En ole varma olenko onnellinen mieheni kanssa... mutta ei kai tässä voi erotakaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väärän ihmisen kanssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Väärän ihmisen kanssa

Vieras
Ei meillä oikeastaan huonostikaan mene... mutta hyvin tavallisesti -ehkä jopa tunteettomasti. Tai se on vaan tätä tavallista arkea -ja niin kai sen kuuluukin olla vuosien yhdessä olon jälkeen. Vai mitä? Turha odottaakaan mitään huumaa ja glamouria, romantiikkaa yms. enää tässä vaiheessa...

Meillä on ihana, alle 1v lapsi. Rakastamme häntä molemmat todella paljon. Toki lapsen tarpeet menevät omiemme edelle ja kahdenkeskistä aikaa meillä ei paljon ole. Hyväksyn sen. Mutta haluaisin silti pieniä huomionosoituksia myös arjen keskelle. Edes halauksia ja suudelmia...

Seksiasiat on miten on. Joskus ollaan tiheämmin, joskus harvemmin. Esim. nyt ei olla oltu yli viikkoon... Rakastelemme aina miehen niin tahtoessa. Minun ehdotuksiin ei mies suostu. Seksielämä on joskus tyydyttävää, joskus ei. Useimmiten ei.

Taloudellisesti pärjätään ok. Lainaa on ja tulot ei valtavat, mutta toimeen tullaan. Mies on ns. kunnon mies. Jaksaa ja haluaa huolehtia perheestä ja tekee tolkusti töitä. Osallistuu lapsen hoitamiseen ja kotitöihin. On takuuvarmasti luotettava (ainakin haluan uskoa niin) .

Eli kaikki on PERIAATTEESSA hyvin. Mutta en vain koe olevani kovin onnellinen. Siis mieheni kanssa. Lapsestamme olen todella onnellinen ja joka päivä jaksan nousta sängystä ylös hänen takiaan...

Mutta jos meillä ei olisi lasta, en tiedä, olisinko jo löytänyt uuden miehen... Kaipaan jotain, mitä meillä ei ole. Läheisyyttä, hellää kosketusta, kauniita sanoja... Voiko sellaista edes saada? Voisinko olla koskaan onnellinen kenenkään toisen kanssa? Uskallanko jättää mieheni? Ikävöin häntä varmasti, välitän hänestä. Mutta en halua tällaista elämää...

Mutta miten käy lapsen, jos eroamme... Se on ainoa syy, miksi en oikeasti mieti eroa... Ei tämä elämä tuskaakaan ole. Toki meillä on paljon yhteisiä ihania muistoja ja hetkiä... Mutta sellainen perustuntuma on, etten ole onnellinen...

Vaikka eihän kukaan toinen voi tehdä minua onnelliseksi... Minun on itse tehtävä itseni onnelliseksi.

Siis kuinka kauan ootte ollu yhdessä? Vois kait sanoa vaan että elämä on, ei se vaihtamalla parane!
Itse olen ollu 14v mieheni kanssa ja välillä menee hyvin ja välillä huonosti ;)

Tuommoiset ongelmat voi kuule hoitaa. =) avoimesti vaan kerrot, että haluaisit vähän jotain hohtoa arjen keskelle. Sano miehelle, että toivot, että sinua yllätetään.

Tee jotain kivoja pikkuyllätyksiä miehelle, siitä tulee itselle hyvä mieli. Mä oon esimerkiksi tykännyt tehdä miehelle kirjeitä ja lappusia, tai joskus kutsuja vaikka syömään ihan tavallisia muffinsseja.

Tosta seksiasiasta täytyy puhua rehellisesti mutta sikäli varovaisesti, ettei ole samalla vihainen.

Alkuperäinen kirjoittaja RPM:
Siis kuinka kauan ootte ollu yhdessä? Vois kait sanoa vaan että elämä on, ei se vaihtamalla parane!

Yhdessä on oltu 6 vuotta. Tiedän, ettei se (välttämättä) vaihtamalla parane. Ja ettei se alkuhuuma kestä missään suhteessa kovin kauan... Pitäisi kai olla tyytyväinen, että olen saanut "hyvän miehen" ... Ei tässä viitsisi rakastajaakaan hommata läheisyyden kaipuuseen... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuommoiset ongelmat voi kuule hoitaa. =) avoimesti vaan kerrot, että haluaisit vähän jotain hohtoa arjen keskelle. Sano miehelle, että toivot, että sinua yllätetään.

Tee jotain kivoja pikkuyllätyksiä miehelle, siitä tulee itselle hyvä mieli. Mä oon esimerkiksi tykännyt tehdä miehelle kirjeitä ja lappusia, tai joskus kutsuja vaikka syömään ihan tavallisia muffinsseja.

Tosta seksiasiasta täytyy puhua rehellisesti mutta sikäli varovaisesti, ettei ole samalla vihainen.

