
En käy ulkona olen poikani 7 v kanssa kotona omakotitalossa ,mieheni käy töissä pääasiassa matkatöissä.
Mitäpä tuohon sanoisi, pitäisi varmaan auttaa. Vaimoni sanoi menkää nyt ensiksi keräämään mustikoita metsäst jotta saadaan piirakkaa.
Saatiin kaksi pientä ämpätillidtä mustikoita , mutta saatiin muutkin.
Nimittäin seksiä, siinä vain mustikanvarpujen seassa. Nautintomme oli mitä järisyttävän ihanaa
Eihän meillä mitään ehkäisyvälineitä ollut luomuna vaan.
Piirakkaa saimme kotona ja sitä ennen ripsipiirakkaa ilman mudtikoita.
Illalla sitten kolmistaan saunaan.
Vaimoni sanoi siskolleen saunassa että sinulla on mustikoita selässä ja pakaroilla.
Niinpä näkyy olevan masunpäälläkin, mistähän se on tullut.Iltamyöhällä vaimoni sanoi minulle, että mene näyttämään siskolleni makuuhuone menen jo itse nukkumaan.
Makuuhuoneen näyttäminen kestikin sitten aamuun sti..
Aamukahvilla vaimoni sanoi sisarelleen, että olet piridtynyt paljon eilisestä.
NO vähemmälläkin!
I