En pidä naapuristani, miten sanoa se?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua

Vieras
Naapurin eukko odottaa toista mukeloa syntyväksi ja yrittää koko ajan tulla meille leikimään lapsensa 1,5 v kanssa kun meillä saman ikäinen lapsi.
Mekin haluttais toinen lapsi, mutta kun ei onnistu niin ei onnistu. En siis halua naapurin paksuna olevaa eukkoa meille.

Pitäiskö sanoa suoraan, että en halua olla tekemisissä hänen kanssaan enää kun hän on raskaana ja satuttaa näin minua? Ei ymmärrä vihjailua että meillä on kiireitä jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Pitäiskö sanoa suoraan, että en halua olla tekemisissä hänen kanssaan enää kun hän on raskaana ja satuttaa näin minua?

:o jos tuo on ainoa syy olla pitämättä jostakin ihmisestä

En pidä kenestäkään raskaana olevasta enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Miten naapurin "eukon" raskaus sinua loukkaa? Mun käsityskyvyn mukaan heidän lisääntymisensä ei ole sulta pois...

Ei olekaan, mutta satuttaa nähdä muut raskaana ja saavan vauvoja kun me jäimme ilman toista lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
No älä sano että et pidä hänestä. Sano vaan että nyt ei sovi, kerta toisensa jälkeen.

Ei auta. Kokeiltu on. Seuraavana päivänä taas oven takana.

No mitä siitä? Sit sanot uudestaan. Tai voithan sä toki sille kertoa, että sua särkee sieluun kun näet jonkun raskaana. Mutta älä sano ettet pidä hänestä, ellet sitten ole joku tunnevammainen.

Muista ihmeessä kertoa hänelle syy miksi et pidä hänestä.

Ja muistathan tulla palstalle sitten vinkumaan, kuinka naapuri on itsekäs paskiainen kun ei onnittele sinua kun tulet seuraavan kerran raskaaksi.

Miten naapurin "eukon" raskaus sinua loukkaa? Mun käsityskyvyn mukaan heidän lisääntymisensä ei ole sulta pois...

Ei olekaan, mutta satuttaa nähdä muut raskaana ja saavan vauvoja kun me jäimme ilman toista lasta.

Jäitte ilman?

Teillä 1½-vuotias lapsi, mistä sinä nyt jo voit sanoa että te olette jääneet ilman toista lasta?

No jos teillä edellinen 1,5 vee vasta, niin ei kannata luopua toivosta vielä. Ja saahan noita lapsia muutenkin kuin synnyttämällä.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Laita oveesi kyltti :Naapuri,minulle ei sovi tänään,ei huomenna,ei ylihuomenna eikä ylipäätään koskaan.
Eiköhän siitä jo tajua.

Toi on hyvä. Voisin laittaa vielä että sitten kyllä sopii kun luovut vauvastasi.
On kyllä sellanen akka että varmaan luopuiskin lapsestaan, jotta pääsis meille taas istuskelemaan..

No sittenhän sun pitää pystyellä neljän seinän sisällä kun niitä raskaana olevia tuppaa olemaan vähän siellä sun täällä. Kehottaisin tarkastamaan vielä korviesi välissä olevaa epätasapainoa ja olemaan aikuinen.

Ymmärrän, miltä ap:stä tuntuu. Itse en voinut mennä katsomaan vauvoja keskenmenoni jälkeen ja sen kuun vauvoja, milloin vauvamme oli tarkoitus syntyä, en kyennyt mennä ihastelemaan. Tuntui, että inhotti sekä vauvat että niiden äidit. Lienekö ollut masennusta??

Pistä ovet lukkoon, korvat tukkoon, verhot kiinni ja olkaa ihan hiljaa sisällä, niin jospa naapuri teidät rauhaan jättäis.... :o Ja pysykää ihmeessä sisällä, sillä jossain voi tulla vastaan raskaana oleva nainen. Aika ilkee oot... Mitäs jos ystäväs inhois sua sitten kun sä vielä jonain päivänä olet raskaana?? Mieti nyt vähän!! :/

Laita oveesi kyltti :Naapuri,minulle ei sovi tänään,ei huomenna,ei ylihuomenna eikä ylipäätään koskaan.
Eiköhän siitä jo tajua.

Toi on hyvä. Voisin laittaa vielä että sitten kyllä sopii kun luovut vauvastasi.
On kyllä sellanen akka että varmaan luopuiskin lapsestaan, jotta pääsis meille taas istuskelemaan..

Ahaa,tää oli tämmöinen juttu.

Eiköhän siitä jo tajua.

ei kukaan voi olla noin lapsellinen ja kateellinen :o

Toisaalta ymmärrän sinua, itseä ahdistaa kun tuli ero ja keskenmeno samaan aikaan eikä siis toivoakaan toisesta lapsesta... Mutta toisaalta lapsellinen ja erittäin itsekäs olet! ja hei, aika vähän aikaa te olette toista yrittäneet, jos kerran esikko on vasta 1.5v..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toisaalta ymmärrän sinua, itseä ahdistaa kun tuli ero ja keskenmeno samaan aikaan eikä siis toivoakaan toisesta lapsesta... Mutta toisaalta lapsellinen ja erittäin itsekäs olet! ja hei, aika vähän aikaa te olette toista yrittäneet, jos kerran esikko on vasta 1.5v..

Ai vähän aikaa yritetty. Kyllä mielestäni 1,5 yritystä on paljon!!

Eiköhän siitä jo tajua.

Ootko sä jotenkin ihan älyttömän katkera.... tosi rumasta naapuristas puhut. Toivottavasti hän on täällä lukemassa tätä sun ketjuus :(

Yhteistyössä