En tavallisesti kirjottaisi mitään aiheesta lääkekannabis, mutta nytpä kirjoitan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nimettä

Vieras
Miten se on mahdollista että Ms-taudin suhteen on netti täynnä tälläisiä ihmisiä jotka sanovat hyötyneen hitosteen kannabiksesta?

Suomalaisiakin kannabiksesta hyötyneitä löytyy ms-foorumeilta lukuisia ja muutama on oikein ottanut missiokseen paasata kannabiksen hyödyistä netissä. Suomalaiset ms-potilaat saavat nykyisin reseptin kannabikseen, joten laittomilla teillä he eivät ole.

Pilleripurkit vaihtuivat lääkekannabikseen | Ulkomaat | YLE Uutiset | yle.fi

Kannabis on niin haitatonta, että sitä kannattaisi määrätä huomattavasti helpommalla. Voisi potilas kokeilla ihan itse hyötyykö hoidosta

Juu, samaa olen miettinyt.
Ja koko tämä yhteiskunta on aivan sairas kun kannabiksesta ei saisi edes puhua ääneen, varsinkaan myönteisesti tai pohtien.
Heti hyssytellään, aiheesta puhuminenhan tarkoittaa että on NARKOMAANI,hui!
Viina on kyllä varsin yleinen keskustelunaihe suomalaisten keskuudessa ja siitä puhuminenhan on vain hauskaa, se mikään huume ole.

[QUOTE="vieras";23965209]Juu, samaa olen miettinyt.
Ja koko tämä yhteiskunta on aivan sairas kun kannabiksesta ei saisi edes puhua ääneen, varsinkaan myönteisesti tai pohtien.
Heti hyssytellään, aiheesta puhuminenhan tarkoittaa että on NARKOMAANI,hui!
Viina on kyllä varsin yleinen keskustelunaihe suomalaisten keskuudessa ja siitä puhuminenhan on vain hauskaa, se mikään huume ole.[/QUOTE]

Kannabiksesta tuli joitakin vuosia sitten uutisia aika tiheään, lähes päivittäin. Silloin näytti siltä, että asiat tämän suhteen tulevat menemään parempaan suuntaan. Nykyisin uutisointi on tosi hiljaista. Satunnaisesti yle uutisoi jotain positiivista, mutta muuta ei juuri tule

Yhteistyössä