En tiedä minkälaisen välikausihaalarin/puvun ostaisin pojulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
NetAnttilassa on ihana Reimatecin 2 osainen välikausipuku, raidallinen ja varmasti hyvä laadultaan. Mutta aika kallis :|, takki ja housut erikseen pitäisi ostaa. Lassietec haalari on ihan ok ja halvempi mutta kuitenkaan ei sytytä. Enkä tiedä minkälaista on laadultaan.. Koko pitäisi olla 86cm. Mistä löydän ja minkälaiset välikausivaatteet 2v pojulle? Auttakees mammat hieman :xmas: Onko Reimatec niin hyvä kun täältä olen lukenut? Kannattaako siitä maksaa? :ashamed:

no minä ostin sen raidallisen haalarin,ja minusta tosi ihana,mutta mietin tossa että kun päiväkotiin sitten jossain vaiheessa lähtee niin ostan sinne kyllä sen lassien suprafillin,kun sit ei tarvii kurakelejä pelätä,siihen raidalliseen tarttuu varmasti kaikki kurat ja näkyy karheutumat,käy sittarilla tai prismassa tai euromarketilla kattelemassa,niin sieltä löytyy mielestäni ihan kivasti reimaa ja lassieta...kurakelit tässä on kuitenkin tiedossa,niin kannattaa sitä kosteussuojaa rueta olemaan vaatteissakin..

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Mä ostin 2v pojalle sen Reimatecin raitahaalarin =)

kiva olis tietää tuliko vähän sellanen "pakko ostaa" ilmiö...?itselle ainakin...ostin siis saman..minusta aivan ihana ja näkyypähän missä lapsi viilettää se päällä...:)mutta huomasin kun käytiin tässä yks päivä puistossa plussakelillä,niin jo tuli pyllyyn kurajälki..niin en sit tiedä että kannattasko oikein kurasimmille ilmoille vetästä vielä ne kurahousut siihen päälle,mut muuten tosi ihana haalari,ja kyllä se jälki pyyhkimällä lähti..:)...

Yhteistyössä