En pidä raskaana olosta. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyihyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyihyi

Vieras
Inhottava olo ja kroppa sekaisin. Ei mikään toimi enää niinkuin ennen ja joko ällöttää siksi että en ole syönyt tai siksi että olen, vaikka olen jo puolessa välissä. Väsyttää ja vituttaa. Vihaan sitä kun ihmiset kyselee älyttömän henkilökohtaisia asioita ja jakelee (turhia,typeriä,toimimattomia) neuvoja. Kyselevät kuinka vauva voi ja vauva sitä ja vauva tätä. Ihan niinku raskaana olevat ei haluaisi mistään muusta keskustella kuin vittu vauvoista. Sitten luullaan että olen ihan pehmeenä kaikille vauvakuville ja vauvojen vaatteille ja kaikelle mihin nyt vauva liittyy. Jestas että innolla odotan niitä mahan taputtelijoita. Mä itse olen kiinnostuneempi vaikka koiranpennuista ku vieraiden (tai tuttujen) ihmisten vauvoista.
Ja jos kysytään mitä neuvolassa sanottiin ja vastaan että "eipä mitään, kaikki oli ihan ok", ni eikö nyt vähäjärkisempikin tajua, että EN halua kertoa? Että sitten ei tarvi kysellä et oliko pissa puhdas ja mitäs se verenpaine, kuunneltiiko sydänäänet? Entäs noin muuten, saatko nukuttua, käytkö paljon vessassa, no ootas ku pääset vikoille viikoille, mitä ootte hommanneet vauvalle, hei etkai sä syö maksamakkaraa, ootko ollus väsyny, ettei vaan hemoglobiini olis alhainen.. Ärh. Vauva on kovasti toivottu ja haluttu, mut sanon ihan suoraan että olisin onnellinen ku joku muu sen mulle odottaisi ja synnyttäisi. Yhtäkkiä mun keho ja terveydentila onkin vain kehykset joiden läpi katsellaan sitä vauvaa joka on koko maailman omaisuutta.

Helpottiko? :D Muistan nuo tunteet, varsinkin tuon miten paljon inhotti se että ihmisille raskaana oleva nainen on vapaata riistaa. Tulisiko kenelläkään mieleen mennä jonkun läskin äijän mahaa taputtelemaan ja kysellä tuleekos sieltä tänään yksi vai kaksi pötköä? Jaksamista, sitä tarvitaan.

Odotan toista lasta nyt. Heti kun puoliväli oli ohitettu, alkoi kysely: kumpi sieltä on tulossa, kertokaa nyt, tiiätte kumminkin. Varsinkin miehen puolen sukua ei ole kiinnostanut tähän mennessä mikään muu kuin tulokkaan sukupuoli, ja kaikki niin kovasti toivovat meille tyttöä kun esikoinen on poika!!!

Ja olotilaan palatakseni, minusta tuntuu juuri nyt todella vahvasti, että tämä on viimeinen kerta kun olen raskaana. Eikö se jo riitä, että itselläni on tosi kurja ja kömpelö olo, täytyykö vielä tuntemattomien ihmisten kauhistella kassajonossa että voi kauheeta, noin iso maha jo nyt, kyllä sulle tulee tuskainen loppuraskaus jos se tuota tahtia kasvaa...

ai niin, sama juttu mullakin, ennemmin olen menossa katsomaan tuttavan koiranpentua/hevosta/keittiöremonttia kuin vauvaa... Se että itse odottaa ei todellakaan tarkoita että kaikkien muitten toukat kiinnostaisi. Tai varsinkaan tutun tuttujen synnytyskertomukset ja peräpukamat.

Helpottiko? :D Muistan nuo tunteet, varsinkin tuon miten paljon inhotti se että ihmisille raskaana oleva nainen on vapaata riistaa. Tulisiko kenelläkään mieleen mennä jonkun läskin äijän mahaa taputtelemaan ja kysellä tuleekos sieltä tänään yksi vai kaksi pötköä? Jaksamista, sitä tarvitaan.

