En pääse eteenpäin (riita tärkeän ihmisen kanssa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"suru"

Vieras
Puoli vuotta oltu sota-jalalla, voisi vaan unohtaa koko asian mutta asiassa on niin monta ´muttaa´.Olen siis tyrinyt,pettänyt luottamuksen ja aiheuttanut yhdelle ihmiselle ongelman. Enkä tahallani. Tämän kyllä ymmärrän ja otan syyt niskoilleni täysin, olen pyytänyt anteeksi.

Syy miksi asia vaivaa, on se että tämän välirikon seurauksena muutama ihminen oikein nautti tilanteesta, ja aloitti PERÄTTÖMÄT puheet tälle riitakumppanilleni. Eli tämä ihminen luulee minun syyllistyneen paljon pahempiinkin ongelmiin ja skeidapuheisiin kuin mitä oikeasti on.
Ihminen kenen kanssa riitaannuin,on läheistä sukua. Samoin toinen näistä jotka aloittivat välittömästi soittelun ja skeidanpuhumisen.

Otan tottakai täyden vastuun teostani,MUTTA vaivaa kauheasti nuo perättömät jutut. Niille en kuitenkaan voi mitään,kun välit ovat niin tulehtuneet että minkäänlaista puheyhteyttä ei ole.
Tämä ihminen siis oikeasti luulee että minä vihaan häntä ja elän vain vaikeuttaakseni hänen elämäänsä!! Ja oikeasti kyseessä on tärkeä ihminen,en ole skeidaa-puhuvaa sorttia edes.
Sain nyt niskoilleni enemmän kuin mitä niille kuuluu.

Miten tämän asian voisin saada unohtumaan,kun harmittaa niin hel*etisti tuo epärehellinen sukulainen (+hyvä ystäväni myös) jotka aloittivat tuon perättömyyden puhumisen??

Kirjoita kaikille osapuolille sähköposti, jossa kerrot oman totuutesi. Hauska tuo lause: "Sain nyt niskoilleni enemmän kuin mitä niille kuuluu.", sori oli pakko. :D

Hirveen vaikeeta kirjottaa :D
Oikeastaan tarkoitin että tiedän mikä on omaa syytäni,otan siitä vastuun (pyydän anteeksi) ja annan olla,jos tämä ihminen ei halua minua enää elämäänsä. Oma vikanihan se on tietysti.

Mutta nuo perättömät puheet :( Harmittaa oikeasti jos hän ne uskoo,ovat tosi rankkaa kuultavaa :/

Yhteistyössä