En päästänyt miestäni vauvauintiin ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa-:
:laugh: mitäs jos se simpsakka yh onki siel verotoimistosta :snotty: tai jopa tulee työpaikalle :o voi apua ap älä nyt päästä sitä miestäs mihinkään, ne vaanii teidän oven takana :kieh:

Mäkin liikun vaikka missä. :whistle: En koskaan vauvauinnissa mutta muhun voi törmätä vaikka aikuinen-lapsijumpassa, kaupassa, seurakunnan kerhossa, tanssitunnilla.. :D En nyt tiedä olenko niin simpsakka kyllä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
:laugh: mitäs jos se simpsakka yh onki siel verotoimistosta :snotty: tai jopa tulee työpaikalle :o voi apua ap älä nyt päästä sitä miestäs mihinkään, ne vaanii teidän oven takana :kieh:

Mäkin liikun vaikka missä. :whistle: En koskaan vauvauinnissa mutta muhun voi törmätä vaikka aikuinen-lapsijumpassa, kaupassa, seurakunnan kerhossa, tanssitunnilla.. :D En nyt tiedä olenko niin simpsakka kyllä :snotty:

Tai vaikka kaupungilla voi törmätä :o mitenkähän noi kaverit uskaltaa antaa mun olla niiden miesten lähellä kun olen tälläinen munahaukka yh :D harrastuksiin kuuluu varattujen miesten pokaaminen:D

Tai vaikka kaupungilla voi törmätä :o mitenkähän noi kaverit uskaltaa antaa mun olla niiden miesten lähellä kun olen tälläinen munahaukka yh :D harrastuksiin kuuluu varattujen miesten pokaaminen:D

Siis nekään ei oo vaan tajunnut, että sä olet pokaamassa kaikkia, ihan ketä vaan miestä. :o :'( Kerro nyt vaan niille äkkiä mikä totuus on. :D :whistle: Ja mitäs ne mun kaverit sitten. :o Yksikin lähtee joskus kattomaan telkkaria ja jättää miehensä väittelemään mun kanssa, ei se vaan tajua mikä pahuus mussa asuu koska olen yh. :o NIIN!! Ja yksi tämän palstan mustakin on antanut miehensä jopa TANSSIA mun kanssani. :o

Siis nekään ei oo vaan tajunnut, että sä olet pokaamassa kaikkia, ihan ketä vaan miestä. :o :'( Kerro nyt vaan niille äkkiä mikä totuus on. :D :whistle: Ja mitäs ne mun kaverit sitten. :o Yksikin lähtee joskus kattomaan telkkaria ja jättää miehensä väittelemään mun kanssa, ei se vaan tajua mikä pahuus mussa asuu koska olen yh. :o NIIN!! Ja yksi tämän palstan mustakin on antanut miehensä jopa TANSSIA mun kanssani. :o

istut iltaa väittelemässä kaverin meihen kanssa, tanssit hitaita toisen miehen kanssa...hohhoijaa..nuo hetken kun lasket yhteen, niin voit melkein kuvitella omistavasi oman miehen.säälittävää!

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Miten te uskallatte päästää miehenne vauvauintiin? Ainakin minulle tuli heti mieleen, että hän menee sinne kuolaamaan muita naisia vähissä vaatteissa.
Tulee mieleen erotiikkaravintolat.

:laugh: :laugh: :o :laugh: :o :laugh: :laugh:

Ei hitto mitä juttuja! En ees lukenu kejua tän alotus viestin lisäksi. :snotty:

Niinpä! :o voi kauhea kun meidän kaverit on valinnu huonoa seuraa :'( mullaki jättävät MINUT yksin miestensä kanssa, voi kauheeta |O raskaanaki kaverini jätti nukuttamaan minut lapsiansa miehensä kans kun meni kauppaan :x

Alkuperäinen kirjoittaja tupuliini:
istut iltaa väittelemässä kaverin meihen kanssa, tanssit hitaita toisen miehen kanssa...hohhoijaa..nuo hetken kun lasket yhteen, niin voit melkein kuvitella omistavasi oman miehen.säälittävää!

Kannattaa tosiaan hankkia ne silmälasit. :D Missä lukee että tanssin hitaita miehen kanssa? Tanssin hänen kanssaan jivea, ja ihan hänen vaimonsa omasta pyynnöstä. :D Ja tämä oli eri mies kuin se, jonka kanssa väittelen.

