T
tuleva vaimo
Vieras
Olen mieheni ensimmäinen tyttöystävä, vein hänen neitsyytensä ja nyt olen myös lapsemme äiti. Olemme olleet 8 vuotta yhdessä ja olemme menossa kesällä naimisiin. Mieltäni kalvaa kuitenkin pelko siitä tuleeko miehelle jossain vaiheessa katumus siitä että ei ole muita naisia kokeillut? Joskus vuosia sitten kysyin tästä ja skitsoilin muutenkin, sanoin että voi mun puolesta käydä vieraissa, ja mies huusi että ei muut naiset kiinnosta.
Mies ehdotti lapsentekoa, haluaa talon jne. Meillä on todella onnellinen suhde, seksiä pari kertaa viikossa ja toiselle voi kertoa mitä vain. Luotan häneen 99%, mutta se yksi prosentti vaivaa ja aika ajoin nostaa päätään. Miehen kaveri petti hetki sitten vaimoaan ja mies halveksui häntä minulle. Mutta kun miehet on tehty jatkamaan geenejään..Onko muita vastaavassa tilanteessa olleita?
Mies ehdotti lapsentekoa, haluaa talon jne. Meillä on todella onnellinen suhde, seksiä pari kertaa viikossa ja toiselle voi kertoa mitä vain. Luotan häneen 99%, mutta se yksi prosentti vaivaa ja aika ajoin nostaa päätään. Miehen kaveri petti hetki sitten vaimoaan ja mies halveksui häntä minulle. Mutta kun miehet on tehty jatkamaan geenejään..Onko muita vastaavassa tilanteessa olleita?