en saa mieheltä enää hellyyttä enkä läheisyyttä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
seksielämä kuivunut kasaan, ei tuu halaan enää, ei suutele enää, ei ota kiinni eikä huomioi mua. sit kun menen sen luo et halaa mua, niin halaa sillee kaverillisesti. ja kuitenkaan sen mielestä missään ei ole mitään vikaa, rakastaa mua yli kaiken ja mä olen vainoharhainen.
olen sanonut et tunnen itseni sen käytöksen vuoksi epänaisellikseksi, oksettavaksi ja rumaksi, johon sanoo et höpöhöpö ja tyyliin taputtaa päälaelle.
mä en ole mikään tikkulaiha, mut en lihavakaan, 175cm ja 70kg.
pidän itsestäni huolta, pidän perheestäni huolta. en kulje kummituksena kotona enkä kodin ulkopuolella, olen huumorintajuinen ja iloinen ihminen.
en naputa miehen menemisistä, eikä mies naputa mun menemisistä.
kaiken pitäis olla ok. ainoo vaan et se ei enää halua mua.
olen puhunut sille tästä satamiljoona kertaa ja aina se sanoo tyyliin "höpöhöpö senkin hassu". just joo.
ei paljon naurata ;(

oli ihan ko mun kirjotus. :( vuos sitte ollaan kai viimeks sekstailtu.. :(
kaikki hellyys on kadonnu ja jos yritän jotain, niin tää vaan työntää pois, halaa hätäseen tms. ja kuulemma rakastaa mua ja kaikki on hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
kysy siltä että miks ei halaa tai ei anna munaa

no en varmaan oo kysyny??!!!
en saa siitä mitään irti. en mitään. se kääntää kaiken leikiks et höpönpöppö älä ny oo tollanen. öööö...!!!!
toiseen naiseen en usko sitten millään... monestakaan syystä niitä täällä erittelemättä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

en saa siitä mitään irti. en mitään. se kääntää kaiken leikiks et höpönpöppö älä ny oo tollanen. öööö...!!!!
toiseen naiseen en usko sitten millään... monestakaan syystä niitä täällä erittelemättä.

no ota siltä housut pois ja mee sen päälle. Työntääkö se pois?

no ota siltä housut pois ja mee sen päälle. Työntääkö se pois?

on kerran työntänyt ja se oli niin nöyryyttävää et en ota sitä riskiä enää.
siitä on kyl aikaa ja seksiä ollut sen jälkeen, mutta silti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
seksielämä kuivunut kasaan, ei tuu halaan enää, ei suutele enää, ei ota kiinni eikä huomioi mua. sit kun menen sen luo et halaa mua, niin halaa sillee kaverillisesti. ja kuitenkaan sen mielestä missään ei ole mitään vikaa, rakastaa mua yli kaiken ja mä olen vainoharhainen.
olen sanonut et tunnen itseni sen käytöksen vuoksi epänaisellikseksi, oksettavaksi ja rumaksi, johon sanoo et höpöhöpö ja tyyliin taputtaa päälaelle.
pidän itsestäni huolta, pidän perheestäni huolta. en kulje kummituksena kotona enkä kodin ulkopuolella, olen huumorintajuinen ja iloinen ihminen.
olen puhunut sille tästä satamiljoona kertaa ja aina se sanoo tyyliin "höpöhöpö senkin hassu". just joo.
ei paljon naurata ;(

Olisko arki astunut kuvioihin? Rakkaus kaverillistunut? Hyökkää sen päälle, jos torjuu, niin sit on oikeasti jotain vialla. Ehkä mieskin kaipaa jotain uutta jännää. Tekeekö mies yleensä aina aloitteen, jospa sä vuorostasi? En minä tiedä, ei meistä kai kukaan tiedä, vain te tiedätte mikä siellä mättää.

et ole yksin.
just tuossa tulin yksin makkariin tölllöä kattoon.

vein lapset nukkuun ja tein itselle iltapalan tämään jälkeen.
Meil mies jo valittaa kaikesta.
muistin tehdä leivät hiljaa
laittaa murut roskiin
syödä hiljaa
laittaa tosi varovaisesti astiat tiskii ettei kuulu ääntä

nappasin suklaa levyn jonka ostin molemmille ja istahin sohvalle jonka mies vallannut kokonaann jakaakseni tämän nautinnon.
kommentti etkö voi syödä keittiössä?miks meil on edes keittiön pöytä?

