Joo mulla alkuperäinen la 2.1. ja sitten yhdessä ja ainoassa keskiraskauden ultrassa kävin kahteen kertaan, kun koko heitti la:ta melkein 2:lla viikolla ja olis Joululle mennyt, kätilö kävi jossakin ja sanoi ettei sitä aleta tässä turhaan vaihtamaan, kun eroa oikeaan niin vähän vain.. Painoa oli meikäläiselle tullu reilut 20kg raskauden aikana sitte ja menin kohdunpohjankorkeus käyrän yläpäässä koko ajan. .Ei mitään painoarviota eikä synnytystapaarviointia, eikä edes katsottu minkä kokoinen mahtaa olla... :kieh: siinä sitten pusailin synnytyksessä puoli tuntia ja imukuppia käytettiin yms.. mut ei.. kaveri ei tuu.. virhe asennossa oli pää ja ei päässy tulemaan.. Siinä kätilöt sitten kyseli, että mikäs olikaan painoarvio? "Joo ei tietoa ku ei tehty" olivat hämmentyneitä.. Leikattiin lopulta ja leikkaava lääkäri sanoi, että tottakai la:ta siirretään, jos niin paljon heittää...olis tullu normaalisti jos olis siiretty..
Kaveri painoikin sitten reilut 4 kiloa ja pituutta 54cm ja syntyi 2.1.
oon vieläki niin vihainen lääkäreille... katsooko se ikää, kun oon näin nuori, ettei voida auttaa vai ??? en tiedä... :'( jäi aika karheat muistot.

mut ei se estä uusia hankkimasta joskus vuosien päästä tietysti.