H
huono äiti
Vieras
Meillä 3,5 ollut hankala viimeaikoina; ihan väsymystään,kun ei millään nuku päiväunia ei kotona eikä pk.ssa. Mä olen myös väsy töistäni ja stressantunut-siinä sitten ihana yhtälö.
Illat tuntuu vaivalloisilta ja säkyyn kellahdetaan puoli kuolleina.
Uhmaikä+väsymyskiukuttelut!!!
Mä äsken älysin,että nykyään kaikki huomio(ei kaikki sentään lopulta kuitenkaan kai ehkä) tuntuu hänelle tulevan kieltoina,käskyinä,kehoituksina,rajoituksina ja ohjauksena "nyt syömään, nyt pesuille,nyt päälle,tulehan jo,älä tee sitä" .
Nauru ja hauskanpito jäänyt tosi vähiin ja kehut.
Nyyh! Illalla sanoin "Äiti rakastaa sinua."ja kun vastausta ei kuulunut kysyin "Rakastatko sinä äitiä?" Johon hän sanoo väsyneenä "En jaksa.."
Nyyh! Kylläpä tuntui surulliselta kun sitä myöhemmin aloin miettimään...
On tosiaan varmaan muutoksen aika ihan äidinkin asenteissa ja huomioinnissa. Mikä on tärkeää?
Illat tuntuu vaivalloisilta ja säkyyn kellahdetaan puoli kuolleina.
Uhmaikä+väsymyskiukuttelut!!!
Mä äsken älysin,että nykyään kaikki huomio(ei kaikki sentään lopulta kuitenkaan kai ehkä) tuntuu hänelle tulevan kieltoina,käskyinä,kehoituksina,rajoituksina ja ohjauksena "nyt syömään, nyt pesuille,nyt päälle,tulehan jo,älä tee sitä" .
Nauru ja hauskanpito jäänyt tosi vähiin ja kehut.
Nyyh! Illalla sanoin "Äiti rakastaa sinua."ja kun vastausta ei kuulunut kysyin "Rakastatko sinä äitiä?" Johon hän sanoo väsyneenä "En jaksa.."
Nyyh! Kylläpä tuntui surulliselta kun sitä myöhemmin aloin miettimään...
On tosiaan varmaan muutoksen aika ihan äidinkin asenteissa ja huomioinnissa. Mikä on tärkeää?