mua kun niiin vilutti ja olisin toisen lähellä halunnut olla pitkä päivän jälkeen.viltin alla lämmitellä ja suklaata muutama pala ottaa.kuunnella kun talossa hiljasta.

en jaksanut sanoa mitään.kun ei mikään kelpaa. seksiä se vinkuu kyl koht.en vaan ihte enään viitsi kun kohdellaan kuin paskaa aina siihen asti kun miestä alkaa panettaa.

tulin tosiaan ylös makkariin kattoo töllöö,yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja äitix4:
et ole yksin.

laittaa murut roskiin
syödä hiljaa

nappasin suklaa levyn jonka ostin molemmille ja istahin sohvalle jonka mies vallannut kokonaann jakaakseni tämän nautinnon.

mua kun niiin vilutti ja olisin toisen lähellä halunnut olla pitkä päivän jälkeen.viltin alla lämmitellä ja suklaata muutama pala ottaa.kuunnella kun talossa hiljasta.

en jaksanut sanoa mitään.kun ei mikään kelpaa. seksiä se vinkuu kyl koht.en vaan ihte enään viitsi kun kohdellaan kuin paskaa aina siihen asti kun miestä alkaa panettaa.

no eipä oo kovin hääviä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja äitix4:
et ole yksin.

laittaa murut roskiin
syödä hiljaa

no eipä oo kovin hääviä... :(

ei nih.

kun saan talous asiat kuntoon koitan viel pariterapiaa ja sitten kyl jatkamme elloa eri osoitteissa.
hankalinta tässä on että mies toimii todella mallikkaasti lasten kanssa.
meidän välit on vaan menneet tyhjiksi.
harmittaa lapsilta riistää isän olo kotona ja vain siksi että minä kaipaan läheisyyttä.

syön nyt muutaman palan suklaata loput säästän. keskimmäinen kömpi viereen tuolta.ei tarvihte yksin olla.

joskus miettii miksi toinen on sitten koton jos toinen ärsyttää kovin paljon. noh huomenna herätessä on mies jo töissä. saan olla päivän vapaana kommenteista ja ivasta. hoitaa kotia omalla tavalla jännittämättä.

äitix4, meillä ei tilanne ole noin paha, mutta mua ahdistaa silti ihan kamalasti.
mä haluaisin sellaisia arkisia juttuja, et mies ei malttais pitää joissain tilanteissa näppejään erossa musta..
kateellisena kuuntelen kun jotkut puhuu ettei tarvii kun uunista ruoka ottaa ja pyllistää niin mies on heti heppi tanassa kehumassa vaimon perää... joo ei meillä.

äitix4, meillä ei tilanne ole noin paha, mutta mua ahdistaa silti ihan kamalasti.
mä haluaisin sellaisia arkisia juttuja, et mies ei malttais pitää joissain tilanteissa näppejään erossa musta..
kateellisena kuuntelen kun jotkut puhuu ettei tarvii kun uunista ruoka ottaa ja pyllistää niin mies on heti heppi tanassa kehumassa vaimon perää... joo ei meillä.

joo joskus kyl mietin onko näin vielläki kun 10vuotta yhdessä oltu?
yksi mitä olenajatellut että onko miehelläsi tutkittu koskaan hormooneja tai siis lääketieteellisiä juttuja?

itse ajattelin miehen lykätä lääkäriin kun hermostuu ja stressaantuu todella herkästi.ja makaa kun tulee kotia.tekee kyl lasten kanssa kaikkee mutta sellanen puhti uupuu kuin normilta ihmisiltä.
into . ja purkaa turhautumista minuun.
hellyyyttä ei saa enkä saa antaakaan.aina väärä aika väärä paikka puristan liikaa kun halaan kutittan liian keveällä kosketuksella.

löytäisi toisen naisen ja iloitsisi siitä kun minusta ei enään innostu kuin tietyin välein.surkeaa katsoa elämän hukkaan valumista.
voisi ottaa vaikka tissutellen kaljaa olla siitä hilpeenä...

no mulla on puhtia vielä vetää kivirekeä perässä.sellaiseksi olen hänetviime aikoina kokenut vaikka rakastan ja hänen iholleen haluaisin.

katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.ehkä erillään asuminen auttaisi häntä joko kaipaamaan tai sitte löytämmän iloittavan uuden kumppanin.

ymmärrän sinun ahistuksesi.sen yksinäisyyden ja epätoivon.
kunpa saisitte puhuttua.ja mieskin ottaisi sinun tunteet todella sillä se mitä sinä tunnet on totta sinulle.

ei paljon naurata ;(

Muuten just niinku mun elämästä, mutta seksiä haluaa välillä liikaakin ja tämän mahan kanssa (rv 35+4) kun se ei oikeen onnistu eikä innosta... Et siis ole yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja MsDevil88:
ei paljon naurata ;(

Muuten just niinku mun elämästä, mutta seksiä haluaa välillä liikaakin ja tämän mahan kanssa (rv 35+4) kun se ei oikeen onnistu eikä innosta... Et siis ole yksin.

onko teillä tuo tilanne "raskauden syytä" vai ollut jo ennenkin? tarkoitan et onko toivoa vielä kun vauva syntyy... mun kaverin mies ei osannut olla vaimonsa kans kun oli raskaana, en osaa selittää, mut ei jotenkin osannut olla luontevasti hellä.. oli ylivarovainen jne... mut "normalisoitu" vauvan synnyttyä..
jaksamisia! :)

Ap, minusta tuo kuulostaa siltä että miehelläsi voisi olla stressiä ja se voi aiheuttaa henkistä impotenssia, tietysti fyysistäkin, mutta meillä ainakin kun miehellä on töissä tai kodin rempan kanssa paineita, hän "vetäytyy luolaansa" ja kun asiasta olen pakottanut keskustelemaan niin hän on kertonut juuri siitä että hän ei kykene tai edes halua yrittää seksiä silloin.

Myös muu fyysinen läheisyys on silloin hieman vähempänä, se asia korjattiin hiljattain kun laitoin miehelle tekstarin siitä miten mulla on häntä ikävä ja että mun on paha olla.. Mies ei kovin helpolla tajunnut että jos en saa häneltä seksuaalista läheisyyttä, on sitten annettava muuta hellyyttä kuitenkin. Meni jonkun aikaa että löysin ne oikeat sanat jotka mieskin ymmärsi :)

Kohtalotoveri täällä...Mies väittää rakastavansa eikä halua erota, mutta ei halua minua, varsinkaan nyt raskauden aikana. Ennen osoitti hellyyttä mutta nykyään osoittaa sitä lähinnä vain lapselle. Pohdin eroa lähes päivittäin, koska kaiken lisäksi riidellään ja mies valittaa minulle pikkuasioista sekä saa välillä raivareita.

Näinkö pitää elämä elää, kun ei mitään intohimoa elämässä vaikka ikää 30 ja yhdessä oltu vasta alle 4v. Tässä kuihtuu ihan hengiltä! Toisaalta en itsekään osaa osoitaa hellyyttä oma-aloitteisesti, mutta se johtuu nykyään miehen haukkumisista ja valittamisesta.

Kauheen surullisia tarinoita, eikä itelläkään oo kyllä kovin hyvä tilanne. Mies ei puhu vaik yritän kysellä et miltä tuntuu ja mitä se oikeesti elämältään haluaa. Voimia ja jaksamisia kaikille teille.

Meillä tosta ämmästä ei oo mihinkään ja mietin vakavasti lähtöä. Viime yönä yritin, oli naama niin kipee, ettei nyt voinut. Milloin on väsy, milloin joku muu paikka kipee. Koskaan ei oo ämmä tehny seksistä aloitetta. Naidessakin makaa ku lahna. Jos koitan koitan vetää päälle ratsastamaan, sekin täytyy repiä täysillä. Mun pitäin vaan tyytyä lähetyssaarnaajaan.

on kerran työntänyt ja se oli niin nöyryyttävää et en ota sitä riskiä enää.
siitä on kyl aikaa ja seksiä ollut sen jälkeen, mutta silti...

:laugh:

samanku tekis nainen niin jo kehuttaisiin, että pidä puolesi! Eli mies könyää väkisin mulkun kanssa päälle ja alkaa sovittelemaan naiseen sisään. Jos se ei käy muijalle niin se on armottoman nöyryyttävää ja väärin miehen mielestä??

:laugh:

Yhteistyössä