Alkuperäinen kirjoittaja mimosa-:mitäs jos se simpsakka yh onki siel verotoimistosta :snotty: tai jopa tulee työpaikalle
voi apua ap älä nyt päästä sitä miestäs mihinkään, ne vaanii teidän oven takana :kieh:
Mäkin liikun vaikka missä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa-:mitäs jos se simpsakka yh onki siel verotoimistosta :snotty: tai jopa tulee työpaikalle
voi apua ap älä nyt päästä sitä miestäs mihinkään, ne vaanii teidän oven takana :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja mimosa-:mitäs jos se simpsakka yh onki siel verotoimistosta :snotty: tai jopa tulee työpaikalle
Mäkin liikun vaikka missä.En koskaan vauvauinnissa mutta muhun voi törmätä vaikka aikuinen-lapsijumpassa, kaupassa, seurakunnan kerhossa, tanssitunnilla..
En nyt tiedä olenko niin simpsakka kyllä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa-:Tai vaikka kaupungilla voi törmätämitenkähän noi kaverit uskaltaa antaa mun olla niiden miesten lähellä kun olen tälläinen munahaukka yh
harrastuksiin kuuluu varattujen miesten pokaaminen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja mimosa-:Tai vaikka kaupungilla voi törmätämitenkähän noi kaverit uskaltaa antaa mun olla niiden miesten lähellä kun olen tälläinen munahaukka yh
![]()
Siis nekään ei oo vaan tajunnut, että sä olet pokaamassa kaikkia, ihan ketä vaan miestä.:'( Kerro nyt vaan niille äkkiä mikä totuus on.
![]()
Ja mitäs ne mun kaverit sitten.
Yksikin lähtee joskus kattomaan telkkaria ja jättää miehensä väittelemään mun kanssa, ei se vaan tajua mikä pahuus mussa asuu koska olen yh.
NIIN!! Ja yksi tämän palstan mustakin on antanut miehensä jopa TANSSIA mun kanssani.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Siis Porvoosta tuulee taas. Voi hyvät hyssykät taasen.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Miten te uskallatte päästää miehenne vauvauintiin? Ainakin minulle tuli heti mieleen, että hän menee sinne kuolaamaan muita naisia vähissä vaatteissa.
Tulee mieleen erotiikkaravintolat.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja mimosa-:Tai vaikka kaupungilla voi törmätämitenkähän noi kaverit uskaltaa antaa mun olla niiden miesten lähellä kun olen tälläinen munahaukka yh
![]()
Siis nekään ei oo vaan tajunnut, että sä olet pokaamassa kaikkia, ihan ketä vaan miestä.:'( Kerro nyt vaan niille äkkiä mikä totuus on.
![]()
Ja mitäs ne mun kaverit sitten.
Yksikin lähtee joskus kattomaan telkkaria ja jättää miehensä väittelemään mun kanssa, ei se vaan tajua mikä pahuus mussa asuu koska olen yh.
NIIN!! Ja yksi tämän palstan mustakin on antanut miehensä jopa TANSSIA mun kanssani.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tupuliini:istut iltaa väittelemässä kaverin meihen kanssa, tanssit hitaita toisen miehen kanssa...hohhoijaa..nuo hetken kun lasket yhteen, niin voit melkein kuvitella omistavasi oman miehen.säälittävää!
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Harmi.Joko et luota mieheesi tai olet valinnut epäluotettavan miehen. Molempi paha. Luotettavan ihmisen voi aina päästää omin päin minne vaan!
Alkuperäinen kirjoittaja mv:Onko normaalia, että parisuhteessa oleva mies käy strippibaarissa? No ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:Alkuperäinen kirjoittaja mv:Onko normaalia, että parisuhteessa oleva mies käy strippibaarissa? No ei ole.
Musta se on ihan normaalia. Työporukalla tai opiskeluporukalla oltiin joskus aikoinaan ulkona ja loppuillasta paria lukuunottamatta kaikki menivät strippibaariin. Suurin osa seurusteli tai oli jopa naimisissa. 2 pojista jäi mun seuraksi, käytiin kaljalla muualla.