En saa laitettua joulua, kun ei voi siivota kunnolla!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hömelö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hömelö"

Vieras
Haluan kunnon pakkaset, jotta sais matot ulos, lattiat luututtua jne. Ja sitten puhtaaseen kotiin ne joulukoristeet, liinat yms. Mutta ei. Vettä sataa... en saa siis sisustettua joulua :( Typerää tiedän, mutta en vaan voi tälle mitään :D Kaappeja en siivoa, suursiivouksiakaan en harrasta, mutta jostain syystä haluaisin siivota kunnolla ennen koristeita ja kuusen tuloa. Ja saunan pesen myös.

Muita yhtä pönttöjä ja kuinka olette dilemman ratkaisseet tällaisella epävakaalla kelillä?

No tuulettelin ja tein ensimmäisen suursiivon jo viime pakkasilla ja laitoin joulun. Ens viikolla täytyy kyllä vielä tehdä suursiivo uudestaan mutta onneks luvattu pikku pakkasta.

Voih, mä oon ihan samanlainen :) paitsi nyt kun on tonenkin lapsi ja rakennetaan ja asutaan väliaikaiskämpässä, ei niillä siivouksilla oo ihan niin suurta merkitustä. Ja tuulettuu ne petivaatteet plussakeleilläkin :) sateensuojassa tosin.

Mutta sanoisin että ei muulla väliä mun joulussa kuin puhtailla petivaatteilla, tuuletetuilla matoilla ja joulutortuilla, siinä se joulumieli on;)

Yhteistyössä