En pääse kännykällä kirjautumaan facebookiin.. apuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nattiainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nattiainen

Vieras
Mikähän ihme voisi olla kyseessä, kun ostin viikko sitten uuden puhelimen ja sillä pitäis päästä noihin yhteisöpalveluihin, mutta kun koitan kirjautua naamakirjaan, niin se vain herjaa että tunnukset on väärät. :O Ja kuitenkin kun kirjaudun tietokoneella samaiselle sivustolle niin ei mitään ongelmaa, olen siis todellakin laittanut oikeat postit ja salasanat sinne ja moneen kertaan yrittänyt. :O Ei voi käsittää.
Voiskohan joku viisaampi tietää mistä moinen? Netti toimii kyllä kyseisellä kännykällä muuten ihan hyvin.

Tuossa on tuo kännykkäsovellus (?) jo valmiina (niin kuin varmaan noissa uusimmissakin Nokian puhelimissa taitaa olla tätä nykyä, mulla nyt C7 kyseessä), joten siitä ei voi ainakaan olla kiinni.. vaatii vaan kirjautumisen alkuun, ihan niin kuin koneellakin mentäessä.

Tuossa on tuo kännykkäsovellus (?) jo valmiina (niin kuin varmaan noissa uusimmissakin Nokian puhelimissa taitaa olla tätä nykyä, mulla nyt C7 kyseessä), joten siitä ei voi ainakaan olla kiinni.. vaatii vaan kirjautumisen alkuun, ihan niin kuin koneellakin mentäessä.

Mulle tuli ainakin sähköpostiin kysely kun ensimmäisen kerran yritin naamakirjaan kännykälläni. Eli piti sähköpostin kautta hyväksyä se että käytän sovellusta kännykällä.

Oletko siis katsonut s-postisi?

Yhteistyössä