V
"Vieras"
Vieras
[QUOTE="a p";27409534]Voi lässyn lässyn. Sun elämä taitaa kaatua siihen jos ruoka ei ole klo se ja se pöydässä tai joku sovittu juttu muuttuukin.
Kaikkien työ vaan ei ole ennakoitavissa. Harvalla yrittäjällä se on. Ja todellakin tuo poika sen tietää jo tähän mennessä. Tietää pienemmätkin. Ja siivouksesta on puhuttu viikko, ja onhan tuolla silmät päässä että ei se mikään yllätys ollut että täällä pitää siivota.
Ei eletä kellon mukaan ja se pääsääntöisesti sopii meille. Aika hankalaa tulee elämässä olemaan jos on oppinut siihen että kaikki menee minuutilleen suunnitelmien mukaan.
Sotkuun on syynä mun täys ja kiireinen viikko.[/QUOTE]
Kiitos kysymystä, mulla on elämä hyvin. Jos nyt henkilökohtaisuuksiin mennään, niin olen sattumoisin olen menestyvä yrittäjä.
päiväkirja on täynnä kuukaudeksi eteenpäin ja ajanvaraukset teen vartin tarkkuudella. Harvoin olen yli varttia myöhässäkään.
mun on pikemminkin vaikea kuvitella, että menestyvällä yrittäjällä ei olisi näin. Mulla on jo hiihtoloma- ja pääsiäislomamatkoillekin lennot varattuna, eikä ole tarvinnut sotkuissakaan elää. Kun hallitsee ajankäyttönsä, voi menestyä, tienata hyvin, lähteä perjantaisin kahdelta kotiin, viettää aikaa harrastuksissa ja perheen parissa. Ne jotka eivät hallitse ajankäyttöään, voivat stressaantua, painaa ylitöitä, uupua, elää paskaisessa kodissa, kuunnella kiukuttelevia kakaroita silloin kun vielä jaksavat kotiin mennä. Ja periytyvää saman seuraavaan sukupolveen.
Meillä onkin tosiaan kaikki hyvin. Ehkä suakaan ei niin kiukuttaisi, jos söisit säännöllisesti?
Mutta jos ei apu kelpaa, niin jatkakaa vaan menestyksekästä linjaanne... Ehkäpä siellä perheneuvolassa "korjaavat" poikanne "kuntoon", niin sun ei tarvi muuttua?
Kaikkien työ vaan ei ole ennakoitavissa. Harvalla yrittäjällä se on. Ja todellakin tuo poika sen tietää jo tähän mennessä. Tietää pienemmätkin. Ja siivouksesta on puhuttu viikko, ja onhan tuolla silmät päässä että ei se mikään yllätys ollut että täällä pitää siivota.
Ei eletä kellon mukaan ja se pääsääntöisesti sopii meille. Aika hankalaa tulee elämässä olemaan jos on oppinut siihen että kaikki menee minuutilleen suunnitelmien mukaan.
Sotkuun on syynä mun täys ja kiireinen viikko.[/QUOTE]
Kiitos kysymystä, mulla on elämä hyvin. Jos nyt henkilökohtaisuuksiin mennään, niin olen sattumoisin olen menestyvä yrittäjä.
Meillä onkin tosiaan kaikki hyvin. Ehkä suakaan ei niin kiukuttaisi, jos söisit säännöllisesti?