En saa naista tyydytettyä kunnolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turha mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turha mies

Vieras
Ei tästä mitään tuu. Tunne itseni niin riittämättömäksi ja huonoksi.

Seksiä meillä on yleensä 5 krt viikossa ja tietenki naisen haluamisen mukaan mennään. Itse olen periaatteessa aina valmis ja halukas, kun nainen haluaa seksiä.

On hellyyttä&läheisyyttä, esileikkiä, kaikki toiveet pyrin täyttämään ja pystyn kyllä vaikka kuinka pitkään "panemaan". Nainen saa yleensä ainaki kolme kertaa.
Itse tulen yleesä sitten, kun hän pyytää, että tulisin jo.
Pitelen jälkeenpäin hyvänä ja hän väittää aina saavansa tarpeeksi.

Sitten kuitenkin usein tyydyttää itsensä, kun alkaan kuorsaamaan ( on fakta ).

Pitääkö tuoata vaan luopua ja ettiä nainen, joka tyydyttyy kunnolla "vähemmällä", tai mistä sen edes tietää, milloin nainen on saanut tarpeeksi ???

Yli kolmekymppisiä ollaan ja kolmisen vuotta harjoiteltu.

Tyydyttää itsensä, kun alkaa kuorsaamaan? Siis unissaan vai?

Seksielämänne kuulostaa minusta kyllä poikkeuksellisen hyvältä ja jos nainen tosiaan saa monta kertaa, niin tuskin hän tyytymätön voi olla.

no jos se vaan jostain syystä haluaa viimeistellä homman kaikessa rauhassa, eikai se sinulta ole pois. teidän seksielämähän kuulostaa ihan kadehtittavalta. akkas saa kerralla sen, mitä ite kuukaudessa :D :D

Voi olla myös niin, että nainen ei seksin aikana saa kertaakaan. Teeskentelee ja runkkaa sitten, kun luulee sun nukahtaneen. Sun kertomasi perusteella välität tosi paljon siitä, mitä naisesi seksistä saa, joten hänen mokansa jos ei kerro, mikä OIKEASTI hänelle toimii. Eipä tuohon kai auta muu, kun rauhallisesti ottaa asia puheeksi hänen kanssaan. Ootte molemmat aikuisia, ootte olleet jo pidempään yhdessä, joten keskusteluyhteyden pitäis olla auki. :)

Kuullostat huomioonottavalta petikumppanilta, tuskin teet mitään väärin. Voi olla, ettei naisesi saa orgasmia yhdynnässä tai esileikeissä, mutta haluaa kuitenkin miellyttää sinua ja teeskentelee saavansa. On naisia, jotka eivät vaan kykene saamaan, vaikka kumppani toimisi miten hyvin, ts. Asia ei ole kumppanista kiinni. Tämä ei välttämättä haittaa naista ollenkaan, ja ilmeisesti naisesi kuitenkin nauttii seksistä, jos kerran on aktiivinen ja halukas. Jos kykenette avoimuuteen, voit ottaa asian puheeksi ja kysyä naiselta onko jotain mitä vielä voisit tehdä, että hän saisi helpommin oikeasti.

itse saan useimmiten helposti orgasmin, etenkin jos esileikki on riittävää ja olen kiihottunut tarpeeksi. Joskus saan ns. mekaanisen orgasmin, vaikken niin kiihottunut olisikaan alun perin. Joskus taas jostain tuntemattomasta syystä en saa kovin helposti tai ollenkaan, vaikka kaikki edellytykset olisikin saada. Silloin saatan teeskennellä, etten turhaan aiheuttaisi harmistusta miehelleni. Tiedän että nautintoni on hänelle tärkeää. Totuus on kuitenkin se, että kyllä nainen on monesti vastuussa saamisestaan, tai saamattomuudestaan. Naisella on velvollisuus opastaa kumppaniaan oikeaan suuntaan, jos haluaa saada. Kaikille naisille saaminen ei edes ole niin tärkeää, eikä siinä tapauksessa ole mikään pakko nostaa pöydälle.

