B
broken hard
Vieras
Mitä voin tehdä tilanteessa, missä tuntuu että mieheni ei enää halua minua? Olemme nuoria ja naimisissa. Olen melko sporttinen, mitä nyt maha saisi olla timmimpi, ja sen eteen teenkin työtä jatkuvasti. Käyn säännöllisesti salilla sekä lenkkeilen, apunani on palkkaamani personal trainer. Painoltani olen normaalipainoinen, ihmiset sanovat hoikaksi. Kuitenkin seksielämäämme en ole tyytyväinen, eikä ole miehenikään. Juttelimme asiasta ja olemme molemmat sitä mieltä että intohimoa ei juurikaan ole. Kysyinkin sitten mieheltäni, että en taida olla sen näköinen nainen, jota hän haluaisi, jos saisi kuvitella siihen puuhaan kenet vain.. Mies vastasi vain että ei halua vastata siihen mitään.. Mutta en minäkään mikään tyhmä ole, vaikeneminen on myöntämisen merkki, ja on hän ennenkin viitannut siihen että voisin olla hieman hoikempi. HOIKEMPI? Olen 176cm pitkä ja painan 70kg. En näe peilistä mitään hillitöntä valasta, mutta ilmeisesti kuitenkin liian fläsön. En myöskään ole suhteemme aikana lihonut, joten ihan näissä mitoissa olen ollut myös silloin kun menimme naimisiin. Olen pitänyt itseäni aina melko seksuaalisena ihmisenä, mutta kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa omatkin halut karisemaan. Tämä vaikuttaa myös itsetuntooni, sillä en pidä enää itseäni kauniina, sekä tämä on aiheuttanut minulle jonkinsortin ahmimishäiriön.. Onko kellään vastaavanlaista tilannetta tai neuvoja miten tässä nyt kannattaisi toimia? Tuntuu että naisellisuuteni karisee kokonaan pois, ja alan niin kaipaamaan sitä että mies katsoisi "sillä silmällä"...