D
dorkako
Vieras
Elän avoliitossa jossa meillä on kaksi lasta. Minulla on myös kaksi pitkää suhdetta takana. Joka kerta noin kolmen vuoden jälkeen minulta loppuu rakkaus ja kiinnostus miestä kohtaan ja sitä en saa millään korjatuksi, varmaan siksi ettei minulla ole mitään mielenkiintoa. Elän vain lapsilleni ja heitä rakastan yli kaiken. Seksiä meillä ei ole, koska minua ei kiinnosta. Suhde on taas kämppis pohjalla. Joka suhteessa on käynyt samoin ja siksi ei edes uutta rakkautta tee mieli etsiä koska tiedän sen päättyvän juuri näin. kaikki häähömpät ja rakkausjutut ällöttää muutenkin.
Olen varmaan kykenemätön pitkiin suhteisiin ja koen ettei tämä ole miehellekään reilua, mutta eipä tuo valita. Hänen tilassaan en kyllä katselisi päivääkään. Erokaan ei kiinnosta koska lasten hyvinvointi menee kaiken edelle. Vai enkö tosiaan ole löytänyt sitä oikeaa rakkautta, suhteeni miehiin on aina ollut muutenkin kaverillinen.
onko täällä muita samanlaisia? Mitkään vittuilu vastaukset ei kiinnosta vaan tarinat tosielämästä ja fiksut kommentit.
Olen varmaan kykenemätön pitkiin suhteisiin ja koen ettei tämä ole miehellekään reilua, mutta eipä tuo valita. Hänen tilassaan en kyllä katselisi päivääkään. Erokaan ei kiinnosta koska lasten hyvinvointi menee kaiken edelle. Vai enkö tosiaan ole löytänyt sitä oikeaa rakkautta, suhteeni miehiin on aina ollut muutenkin kaverillinen.
onko täällä muita samanlaisia? Mitkään vittuilu vastaukset ei kiinnosta vaan tarinat tosielämästä ja fiksut kommentit.