En pidä naisen nautinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulluko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terapeuttisi on todennäköisesti oikeilla jäljillä siinä, että sulla on tarve alistaa naista.

Ja naisesi mielestä olet siis paska sängyssä ja yrität vaan lässyttää jotain paskaa menettämisen pelosta jne. missä hänkin on todennäköisesti ihan oikeassa.

Herää kysymys, miksi naisystäväsi on sun kanssa? Mitä hän saa suhteestanne?

se, ei se olekaan enää. Se jätti minut. Se totesi, että mä en kunnioita mitään enkä ketään ja se myy oman ihmisarvonsa jos tähän jää, joten se jätti minut.

Toivottavasti kykenet edes ymmärtämään kuinka pahaa ja todennäköisesti peruttamatonta vahinkoa olet exällesi henkisesti aiheuttanut ja pysyt kaukana kaikista naisista, niin kauan kun olet sairas. Voimia paranemiseen.

Viimeksi muokattu:
se, ei se olekaan enää. Se jätti minut. Se totesi, että mä en kunnioita mitään enkä ketään ja se myy oman ihmisarvonsa jos tähän jää, joten se jätti minut.

Voi hyvinkin olla menettämisen pelko, silloin toimii tiedostaen tai tiedostamattomasti niin että menettäminen toteutuu.
Ehkä ap on kokenut lapsena menettämisen trauman, siitä sitten kipuilee koko elämän.

Tervehtyminen voi alkaa, jos löytää oman kipupisteensä. Oman vajavaisuutensa tunnustaminen auttaa alkuun, sitten ammattiauttaja voi antaa tukea.

Viimeksi muokattu:
Kyllä ap:n kuvauksesta tuli elävästi mieleeni seksielämämme ex-miehen kanssa. Olin vain niin nuori ja kokematon, jotta luulin sen olevan normaalia. Vaikka luulin sen olevan noin, olin äärettömän pettynyt tunneköyhyyteen. Vasta nelikymppisenä, kun eromme jälkeen olin yhdessä toisenlaisen ihmisen kanssa, sain kokea millaista voi olla, kun toinen ottaa huomioon kumppaninsakin, on tilanteessa mukana koko tunteillaan.

Minusta siinä ei ole kysymys miehen menettämisen pelosta, sillä ainakin exäni lapsuus on ollut hyvin turvallinen. Ei hänen tarvinnut minunkaan perääni vahtia, kyllä menohalut olivat miehellä itsellään. Erotessammekin hän sanoi, että kanssani oli helppo elää, kun olin niin kiltti ja vastuuntuntoinen. Hän odotti vuosikausia, jotta palaisin takaisin, vaikka kerroin ihan heti, että tämä on lopullista ja alan elää itsenäisesti. --- Tosin löysin uuden ja hyväm elämänkumppanin muutaman vuoden sisällä ja tämä on todellakin ollut kaikin puolin erilaista elämää.

Ap kuulostaa narsistilta tai jopa psykopaatilta, ja myös potee naisvihaa. Positiivista on, että hän on alkanut tunnistaa ne asiat itsessään ja pystyy miettimään niitä.

Tämähän on mielenkiintoista, olen nainen ja olisin voinut kirjoittaa saman kuin aloittaja.

En ole tippaakaan kiinnostunut mieheni nautinnosta ja pasmani menevät sekaisin jos näen hänen nauttivan. Tulee heti tarve vähätellä ja haukkua jne. Eikä kyse ole siitä että olisin alistaja, eikä aloittajakaan välttämättä ole: minä olen alistuva. Tosin tätä puolta on vaikea toteuttaa, kun puoliso on sen suhteen täysi nössö, joka ei osaa edes piiskata kunnolla. Perkele.

Jos sillä nyt on merkitystä, sairastan epävakaata persoonallisuutta joka ei näy arjessani juuri muuten kuin tämäntyylisinä outouksina. Ison osan jutuistani pidän sisälläni, koska ns. tavikset eivät niitä ikinä tajuaisi (täälläkin huudellaan kilpaa provoa).

Ei tehdä diagnooseja vaan koetetaan keskustella.
Luulen, että ihmisiä on hyvin monenlaisia. Joillakin on iso libido johon perinteisesti kuuluu myös vastapuolen nauttiminen. Kun ei kuulu, tulee mieleen, haluaako aloittaja tai tämä vastaava nainen ollenkaan lähestyä toista sukupuolta? Jos kyse onkin tunnistamattomasta homosta tai lesbosta.

Me kukaan emme oikein voi määritellä mikä se normaali on, mutta partneri voi nopeasti tajuta, ettei ole saanut sitä mitä on odottanut-normaalisti.

Jos lähdetään siitä, että vastapuolen tyydyttäminen on normaalia, nämä kaksi eivät ole normaaleita miehiä ja naisia. Oman tietämykseni mukaan selitys löytyy omasta varhaislapsuudesta. Siellä on se musta möykky jokin.. mikä kullakin. Voi olla hyväksikäyttökokemuksiakin.