Yhteen aikaan meillä olikin juuri tuollaista, että kirjoiteltiin toisille pikkulappusia -mieskin aina töihin lähtiessään. Ja kävi aamulla antamassa aina minulle suukon, kun lähti töihin ja minä jäin nukkumaan. Nyt hyvä kun heippa sanoo...

Sitä minä vaan, että voiko edes vaatia, että elämä olisi enää koskaan samanlaista...

Alkuperäinen kirjoittaja Väärän ihmisen kanssa:
Alkuperäinen kirjoittaja RPM:

Yhdessä on oltu 6 vuotta. Tiedän, ettei se (välttämättä) vaihtamalla parane. Ja ettei se alkuhuuma kestä missään suhteessa kovin kauan... Pitäisi kai olla tyytyväinen, että olen saanut "hyvän miehen" ... Ei tässä viitsisi rakastajaakaan hommata läheisyyden kaipuuseen... :(

juu näin se on, ei kannata ei sotkee vaan asioita, kannattaa kertoa miehellesi, ihan oikeasti :hug:

kun lopetat edes ajattelemasta eroa voit alkaa voimaan paremmin..oletko itse aloitteellinen aidosti arjen läheisyyden osoittamisessa.elä laske kertoja..tunnetko olevasi masentunut.juttele ajatuksistasi miehesi kanssa jospa ei ole samalla tasolla kanssasi..

Yhteen aikaan meillä olikin juuri tuollaista, että kirjoiteltiin toisille pikkulappusia -mieskin aina töihin lähtiessään. Ja kävi aamulla antamassa aina minulle suukon, kun lähti töihin ja minä jäin nukkumaan. Nyt hyvä kun heippa sanoo...

Sitä minä vaan, että voiko edes vaatia, että elämä olisi enää koskaan samanlaista...

jos puhuisit asioista avoimesti miehesi kanssa; toiveistasi,ajatusistasi,haaveistasi,,voisiko ehkä yhteinen loma karistaa arjen pölyjä,,lopettakaa seksin harrastaminen kuukaudeksi ja korvatkaa se vain läheisyydellä ja koskettelulla...tämän ajan jälkeen voikin olla aika moista menoa ;)

Voi se olla ja vielä ton samaisen ukkosi kanssa. =) Se vaan menee usein niin, että ajan kuluessa ihmiset laiskistuu suhteissaan. Ei vaan enää tehdä niitä samoja juttuja, joista tykättiin, kun ...eihän ton eteen tarvi enää nähdä vaivaa. :xmas: Sit yhtenä päivänä vaan herätään ja huomataan, et onpas tämä rutiinia. Mut haloo! Mikä estää tekemästä? Ei mikään. Tee sä, ehkä miehes tajuaa vinkin ja innostuu myös. ;)

kyllä se naiset saattaa kuulkaa vaihtamalla parantua ja huomattavasti. itse erosin kun mies ex oli minulle kuin veli tai serkku, jonka kanssa nyt satuin asumaan. nykyinen mieheni on minulle kaikkea: rakkaani, paras ystäväni, rakastajani, uskomaton mies ja isä. itse ainakin kannoin vastuun väärästä valinnastani, jonka tein nuorena, ja erosin. sain paremman elämän ja niin sai muuten exäkin! lapset ihan ok, onnellisempia hekin nykyään, näin ovat itse kertoneet (ovat toki paljon isompia kuin 1vee)

Kyllä minä periaatteessa TIEDÄN, että kyllä tämä tästä, kun vaan jaksan olla... Minulla -ja MEILLÄ on hyvä elämä eikä sitä kannata pilata... Jos tämä tilanne ei tästä muutu niin sitten...

Minäkin ehdottomasti suosittelen juttelemaan asiastasi, miehesi vaikuttaa hyvältä ja tolkun ihmiseltä, varmasti kiinnostuukin ajatuksistasi!
Joskus kiireen ja muun touhun keskellä hellyys ja romantiikka saattaa unohtua, mutta nyt kun sinä olet sen ensimmäisenä huomannut, ota ensin itseäsi niskasta kiinni ja tee aloite läheisempään suhteeseen, eikä vain seksin saralla! Huomioi miestäsi pienillä asioilla! Ja pyydä suukkoa tai halausta!
Kun minulla on tuollainen olo, menen esim. miehen kainaloon ja pyydän suukkoja =) Ja kun haluan osoittaa erityistä huomiota, teen jotain pientä, esim. pesen hänet saunassa, hieron hänen jalkojaan televisiota katsellessa jne. Kannattaa kokeilla järjestää myös kahden keskistä aikaa =) Kyllä miehenkin luulisi ottavan mallia!
Kyllä se siitä, ainahan joka suhteessa välillä käydään "maissa", mutta hienolta teidän elämä muutoin kuulostaa :hug:

Aina voi vaatia. Ei sen elämän kuulu muuttua tylsäksi ja kylmäksi. Ei ikinä saa lopettaa sitä toisen yllättämistä ja niitä kivoja ihan pieniä juttuja.

Yhteistyössä