Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:Alkuperäinen kirjoittaja joo:mutta on tuo mieheltäski outoa, ettei voi rakastella..
En mäkään mitään intiimiä touhuaisi, jos kumppanilta mätänisi hampaat suuhun. Ootko koskaan haistanut mätäsuun hengitystä? Yök!
No en mäkää jos mun miehellä olis. Mut olis piru irti jos mulla olis ko tilanne ja mies ei panis.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:ilmeisesti pelkäät hammaslääkäriä enemmän kuin kuolemaa. jos saat rauhoittavaa ja puudutusta, pitäisi sen riittää veronmaksajien rahoilla. osamaksudiili yksityisen kanssa ja mene töihin, että saat rahaa nukutukseen. kolmas vaihtoehto hoidattaa hampaat virossa, n. 5 kertaa halvemmat hinnat.
puudutteet ei tehoa muhun. eikä vissiin rauhoittavatkaan kun itkin silti.
olen töissä, mutta määräaikainen.
en uskalla virossa hoidattaa...
Miten niin ei puudutteet tehoa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:ilmeisesti pelkäät hammaslääkäriä enemmän kuin kuolemaa. jos saat rauhoittavaa ja puudutusta, pitäisi sen riittää veronmaksajien rahoilla. osamaksudiili yksityisen kanssa ja mene töihin, että saat rahaa nukutukseen. kolmas vaihtoehto hoidattaa hampaat virossa, n. 5 kertaa halvemmat hinnat.
Alkuperäinen kirjoittaja voi:onko tää taas näitä joille ei mitkään ratkasuehdotukset kelpaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja voi:onko tää taas näitä joille ei mitkään ratkasuehdotukset kelpaa?
ei vaan mä pelkään niin rutosti, että ainoa mahdollisuus on nukutushoito johon en pääse. kunhan suren kohtaloani.
Alkuperäinen kirjoittaja nii:tottakai ne tehoo.. sä vaan oot niin pahasti tuon fobian vallas et luulet ettei tehoo.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:Alkuperäinen kirjoittaja joo:mutta on tuo mieheltäski outoa, ettei voi rakastella..
En mäkään mitään intiimiä touhuaisi, jos kumppanilta mätänisi hampaat suuhun. Ootko koskaan haistanut mätäsuun hengitystä? Yök!
No en mäkää jos mun miehellä olis. Mut olis piru irti jos mulla olis ko tilanne ja mies ei panis.
Ukko parka.
Alkuperäinen kirjoittaja valivali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja voi:onko tää taas näitä joille ei mitkään ratkasuehdotukset kelpaa?
ei vaan mä pelkään niin rutosti, että ainoa mahdollisuus on nukutushoito johon en pääse. kunhan suren kohtaloani.
mutta jos ei kelpaa se nukutushoito edes alle tonnin hinnalla niin se on itestäs kii, ei kestään muusta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nii:tottakai ne tehoo.. sä vaan oot niin pahasti tuon fobian vallas et luulet ettei tehoo.
just joo, sähän sen voitkin sanoa!!
selitä miksei mulle tehonnut puudutusaine synnytyksessäkään??
miksi se aine ei tehonnut hammaslääkärissä silloin kun en vielä pelännyt??!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:ilmeisesti pelkäät hammaslääkäriä enemmän kuin kuolemaa. jos saat rauhoittavaa ja puudutusta, pitäisi sen riittää veronmaksajien rahoilla. osamaksudiili yksityisen kanssa ja mene töihin, että saat rahaa nukutukseen. kolmas vaihtoehto hoidattaa hampaat virossa, n. 5 kertaa halvemmat hinnat.
jaa-a, ne ei tehoa. ei tehoa hammaslääkärissä, ei synnytyksessä... ne ei saavuta "huipputehoaan" ja hiipuu tosi nopeesti pois.
Alkuperäinen kirjoittaja hammashoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nii:tottakai ne tehoo.. sä vaan oot niin pahasti tuon fobian vallas et luulet ettei tehoo.
NO kyllä se tehoo, ota lunkisti. Pyydä enemmän... En oo täällä vielä ketää nähny kelle ei tehois
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nii:tottakai ne tehoo.. sä vaan oot niin pahasti tuon fobian vallas et luulet ettei tehoo.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:ilmeisesti pelkäät hammaslääkäriä enemmän kuin kuolemaa. jos saat rauhoittavaa ja puudutusta, pitäisi sen riittää veronmaksajien rahoilla. osamaksudiili yksityisen kanssa ja mene töihin, että saat rahaa nukutukseen. kolmas vaihtoehto hoidattaa hampaat virossa, n. 5 kertaa halvemmat hinnat.
jaa-a, ne ei tehoa. ei tehoa hammaslääkärissä, ei synnytyksessä... ne ei saavuta "huipputehoaan" ja hiipuu tosi nopeesti pois.
