Olen mieheni ensimmäinen, mutta olenko viimeinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva vaimo

Vieras
Olen mieheni ensimmäinen tyttöystävä, vein hänen neitsyytensä ja nyt olen myös lapsemme äiti. Olemme olleet 8 vuotta yhdessä ja olemme menossa kesällä naimisiin. Mieltäni kalvaa kuitenkin pelko siitä tuleeko miehelle jossain vaiheessa katumus siitä että ei ole muita naisia kokeillut? Joskus vuosia sitten kysyin tästä ja skitsoilin muutenkin, sanoin että voi mun puolesta käydä vieraissa, ja mies huusi että ei muut naiset kiinnosta.

Mies ehdotti lapsentekoa, haluaa talon jne. Meillä on todella onnellinen suhde, seksiä pari kertaa viikossa ja toiselle voi kertoa mitä vain. Luotan häneen 99%, mutta se yksi prosentti vaivaa ja aika ajoin nostaa päätään. Miehen kaveri petti hetki sitten vaimoaan ja mies halveksui häntä minulle. Mutta kun miehet on tehty jatkamaan geenejään..Onko muita vastaavassa tilanteessa olleita?

Tunnen kyllä pariskunnan, joista mies ei ole koskaan ollut kenenkään muun kuin nykyisen vaimonsa kanssa. Nyt heillä on lapsia, ja ydhessä olo vuosisa jo 17! Todella nuorena alkoivat seurustelemaan, eikä loppua näy:) Älä sinä turhia murehdi. Kyllä niitäkin liittoja on, joissa puoliso/t on toistensa ensimmäinen/siä:)

Kyllä niitä on muitakin nuoruutensa rakkauden kanssa naimisiin meneviä ihmisiä. Esim. yksi onnellisimmista pareista jonka tiedän, on seurustellut 16-vuotiaasta ja ensimmäisiä ovat toisilleen.

No ei kaikki miehet oo seksin perään ainakaan silleen että pitäis olla monta kumppania.
Oon iteki miettiny joskus että haluaako ukko kokeilla muita naisia, ja itseasiassa oon antanu jonkinlaisen luvanki, mutta eipä tuota kiinnosta mikään irtoseksi. :)

Mie aloin seurustelemaan mieheni kanssa pari kuukautta riparin jälkeen: yhdessä oltu yli 18 vuotta, kolmas lapsi tulossa ja ainoita seksikumppaneita olemme edelleen toisillemme. Parisuhteen hoitaminen auttaa, vaikkei se arki aina kummoista ole ja seksikin saatta olla tauolla joskus kuukaudenkin. Läheisyys ja hellyys, toisen huomioinen auttavat. Hyviä ja huonoja päiviä on, luottamus on silti 100%. Kummankin vanhemmat eronneet (molemmissa tapauksissa toisella ollut suhde), joten kumpikin tietää miten käy jos hairahtuu. Onneksi ei ole tullut liikaa kiusauksia, sillä puhevälit kunnossa (paitsi nyt raskauden hormoneissa ole valitellu kun en muka voi puhua, johon toinen vaan, että puhu). Ja kun ollaan yli puolet elämästämme oleet yhdessä, mieheni usein tietää esim. syyn masennukseeni paremmin kuin minä, muistaa miten käyttäyidyin edellisissä raskauksissa yms.

Onnea tulevaisuuteen: kaikki eivät elä kauuniden ja rohkeiden maailmassa vaan nauttivat tylsästä kotielämästä ja yhteisistä leffailloista. -nainen-77-

ainakin mitä olen ympärilleni katsonut niin ei kukaan ole ikuisesti yhdessä. joko sä lähet tai ukko lähtee. mut uskosin että haluaa jossain vaiheessa vaihtelua. se on vaan ihmisluonto. toivotaan parasta :)

Minulla on sama tilanne, ja mies on vakuttanut aikanaan, ettei muut kiinnosta. En enää edes mieti asiaa, luotan häneen. Hänelle ei muutenkaan seksi merkitse mitenkään hirveä paljon, ihan hyvä niin. Ihmiset on vaan erilaisia. Mun mies sanoi heti alussa, että hän on aina halunnut olla yhden naisen mies. Eihän sitä koskaan tiedä, mitä käy, mutta turha murehtia nyt. Ei sitä koskaan voi tietää tarkkaan, mitä toisen päässä liikkuu, mutta kyllä meidän miehet on varmasti tienneet mihin ryhtyvät. Meillä oli joskus suhde katkollakin 2 kk:tta, eikä mies ollut muiden kanssa. Yhteenpalatessamme kysyin silloinkin, onko hän utelias muista naisista. Kuulemma ei. Laihtui 7 kiloa eron aikana, kun oli niin masentunut ja kirjoitti minulle kirjeitä illat pitkät, jotka sain, kun palasin. Näitäkin on :)