Mustasukkainen puoliso ajaa toisen pois omistavalla käytöksellä ja rajoittamalla toisen menoja. Meillä meni miehen kanssa poikki juuri tästä syystä, mihinkään ei saanut mennä ja koko ajan kytättiin. Rakastin vain miestäni eikä hitustakaan kiinnostanut kukaan muu, mutta ei. Lopulta ei suunnilleen saanut nähdä kahdestaan tyttökavereitaan, niin otin ja lähdin. Tuli sitten järkiinsä ja nyt on useampi vuosi mennyt hyvin.

Tiedätkös, et aiheuta kuin hallaa tuolla fanaattisuudella. Etkä koskaan pysty omistamaan miehesi mieltä. Hän joko rakastaa sinua ja on omasta vapaasta tahdostaan uskollinen oli tilanne mikä vaan, tai sitten ei. Se ei riipu pätkääkään siitä minne sinä hänet päästät tai et päästä. Ymmärrän toki, että mustasukkaisuus on hirvittävä tunne. Minäkin olen joskus mustasukkainen. Mutta koen, että se on oma ongelmani, omaa epävarmuutta, joka on miehestäni riippumaton tunne. Missään nimessä en rajoittaisi mieheni elämää sen takia.

Ja jos koet, ettet aidosti luota mieheesi, niin ei kannata jatkaa suhdetta. Luottamus on a ja o. Ja mikään ei ole inhottavampaa kuin tuntea toisen epäluottamus jatkuvasti niskassaan, vaikkei ole millään tavalla sitä ansainnut. Tsemppiä kuitenkin. Tarkoitus ei ole olla vihamielinen sinua kohtaan, tämä asia tulee vaan melko lähelle omia kokemuksia. Kehotan sinua koettaa antaa vapautta miehellesi ja miettiä itse, mistä tämä mustasukkaisuus kumpuaa. Hae vaikka apua, siitä pääsee kyllä yli, jos on valmis tekemään töitä. Mieheni on tästä erinomainen esimerkki.

Ja vinkkinä vielä, kannattaa näissä tilanteissa miettiä, mikä on "normaalia". Onko normaalia, että miesä käy vauvauinnissa? Kyllä on. Onko normaalia, että parisuhteessa oleva mies käy strippibaarissa? No ei ole. Näistä saa jotain osviittaa siihen rajanvetoon. Rajat pitää toki olla, mutta ei mielipuoliset. Ärsyttävin selitys mieheltäni oli aina tämä: "Älä vertaa muihin, tämä on meidän suhde." Haloo. Sillä juuri rajoitetaan vain lisää tekemällä omasta suhteesta jotenkin niin ihmeellisen erilainen, ettei siihen mitkään normaalit sosiaalisen toiminnan kuviot sovi. Sori purkaus.

Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Onko normaalia, että parisuhteessa oleva mies käy strippibaarissa? No ei ole.

Musta se on ihan normaalia. Työporukalla tai opiskeluporukalla oltiin joskus aikoinaan ulkona ja loppuillasta paria lukuunottamatta kaikki menivät strippibaariin. Suurin osa seurusteli tai oli jopa naimisissa. 2 pojista jäi mun seuraksi, käytiin kaljalla muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Onko normaalia, että parisuhteessa oleva mies käy strippibaarissa? No ei ole.

Musta se on ihan normaalia. Työporukalla tai opiskeluporukalla oltiin joskus aikoinaan ulkona ja loppuillasta paria lukuunottamatta kaikki menivät strippibaariin. Suurin osa seurusteli tai oli jopa naimisissa. 2 pojista jäi mun seuraksi, käytiin kaljalla muualla.

Ok, kukin vetää rajan siihen, mikä hyvältä tuntuu. Mutta uskoisin, ettei tämä kovin yleistä ole. Ehdottomia rajoja ei tietenkään ole, joillekin tämä sopii, joillekin ei. Itselleni ei ehkä sopisi.

Ja jatkan vielä strippibaarihommaan sen, että joskus voi olla tällaisia tilanteita, että vaan päätetään mennä porukalla ja ok. Mutta jos aina sinne juuri hakeutuu vakavassa suhteessa oleva, niin ei varmaan ole kovin normia. Vai onko, ja minä vaan en urpona tiedä sitä?

Yhteistyössä