En pääse lääkäriin, joten kysäisen teiltä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Siis täällä ei pääse lääkäriin ellei oo pää kainalossa, ja sillonki tuurilla :headwall:
Mutta siis joo, jos joku tietäis jotain helpotusta tai jopa mistä kiikastaa niin ois ihan kiva. Mulla siis toi toinen jalka, se on vaivannut siitä lähtien kun synnytin, ei sitä ennen. (oisko raskausajalla tekemisensä asiaan..) Tulee sellainen.. vihlaisu tohon mistä jalka alkaa, tonne luihin se tuntuu ja sitten lähtee jalka alta aina vähäksi aikaa. Se menee alta, sitten menee tovi kinkkaillessa, että se alkaa taas toimia.

Ja tää häiritsee nyt, koskapa näin kylmän tullen se tuntuu vaivaavan enemmän ja poika meinas päästä multa karkuun ulkona kun toi jalka tilttas taas :ashamed:

olisko selällä jotain tekemistä ton kanssa? Onko ollut kipee? Voi olla myös iskiasta, mulla kun toinen jalka kipee niin myös selkä silloin. Ja mullekkin tuli nuo vaivat vasta raskauksien jälkeen, sitä ennen ei ollut mitää vaivoja. Mutta kyllä sun pitää päästä lääkäriin kun jalka lähtee alta, pakko. Mulla joskus tuntuu kans että lähtee mutta ei ole koskaan lähtenyt. Lääkäriin vaan, kyllä tollasesta täytyy päästä.Onko sulla puutumisia?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
olisko selällä jotain tekemistä ton kanssa? Onko ollut kipee? Voi olla myös iskiasta, mulla kun toinen jalka kipee niin myös selkä silloin. Ja mullekkin tuli nuo vaivat vasta raskauksien jälkeen, sitä ennen ei ollut mitää vaivoja. Mutta kyllä sun pitää päästä lääkäriin kun jalka lähtee alta, pakko. Mulla joskus tuntuu kans että lähtee mutta ei ole koskaan lähtenyt. Lääkäriin vaan, kyllä tollasesta täytyy päästä.Onko sulla puutumisia?

Ei oo puutumisia, eikä selkä vaivaa sen enempää ku ikinä ennenkään. Ja kun se jalka lähtee alta, se ei tunnu muualla.. vihlasee vaan tuolta luista ja loppuu hiljakseen kunnes toimii taas kunnolla.

Miten jos menisit esim Osteopaatille tai vastaavalle? Mä olen käyny selän ja niska/hartia vaivojen takia siellä. Nyt soitin vasta, kun on puutumista raajoissa ja sano et olis hyvä tehdä neurologisten oireiden testaus, niin vois selvitä jotain. Mun selkä on röntgenissä kuvattu tk:n kautta ja kun siellä ei mitää näkyny (yllätys et ei näy selan vaivat röntgenissä) niin lekuri sano et nyt on tutkittu kaikki mitkä julkisen kautta tehdään.
Joten mulla ei varaa magneettikuvaan ja on sieltä osteopaatilta saanu apuakin, on laillistettu hoitaja http://fi.wikipedia.org/wiki/Osteopaatti tuolta voi käydä vilaseen et mitä tekee.

Mulla oli samavaiva toisen synnytyksen jälkeen ja on edelleen eli jatkunut neljä vuotta. Ja mitä enemmän liikun sitä enemmän se vaivaa. Lääkärissä olen käynyt mutta mitään apua en siihen ole saanut

Raskauden aikana piriformis hermo jumittuu helposti.Paa kylmägeeliä pakaraan ja buranaa..ai joo millä viikolla olet raskaana??buranaa ei suositella vikalla kk:lla.

Venytyksiä,piriformis on syvällä pakarassa ja se diagnosoidaan liian usein issiakseksi.Hoito on erilaista...

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Raskauden aikana piriformis hermo jumittuu helposti.Paa kylmägeeliä pakaraan ja buranaa..ai joo millä viikolla olet raskaana??buranaa ei suositella vikalla kk:lla.

Venytyksiä,piriformis on syvällä pakarassa ja se diagnosoidaan liian usein issiakseksi.Hoito on erilaista...

Men oo ollu paksuna enää yli vuoteen :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

Men oo ollu paksuna enää yli vuoteen :D

ÖÖh...no silti.
Eli sitten vedä tulehduskipulääkettä ihan huolella.
Ja kylmägeeliä.Vältä kuumaa...

käytätkö autossa penkinlämmitintä??Se paha,paha....

Yhteistyössä