en saa mieheltä hellyyttä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
ja mä olen tosi hellyydenkipeä ihminen.. ollaan oltu vasta (?) muutama vuosi yhdessä eikä mies ikinä ole ollut sellainen "nyhjääjä", mutta vois se mun mieliks ottaa mut edes kerran viikossa kainaloon. vois halata mua ja sanoa rakastavansa / välittävänsä / tykkäävänsä tms.
mutta ei. se ei välttämättä toivota edes kauniita unia, nukahtaa vaan selkä muhun päin... ja sellainen se vaan on..
mua ahdistaa sen toiminta ja sitä ahdistaa hellyydenosoitukset. tai ei ne ahdista, mutta sen mielestä ne vaan on turhia kun kyllähän tässä rakastetaan ilman niitäkin.
olen puhunut tästä miehelle, mut ei silti tapahdu mitään muutosta.... mua surettaa :(

no voi hyvänen aika, " ongelma " on ollut tiedossa "aina" ja silti sä kuvittelet yhä että toisen voi muuttaa erilaiseks tässä asiassa.
joko sää hyväksyt, että mies ei oo "nyhjääjä" tai sitten etit jonkun muun joka on.

Jos ette ole vielä tiukemmin sitoutuneita, esim. lapsia, niin harkitsisin vielä jatkoa. En minä jaksaisi loppuelämääni noin erilaisen ihmisen ja tarpeiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no voi hyvänen aika, " ongelma " on ollut tiedossa "aina" ja silti sä kuvittelet yhä että toisen voi muuttaa erilaiseks tässä asiassa.
joko sää hyväksyt, että mies ei oo "nyhjääjä" tai sitten etit jonkun muun joka on.

mä en ole muuttamassa miestä yhtään mihinkään, en todellakaan edes kuvittele että pystyisin moiseen. mä voisin vaatia sitä jatkuvasti nyhjään mussa kiinni, mutta mä en pyydä kun yhtä halia sillontällön ja hyvänyön toivotuksia. ei ne musta liikaa ole. sen ei tarvii alkaa päivittäin hokeen miten paljon rakastaa jne, mutta olis se kiva joskus kuulla.
todella hyökkäävä jotenkin toi sun viestis.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mä en ole muuttamassa miestä yhtään mihinkään, en todellakaan edes kuvittele että pystyisin moiseen. mä voisin vaatia sitä jatkuvasti nyhjään mussa kiinni, mutta mä en pyydä kun yhtä halia sillontällön ja hyvänyön toivotuksia. ei ne musta liikaa ole. sen ei tarvii alkaa päivittäin hokeen miten paljon rakastaa jne, mutta olis se kiva joskus kuulla.

no ei ollut tarkoitus olla niin hyökkäävä kuin ehkä nyt käsitit.

mutta eikö tuo sun pyytämäsi ole kuitenkin sitä mitä sun mieheltä ei vaan luontasesti tule -edes tuon vertaa. niin eikö se silloin ole sitä ,että pyydät miestä muuttumaan. en mä näe eroa ettei olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jospa sinä halaisit, aluksi puoliväkisin ja sitten huomaamatta ja muista kehua miestä niissä asioissa mistä tykkäät ;) Miestä voi "kouluttaa" vain tällä tavalla, tiedät kai itsekin että jos saat kehuja niin mielellään jaat niitä eteenpäin... Jos saat haleja niin niitäkin jakaa mielellään.

Mun mies on samanlainen :( Väittää kyllä rakastavansa mua, mutta ei vaikuta kovin kiinnostunelta minusta. Istuu tietokoneella tai tv:n ääressä, usein tuntuu ettei edes huomaa mun olemassaoloa. Oon usein sanonut että musta tuntuis tosi hyvälle jos joskus tulis halaamaan tai antamaan pusun. Jos valitan asiasta, niin sitten se jaksaa pari päivää miellyttää mua ja taas muuttuu samanlaiseksi.
Miehen mielestä olen liian vaativa ja sain just kuulla että ei kuulemma kukaan ihminen jaksa jatkuvasti pussailla. Just joo... en ole sitä vaatinutkaan, mutta onko esim. yks pusu päivässä liikaa?
Eikä tuo mies ollut tuollainen aikaisemmin seurusteluaikoina, tuntuu että muuttui kun mentiin naimisiin.En tiedä mitä pitäis tehdä :(

Nuo sun toiveesi ja haaveesi ovat aivan ymmärrettäviä. Ikävä uutinen on, että ihminen ei muutu tai muutokset ovat hyvin pieniä muutoksia käyttäytymisessä pitkällä aikavalillä.

Jotkut meistä tarvitsevat enemmän hellyyttä kuin toiset - jotkut jopa pelkäävät läheisyyttä. Parisuhteessa on melko usein niin, että tarpeet eivät käy yksiin ja niitä yritetään sitten sovitella.

Se miten paljon toista haluaa pitää hyvänä ja olla hänen lähellään, riippuu tietysti myös todella paljon siitä, millaisia tunteet häntä kohtaan ovat - ts. kuinka paljon rakastaa.

Yhteistyössä