Mun on pakko tehdä noin silloin kun kiihotun liikaa. Siis vaikka saisin monta kertaa ja oikein tyydyttävästi miehen kanssa, niin en voi nukkua jos ei kerran vielä tee itsekseni. Mies ei edes pystyisi antamaan sitä viimeistä kertaa, vaan se on jo enemmänkin tuskallista :D

Ei hän orkkujaan näyttele ja jos joskus ei saa ollenkaan, ei se ole mikään kriisi hänelle, eikä sitten minullekkaan.

Olen minä usein pyytänyt kertomaan, mitä voisin tehdä toisin/enemmän/paremmin/tms hänen tyydyttämiseksi. Ei johtanut mihinkään se.
Oon sanonut, että haluaisin "osallistua" siihen viimeistelyyn, jos ei ole saanut tarpeeksi. Kerroin, että olis hirmu kiihottavaa katsella... Ei tulosta.

Kyllä se vaan vaivaa, kun toinen sitten vasta hoitelee itsensä, kun jo kuorsaan vieressä.

Ei hän orkkujaan näyttele ja jos joskus ei saa ollenkaan, ei se ole mikään kriisi hänelle, eikä sitten minullekkaan.

Olen minä usein pyytänyt kertomaan, mitä voisin tehdä toisin/enemmän/paremmin/tms hänen tyydyttämiseksi. Ei johtanut mihinkään se.
Oon sanonut, että haluaisin "osallistua" siihen viimeistelyyn, jos ei ole saanut tarpeeksi. Kerroin, että olis hirmu kiihottavaa katsella... Ei tulosta.

Kyllä se vaan vaivaa, kun toinen sitten vasta hoitelee itsensä, kun jo kuorsaan vieressä.

No mikä sitten on ongelma? Jos nukut, niin kai se on yksi lysti mitä muija touhuu hetken peiton alla?

Kerropa yksikin syy, miksi nainen ei saisi nauttia seksistä myös yksin? Koska se ottaa itsetunnollesi? Ei kannattaisi olla noin itsekäs. Ei se ole mitenkään sinulta pois. Ajattelepa jos haluaisit jonain päivänä syödä grillimakkaraa ja naisesi sanoisi että ei kun syödään yhdessä porkkanoita...

Jos kerran olet varma että naisesi saa orgasmin yhdynnässä, niin miksi ihmeessä sua haittaa, jos hän vielä kerran hoitelee itsensä kun "nukut"? Kertomasi perusteella sulla ei ole mitään syytä olla epävarma ainakaan. Oletko jotenkin perfektionisti tai kontrollinhaluinen? Ymmärrän että vähän saattaisi häiritä, jos kumppani ei saisi koskaan orkkua yhdessä, mutta hän kuitenkin saa, ja vielä yhden omakätisesti. Ei se ole sinulta pois.

Yksi syy voi olla myös se, että naisesi kiihottuu sinun laukeamisestasi niin paljon, muttei ehdi enää saada, ja haluaa saada vielä kerran, että voi rentoutua kunnolla. Ei pitäisi ottaa itsetunnolle kuitenkaan. Harvinaisen viriili seksielämä teillä kuitenkin tuntuu olevan, että en lähtisi siltä enempää vaatimaan. Etenkin jos nainen sanoo olevansa tyytyväinen, niin sittenhän ongelma on vain sinun päässäsi.

Kyllä suosittelisin teitä aloittamaan reippaan anaaliseksikauden, tuon normaalin kuvion jälkeen kun puoliso sanoo että voit tulla, älä tulekaan.

Ota reilulla otteella kiinni ja ryskäise kakkoseen, ala rynkyttää oikein olan takaa.. jos huutaa että sattuu, älä mene hämillesi, rynkytä lujempaa. Puolisen tuntia vetelet noin, heität ryjät perseeseen ja alat kuorsaamaan.. voin luvata ettei enää hiplaile tämän jälkeen turhaa itseään.

mää luulisin että ne naiset jotka ylipäätään saa yhdynnässä niin helpostikkin saavat moniaita

Ei pidä paikkaansa. Minä saan yhdynnässä yhden ison g-pisteorkun. Vain pari kertaa elämäni aikana on tullut myös toinen, mutta se on ollut pitkällisen työn ja tuskan takana. Paikat turtuvat ja tulevat samalla jotenkin yliherkiksi ensimmäisen orgasmin jälkeen.

Yhteistyössä