en pidä kahvin mausta, mutta vasta avatun kahvipaketin tuoksu on huumaava..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miusta puhdas,viellä kostea pyykki tuoksuu tosi hyvälle. :D
Meijän kissat tuoksuu kans ihmeen hyvälle,kun ottaa syliin ja rapsuttelee.

ei tarvitse olla pelkistä tuoksuista, muitakin kummallisuuksia saa kertoa. itse en voi syödä nakkien & makkaroiden päitä, enkä uskalla katsoa yöaikaan peiliin :whistle: näin listaa jatkakseni..

Viimeksi muokattu:
Mie en tykkää jos mies laittaa jalkansa miun jalkojen päälle tai väliin nukkuessa,miun jalkoja ei saa painaa mikään tai en pysty nukkumaan.
Mie tykkään rapsutella joskus miehen partaa tai sivellä kasvoja,kun loikoillaan sängyssä,eräänlainen hellyydenosoitus muiden ohella.:)

Viimeksi muokattu:
Mie en tykkää jos mies laittaa jalkansa miun jalkojen päälle tai väliin nukkuessa,miun jalkoja ei saa painaa mikään tai en pysty nukkumaan.

Mulla on vähän samantyyppinen, en kestä jos joku koskee mun varpaisiin :D Se vaan tuntuu ihan kauhealta, en ole ikinä voinut mennä esim jalkahoitoon. Ja myös tuo jalkojen vapaus nukkuessa liittyy siihen, peittokaan ei saa varpaita puristaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mjulla tämä;24007394:
Tupakan tuoksu ulkona, aivan ihana! (mut maku hirveä ja sisällä tosi tunkkainen...)

Mäkin rakastan tupakan tuoksua. Ulkona sateisella ilmalla se on paras, mutta pidän myös siltä, jos joku ihminen tulee juuri tupakalta ja tuoksuu siltä. Baarissakin tupakan tuoksu on niin tunnelmallinen ja sopii siihen ympäristöön. En itse polta, enkä aio ryhtyäkään, mutta jos joku tekisi tupakan tuoksuisia tuoksukynttilöitä, ostaisin heti. :D

Minunkin mielestä kahvi tuoksuu paremmalta kuin maistuu. En juo kahvia siksi, että se maistuisi hyvältä, vaan tavan vuoksi. Pärjäisin ilmankin, mutta rakastan sen tuoksua.

Yhteistyössä