En saa olla huolissaan lapsesta!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mari

Vieras
Lapsi kaatu tänään pahasti (näytti). Löi kirjahyllyn kulmaan huulen, ja menin ihan panikkiin. PELKÄSIN että oli paha, joten menin edes takaisin lapsi sylissä.
Pyysin että mies ottaa lapsen. Olisin hetken halunnut olla yksin, ja että mies laittaa lapsen hiljaiseksi.Hän alkoi mulle valittamaan että tarvitsee minua, ja että mikä hiton idiootti olen kun pompin tuolleen, en saa mennä panikkiin, ja että en pärjäisi yh:nä:O.Sattui.
monet kerrat kun olen ollut mukana kaikessa ja jos pyydän melkein itku kurkussa että ottaisi lapsen niin saan tollasta kuulla.prkl.
Ja en olisi kyllä saannut mennä panikkiin se on totta kyllä mut näytti niin hurjalta.

Jos menisit puhumaan jollekin tuosta paniikista. Avaudu vaikka neuvolassa. Lapsen aksvaessa ei hänen tee hyvää nähdä, että äiti sekoaa. Miehesi ei kuulosta kovin kivalta.

:hug: Muistan itsekin huolestuneeni joskus jossain tilanteessa, niin että suutuin miehelle joka ei minun mielestä tajunnut asian vakavuutta. Sellaisia ne miehet on, ottaa kaikki asiat niin rennosti. Toivottavasti lapsella kaikki hyvin jo, älä turhaa murehdi tai ainakaan epäile kykyjäsi toimia tuollaisessa tilanteessa, eka kerta se on pahin hirressäkin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja t:
Jos menisit puhumaan jollekin tuosta paniikista. Avaudu vaikka neuvolassa. Lapsen aksvaessa ei hänen tee hyvää nähdä, että äiti sekoaa. Miehesi ei kuulosta kovin kivalta.

Lapselle on tullut pipejä paljon ja en ole aina mennyt panikkiin. Tuo oli vain hurjan näköinen kun juoksi ja sitten kaatuikin ja löi huulensa siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Huusitko tai itkitkö sinä?

Miehen kyllä pitäisi tukea tuossa tilanteessa eikä haukkua, inhottava mies.

En tehnyt kumpaakaan. Pidin vain lasta sylissä, ja menin edes takas.
Pelkäsin nähdä haavan kun olin varma että on pahan näkönen,mut onneksi ei ollut.

mulla nuorimmainen oli 3 viikoinen kun löysin hänet elottomana sängystään. muksu syliin ja soittamaan hätäkeskukseen. piti ruveta elvyttää ja onneksi sain hänet virkoamaan. Olin yksin kotona kahden muun lapsen kanssa. aluksi tuli paniikki mutta ihme järki pelasi. Hänellä todettiin sairaalassa hinkuyskä. 7 päivää sairaalassa ja sit pääsi kotia. Ei onneksi tullut vaurioita.

Alkuperäinen kirjoittaja khs:
mulla nuorimmainen oli 3 viikoinen kun löysin hänet elottomana sängystään. muksu syliin ja soittamaan hätäkeskukseen. piti ruveta elvyttää ja onneksi sain hänet virkoamaan. Olin yksin kotona kahden muun lapsen kanssa. aluksi tuli paniikki mutta ihme järki pelasi. Hänellä todettiin sairaalassa hinkuyskä. 7 päivää sairaalassa ja sit pääsi kotia. Ei onneksi tullut vaurioita.

Olipas onnea, ja hienoa, että säilytit toimintakykysi. Kauhealta tuntuu aina kun lapset ovat vaarassa.

Yhteistyössä