En ole saanut seksiä puoleen vuoteen N43

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Näin sanoi vaimoni sisko kun tuli meille kylään.
En käy ulkona olen poikani 7 v kanssa kotona omakotitalossa ,mieheni käy töissä pääasiassa matkatöissä.
Mitäpä tuohon sanoisi, pitäisi varmaan auttaa. Vaimoni sanoi menkää nyt ensiksi keräämään mustikoita metsäst jotta saadaan piirakkaa.
Saatiin kaksi pientä ämpätillidtä mustikoita , mutta saatiin muutkin.
Nimittäin seksiä, siinä vain mustikanvarpujen seassa. Nautintomme oli mitä järisyttävän ihanaa
Eihän meillä mitään ehkäisyvälineitä ollut luomuna vaan.
Piirakkaa saimme kotona ja sitä ennen ripsipiirakkaa ilman mudtikoita.
Illalla sitten kolmistaan saunaan.
Vaimoni sanoi siskolleen saunassa että sinulla on mustikoita selässä ja pakaroilla.
Niinpä näkyy olevan masunpäälläkin, mistähän se on tullut.Iltamyöhällä vaimoni sanoi minulle, että mene näyttämään siskolleni makuuhuone menen jo itse nukkumaan.
Makuuhuoneen näyttäminen kestikin sitten aamuun sti..
Aamukahvilla vaimoni sanoi sisarelleen, että olet piridtynyt paljon eilisestä.
NO vähemmälläkin!
I

Mun puolisolla on 2 siskoa. Heillä on omat miehet. Olen tuntenut nämä siskot ja heidän hyvin jo vuosikymmenen ja saunassa istutaan alasti kaikki yhdessä. Minulla sattuu olemaan merkittävästi isompi varustus kun näillä muilla miehillä. Yhtenä torstaisena iltana vaimoni kertoo että hänen siskot ja pari kaveria tulee ilman miehiä meidän mökille, vietetään viikonloppu naisten kesken. Ei miehiä viikonloppu…tarina jatkuu…

…jatkuu… Mikäpä siinä sitten kun minä miettimään että taidan lähteä veneelle omaa laatuaikaa viettämään. Siinä sitten hyvän matkaa jo selällä veneiltyäni lauantai klo 13 paikkeilla soi puhelin ja vaimoni kertoo että saunan perustus pilari on liikahtanut niin pahasti etteivät uskalla lämmittää saunaa uudestaan että oli painunut lauteet ja koko sauna kun perjantai iltä/yö olivat saunoneet. Että pääsenkö korjaamaan. Harmikseni sitten lupasin viipymättä palaamaan kotiin ja tulemaan mökille…tarina jatkuu…

Pisin aika kun olen ollut ilman seksiä on varmaan ollut kaks viikkoo. Silloin taisin olla kipeä tai jotain. Kyllä seksiä saa kun vähän satsaa esim pukeutumiseen tukkaan meikkeihin ja asenteeseen. Minullakin kun on iso pylly ja paksut reidet,niin puen vaikka oikein tiukat matalat farkut että kumartaessa pyllyvako pikkasen vilkkuu, annan otsatukan valahtaa silmille, laitan kireän lyhyen paidan että napa näkyy jne. Josxei mitään yritä niin ei mitään myös saa. T Teija

Yhteistyössä