V
"vieras"
Vieras
Mä en enää tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Pojasta on tullut ihan mahdoton. Täytti juuri 5-vuotta. Mitään ei tottele, nauraa vaan kun komennan. Kiusaa meidän 2 kissaa ja pikkusiskoa 2v. Ja tietenkin näyttää mallia pikkusiskolle kaikessa hölmön hommassa, jonka sisko tekee perässä. Meillä on ns. Turvallisuussääntöjä, joita tulee noudattaa ehdottomasti, saunaan ei mennä yksin, lauteilta putoaa (sisko kun menee tietty perässä), sängyltä/sohvalta ei hypitä alas, sisällä ei juosta ja ulkona ei lähdetä juoksemaan karkuun yms ym. Nämä nyt esimerkkeinä, missä poika ei enää tottele. Sitten naureskelee inhottavasti ja näyttää kieltä. Pukeminen on mennyt mahdottomaksi, samoin syöminen.
Poika käy 3krt/vk päiväkodissa puolipäiväisenä, kavereita kun ei muuten lähipiirissä ole, eikä kerhoja tms. Siellä on sujunut ihan hyvin, enkä ainakaan ole kuullut suuremmista ongelmista.
Mitään muutoksiakaan ei ole nyt tullut, joista tämä voisi johtua. En kertakaikkiaan ymmärrä mikä tuolle pojalle on tullut, on muuttunut niin kovasti
Itse alan olla jaksamisen äärirajoilla, korotan liian usein ääntä ja otinpa yksi ilta tukasta jo kiinni kun hyppäsi alas saunan ylimmältä lauteelta
Sitten tulikin niin kovin paha mieli jo itselle siitä, en todellakaan hyväksy ruumiillista kuritusta.
Nyt sanokaa mitä mä teen ennnekun sekoan! Niin ja yh olen, joten yksin tässä koitettava räpistellä.
Poika käy 3krt/vk päiväkodissa puolipäiväisenä, kavereita kun ei muuten lähipiirissä ole, eikä kerhoja tms. Siellä on sujunut ihan hyvin, enkä ainakaan ole kuullut suuremmista ongelmista.
Mitään muutoksiakaan ei ole nyt tullut, joista tämä voisi johtua. En kertakaikkiaan ymmärrä mikä tuolle pojalle on tullut, on muuttunut niin kovasti
Nyt sanokaa mitä mä teen ennnekun sekoan! Niin ja yh olen, joten yksin tässä koitettava räpistellä.