En taas ymmärrä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Kun muutettiin tälle paikkakunnalle 5 kuukautta sitten, varattiin hoitopaikka päiväkodista, jossa on vkl-hoito sekä yöhoito.
Nyt sitten aamulla soitan, että hoidontarve on ensi lauantaina 6.30-14.00.
Akka luurin päässä alkaa kitiseen, että kyllä tympii, kun vapaapäivä menee häneltä turhaan töihin ja 6pvä putkeen pitää olla töissä, lässynlää!! Kyllä ois tehny mieli pamauttaa, että mieti ämmä montako päivää minä olen töissä!! Ottas lopputilin, jos ei nappaa! Tuumasin vaan, että rouva on hyvä ja pitää koko vkl vapaata, otan itse palkatonta, jos en saa hoitajaa muksuille, kiitos ja näkemiin!! :kieh: :headwall:

onko lapsenne ainoa koko kunnassa/kaupungissa, joka tarvitsee viikonloppuhoitoa? no, työtä se sille hoitajalle vaan on, ja palkan hän siitä saa, ja ei tarvii hoitaa 21lapsen ryhmän sijaan kuin teidän perheen lapset, joten en oikein ymmärrä hänen valitustaan... ottaisin yhteyttä päiväkodin johtajaan! =)

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Kuinka paljon aikaisemmin hoidontarve pitää ilmoittaa? Onko pikkasen myöhään jos edellisenä päivänä varaa?

Tarkoitan ensi viikon lauantaita, eli 11.pvä. Hoitotarve ilmoitetaan aina 7 ennemmin, joten... Ja meille vielä sanottiin, jotta tässä päiväkodissa, myös nopeat muutokset ovat mahdollisia.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
onko lapsenne ainoa koko kunnassa/kaupungissa, joka tarvitsee viikonloppuhoitoa? no, työtä se sille hoitajalle vaan on, ja palkan hän siitä saa, ja ei tarvii hoitaa 21lapsen ryhmän sijaan kuin teidän perheen lapset, joten en oikein ymmärrä hänen valitustaan... ottaisin yhteyttä päiväkodin johtajaan! =)

Näin minäkin asian ajattelin.. Ilmeisesti ihmisiä on niin paljon lomalla, jotta lapset kotona, tai sit muut ei käy töissä =) Nämä hoitajat, jotka on nyt paikalla on onneksi vaan kesäloma sijaisia (miten toi kirjoitetaan?), joten kohta palaa omat turvalliset ja tutut hoitajat =)
Ja kyllä pidän varmasti huolen, jotta johtaja kuulee ketä palkkaa ensi kesänä :headwall:

Meillä piti viikonloppu,ilta ja yöhoidon tarve ilmoittaa muistaakseni 9 päivää aikaisemmin.Joa ihan akuutti juttu tuli, niin aina joustivat.
Asiatonta kuitenkin tuo käytös

Juu, meille annettiin päivystysnumero, johon voi soittaa, jos tulee esim. yöllä hälytys töihin ja tarttee hoitopaikan, että ei pitäs olla ajasta kiinni, on kuitenkin viikon päästä vasta tarve!! Ja tässä hoitaja ajoi vaan takaa sitä, ettei itse saa olla vkl vapaalla... Kyllä tympii! Tässä yrittäny soitella sukulaisia, joille muksut tuttuja läpi, mutta heikolta näyttää... Kummilapsen äiti lupautui jo, mutta harmittaa häntä häiritä, kun itselläkin lapsia. Pitänee vielä yrittää sumplia, jos joku tekis minun vuoron ja minä sitten hänen omalla vapaallani...

mitä sinä rupeet omista menoistasi tinkimään, kun kerran teille on luvattu se hoitopaikka tarhasta.
Viet lapset sinne ja nuriskoon hoitaja, mutta sinä tietenkin valitat johtajalle!

Yhteistyössä