en selvästikään ole enää nuori..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
kun ostettiin miehen kans siideriä kolme pulloa kummallekin. ei sa*tana, mä en kerta kaikkiaan saattanu juoda niitä kolmea pulloa!!! ennemmin mä juon kaljaa kun siideriä!! ja ennen ei meinannut kalja mennä alas millään.. noh, kait se on niin, että mulla on menny mitta sitä siideriä täyteen sillon nuoruudessa..vaikka kuin oli laitti sidukkaa, mutta ei!! :x :x :x eka puteli meni jotenkuten..seuraavasta pullosta alko pikkusen ennen puolta väliä tekeen tiukkaa..kolmatta en saattanu enää korkata, oli pakko ottaa olut, että sai sen kamalan maun pois suusta!! :o :o :x :x olen kait sitten vanhentunu.. :| :| :|

tuo oli kyllä niin imelää litkua että täytyy suuresti ihmetellä kuinka joku sellasta saattaa juoda!!??!! :o ihan hirveetä!!!! mutta..nyt on pakko lähtä nukkuun..tuli luvattua lähtä huomenna siivoaan äitille..jo aamusta :| virhe virhe virhe!!! mutta luvattu mikä luvattu... :| :|

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
tuo oli kyllä niin imelää litkua että täytyy suuresti ihmetellä kuinka joku sellasta saattaa juoda!!??!! :o ihan hirveetä!!!! mutta..nyt on pakko lähtä nukkuun..tuli luvattua lähtä huomenna siivoaan äitille..jo aamusat :| virhe virhe virhe!!! mutta luvattu mikä luvattu... :| :|

no useimmat siiderit on.

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
upsaideria..vai mitä se nyt on..ja laittia ettei olis ihan niin melää,mitä ne yleensä on!! mutta ei.. ei sitä vaan kertakaikkisesti voinu juoda!!!

Light - yhtä imelää kuin muutkin, mutta keinomakeutettua. Ei voi juoda.

Dry - kuivempaa.

Yhteistyössä