V
vieras
Vieras
seksielämä kuivunut kasaan, ei tuu halaan enää, ei suutele enää, ei ota kiinni eikä huomioi mua. sit kun menen sen luo et halaa mua, niin halaa sillee kaverillisesti. ja kuitenkaan sen mielestä missään ei ole mitään vikaa, rakastaa mua yli kaiken ja mä olen vainoharhainen.
olen sanonut et tunnen itseni sen käytöksen vuoksi epänaisellikseksi, oksettavaksi ja rumaksi, johon sanoo et höpöhöpö ja tyyliin taputtaa päälaelle.
mä en ole mikään tikkulaiha, mut en lihavakaan, 175cm ja 70kg.
pidän itsestäni huolta, pidän perheestäni huolta. en kulje kummituksena kotona enkä kodin ulkopuolella, olen huumorintajuinen ja iloinen ihminen.
en naputa miehen menemisistä, eikä mies naputa mun menemisistä.
kaiken pitäis olla ok. ainoo vaan et se ei enää halua mua.
olen puhunut sille tästä satamiljoona kertaa ja aina se sanoo tyyliin "höpöhöpö senkin hassu". just joo.
ei paljon naurata ;(
olen sanonut et tunnen itseni sen käytöksen vuoksi epänaisellikseksi, oksettavaksi ja rumaksi, johon sanoo et höpöhöpö ja tyyliin taputtaa päälaelle.
mä en ole mikään tikkulaiha, mut en lihavakaan, 175cm ja 70kg.
pidän itsestäni huolta, pidän perheestäni huolta. en kulje kummituksena kotona enkä kodin ulkopuolella, olen huumorintajuinen ja iloinen ihminen.
en naputa miehen menemisistä, eikä mies naputa mun menemisistä.
kaiken pitäis olla ok. ainoo vaan et se ei enää halua mua.
olen puhunut sille tästä satamiljoona kertaa ja aina se sanoo tyyliin "höpöhöpö senkin hassu". just joo.
ei paljon naurata ;(