En saa mitään aikaiseksi, isompi hoidossa ja pienempi päiväunilla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei nappaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei nappaa

Vieras
Nyt olisi hetki aikaa tehdä kotihommia jotka jääneet rästiin, mutta ei saa mitään aikaan, istun vaan koneella ja syön.

Pitäis vaihtaa kukkiin mullat, siivota paikkoja, kaventaa housut, laittaa tulet uuniin. Kun joku vaan nostais niskasta ja komentais hommiin, laiskottaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja ei nappaa:
Nyt olisi hetki aikaa tehdä kotihommia jotka jääneet rästiin, mutta ei saa mitään aikaan, istun vaan koneella ja syön.

Pitäis vaihtaa kukkiin mullat, siivota paikkoja, kaventaa housut, laittaa tulet uuniin. Kun joku vaan nostais niskasta ja komentais hommiin, laiskottaa!!

Sama juttu, tosin en jaksa aloittaa mitään ku sitten vauva herää varmasti ;)...mielummin teen hommat, jotka vaatii keskittymistä, sitten ku mies on kotona.

minä olen ollut kaksi päivää sairaanlapsen kanssa kotona. eilen nukkui vain nyt kattelee
puuha peteä ja leikkii.
Nyt iso ukko sairastui tosin oli jo viikonloppuna kipeänä.
Ihanaa minä menen sitten töihin huomenna. Ei tartte enää noiden ukkojen valitusta kuunnella. Mummo tulee kattoo mun vesselii, jotta ukko saa levätttyä.

Oikeestaan tein mäkin aamulla lumityöt, kun vein isompaa hoitopaikkaansa missä nyt on ja takaisin tullessa kun laitoin pienemmän nukkumaan rattaisiin, piti kolata vielä pihatie...

eihän siellä muuten ois rattaiden kanssa päässyt mihinkään. Turhaa työtä olivat kun lunta tulee koko ajan lisää.

Yhteistyössä