Paskapötkön saaminen nyt ei oikein ole verrattavissa vauvan saamiseen, sillä jokainen paskantaa lähes päivittäin mutta vauvoja pökelletään vain keskimäärin kerran pari elämän aikana.

Toisaalta ymmärrettävä vuodatus, toisaalta lapsellisen itsekeskeistä narinaa.

Muakin ärsyttää noi "Oho onpas sulla iso maha" -kommentit, tekis mieli vastata jotain "joo niinhän se on ihan normaalia kun siellä on vauva" Mieheni isä sano kyllä parhaan kommentin´ "tarviitko pian pyörätuolin" Aargh!! Enpä vastannu mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;22053653:
Paskapötkön saaminen nyt ei oikein ole verrattavissa vauvan saamiseen, sillä jokainen paskantaa lähes päivittäin mutta vauvoja pökelletään vain keskimäärin kerran pari elämän aikana.

Toisaalta ymmärrettävä vuodatus, toisaalta lapsellisen itsekeskeistä narinaa.

Ja se että vauvan saaminen on sen verran harvinaisempaa oikeuttaa joka helvetin hurumummon tulemaan kiinni naamaan, lääppimään mahaa ja kyselemään kaikki seksielämästä suolen toimintaan? No ei mun mielestäni!

Muakin ärsyttää noi "Oho onpas sulla iso maha" -kommentit, tekis mieli vastata jotain "joo niinhän se on ihan normaalia kun siellä on vauva" Mieheni isä sano kyllä parhaan kommentin´ "tarviitko pian pyörätuolin" Aargh!! Enpä vastannu mitään.

jep. mulle on heitelty kommenttia "vitun läski". hoikka olen siis ollut aina, ja eiköhän tuo vitsinä sanottu, mutta nokkaan teki mieli heittää siltikin.

No minä tarvitsin pyörätuoliakin raskaana ollessa :D Supisteli 17 viikolta loppuun saakka niin ankarasti että kun äitipolilla kävin niin ei varsinkaan loppuvaiheessa ollut mitään mahkuja itse kävellä kun kohtu meni kivikovaksi ja jalat vain stoppasivat kävelemästä. Perssilmään painoi, limatulppa lähti lätkimään puolitoista kuukautta ennen laskettua aikaa ja kohdunsuu retkotti puoliavoimena ilman kanavaa samoin puoltoista kuukautta ennen laskettua.

Että kun lapsi (esikoinen) sitten syntyi (sektiolla by the way), niin oli tullut tuota pyörätuoliakin kokeiltua kun ukko pukkaili minua äitipolille ja takaisin pitkin sairaalakäytäviä. Että appes oli asialinjalla, joku tarvii pyörätuoliakin. Terkut apelles!

Ja viitaten tuohon "onko sektio synnytys"-ketjuun niin joku sanoi siellä että sektio ei ole synnytys kun siinä ei edes kohdun suu avaudu. Paskapuhetta. Auki oli. :D :D Sektio on siis synnytys.

Ja se että vauvan saaminen on sen verran harvinaisempaa oikeuttaa joka helvetin hurumummon tulemaan kiinni naamaan, lääppimään mahaa ja kyselemään kaikki seksielämästä suolen toimintaan? No ei mun mielestäni!

Mikähän teissä on vikana kun hurumummot lääppivät? Minusta pysyivät kyllä hurumummot ja huru-ukot kaukana raskausaikanakin.

Älkää olko tuollaisia paskamagneetteja!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;22053747:
Mikähän teissä on vikana kun hurumummot lääppivät? Minusta pysyivät kyllä hurumummot ja huru-ukot kaukana raskausaikanakin.

Älkää olko tuollaisia paskamagneetteja!

taidat asua jossain korvessa? itse asun kaupungin keskustassa, ja kyllä, jotkut kokevat asiakseen kommentoida ja tehdä itseään tykö, kun on raskaana. mene itseesi, aikuinen ihminen.

Yhteistyössä