Montako kertaa olet ollut hammaslääkärissä ja on puudutetta laitettu?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joo:mutta on tuo mieheltäski outoa, ettei voi rakastella..
joo voi se takaapäin panna, mut haluaisitko itse olla kasvokontaktissa sellaisen kanssa jonka henki haisee pahalta?
Hengen haisuun vaikutta kyllä muu asia kuin reikäiset hampaat. ..tulehdukset nielussa tai ikenissä ja ne taas pysyy poiss a peseällä, bakteerienn liikakasvu kokele sitä b12 : sta josko sitten onnistuisi seksi
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mee MTT:lle ja hommaa sieltä lääkitys itelles!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hammashoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nii:tottakai ne tehoo.. sä vaan oot niin pahasti tuon fobian vallas et luulet ettei tehoo.
NO kyllä se tehoo, ota lunkisti. Pyydä enemmän... En oo täällä vielä ketää nähny kelle ei tehois
kun EI TEHOA.
hittovie kun sitä on ihan AMMATTILAISET ihmetelly niin ei teidän tarvii sitä enää kyseenalaistaa, kai mä nyt itse tiedän jos muhun ei puudutteet tepsi tarpeeksi hyvin!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:ilmeisesti pelkäät hammaslääkäriä enemmän kuin kuolemaa. jos saat rauhoittavaa ja puudutusta, pitäisi sen riittää veronmaksajien rahoilla. osamaksudiili yksityisen kanssa ja mene töihin, että saat rahaa nukutukseen. kolmas vaihtoehto hoidattaa hampaat virossa, n. 5 kertaa halvemmat hinnat.
niinpä, ei ole sellasta ihmistä jolle ei MIKÄÄN puudute toimis. Ota nyt järki käteen!Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:ilmeisesti pelkäät hammaslääkäriä enemmän kuin kuolemaa. jos saat rauhoittavaa ja puudutusta, pitäisi sen riittää veronmaksajien rahoilla. osamaksudiili yksityisen kanssa ja mene töihin, että saat rahaa nukutukseen. kolmas vaihtoehto hoidattaa hampaat virossa, n. 5 kertaa halvemmat hinnat.
Niitä puudutteita ja rauhottavia on erilaisia. Kyllä tehoaa. Sovit hammaslääkärin kanssa, että odottaa ja lisää puudutetta, jos ei oo tehonnut, lopettaa heti jos vaikka nostat kättäsi. Joskus voi puudutetta joutua laittamaan enemmän, jos on oikein tulehtunut hammas, mutta sittenkin puutuu kyllä. Usko vaan, sulla on silloin ollut hyvä tuuri, kyllä se hyvinkin voi sujua.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hammashoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nii:tottakai ne tehoo.. sä vaan oot niin pahasti tuon fobian vallas et luulet ettei tehoo.
kun EI TEHOA.
hittovie kun sitä on ihan AMMATTILAISET ihmetelly niin ei teidän tarvii sitä enää kyseenalaistaa, kai mä nyt itse tiedän jos muhun ei puudutteet tepsi tarpeeksi hyvin!!!
Sä oot kyllä tosi äkäinen ja munan puutteessa! Mene nyt ihmeessä sinne yksityiselle ja hoidata ne hampaas kuntoon. Etkö tajua että koko perhees kärsii tuosta?
Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:ilmeisesti pelkäät hammaslääkäriä enemmän kuin kuolemaa. jos saat rauhoittavaa ja puudutusta, pitäisi sen riittää veronmaksajien rahoilla. osamaksudiili yksityisen kanssa ja mene töihin, että saat rahaa nukutukseen. kolmas vaihtoehto hoidattaa hampaat virossa, n. 5 kertaa halvemmat hinnat.
Niitä puudutteita ja rauhottavia on erilaisia. Kyllä tehoaa. Sovit hammaslääkärin kanssa, että odottaa ja lisää puudutetta, jos ei oo tehonnut, lopettaa heti jos vaikka nostat kättäsi. Joskus voi puudutetta joutua laittamaan enemmän, jos on oikein tulehtunut hammas, mutta sittenkin puutuu kyllä. Usko vaan, sulla on silloin ollut hyvä tuuri, kyllä se hyvinkin voi sujua.