En tiedä mitä ajatella... ajatukset sekaisin mieheni kaverista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh mikä ilta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh mikä ilta

Vieras
Otsikko antaa ehkä vähän väärän kuvan. Siis olimme juhlimassa, minä sekä mieheni että hänen kaverinsa. Tämä kaveri on kyllä minunkin kaverini, ja läheinen koko meidän perheelle, mieheni kautta olen häneen tutustunut. Toisin sanoen olemme paljon tekemisissä.

Sattui sitten niin, että juhlissa tämä kaveri nousuhumalassa innostuneena "liimautui" minuun kiinni, pyrki koko ajan halailemaan tai jotenkin muuten ujuttamaan kätensä harteilleni. Otin sen ensin vastaan kaverillisena eleenä, vaikkakaan vuosien mittaan tällaista ei ole tapahtunut että minua erityisesti fyysisesti olisi lähestynyt.

Jatkoilla hän oli koko ajan kimpussani ja tuijotti intensiivisesti, itselläni oli tässä vaiheessa hämmentynyt olo ja miehenikin joutui välillä korottamaan ääntään että tämä kaveri vähän rauhoittuisi. Alkoholilla oli siis vaikutusta asiaan. Mies innostui myös esittelemään minulle "varustustaan", ihan tuosta noin vain, "vitsinä" ???. Käskin vain laittaa housut takaisin.
Ohimennen kenenkään muun huomaamatta hän myös hipaisi minua poskelle, yritti sivellä reittä yms. Hän myös ääneen hoki, että voisi vaikka tappaa mieheni, että ... (tämän jätti auki)

Loppujen lopuksi tilanne kärjistyi niin, että tämä kaveri yllättäen hyökkäsi mieheni kimppuun häntä kuristaen. Jouduimme joukolla menemään väliin. Ei hellittänyt aluksi, vaikka mieheni kuinka yritti huutaa ja rimpuilla. Tämä oli jo todella pelottavaa!

Kaiken tämän mieheni vain kuittasi, että sattuuhan noita, että oli tämä kaveri vaan ottanut liikaa alkoholia. Minusta tuo kuristaminen meni jo liian pitkälle!

Olen koko päivän odottanut, että kyseinen kaveri laittaisi jotain anteeksipyyntöä tms. Mutta ei mitään. Mieheni kuittaa asian vain huumorilla, että sattuuhan tuota (vaikka ei ole ennen sattunut). Miten pystyn enään tätä kaveria kohtaamaan, ajatukset on todella ärsyyntyneet ja sekavat, en ymmärrä tapahtunutta ollenkaan. Mieheni mielestä tilanteen voi laittaa alkoholin piikkiin, minun mielestäni ei.

Hui ja hyi! Luultavasti tämä "kaverinne" kadehtii elämäänne ja parisuhdettanne ja kuvittelee että jos olisitte yhdessä muuttuisi hänenkin elämänsä täydelliseksi. Lapsellista ja pelottavaa. Pitäisi etäisyyttä jos olisin saappaissasi.

Mäkin joskus flirttailen kännissä mieheni ystäville, etenkin jos on ovis. Superjurpoa ja noloa. Mut voin kertoa et mitään todellista sen flirtin takana ei ole, selvin päin en näe heissä mitään flirttailemisen arvoista. Mutta toi kuristaminen...Se on kyllä erittäin outoa.

Kyselin mieheltä, onko heillä jotain riitaa tai kränää keskenään. Ei kuulemma ole.

Tilanne ahdistaa ja pelottaa, en haluaisi menettää taas yhtä ystävää. Mulle on käynyt jo 2 kertaa aikaisemmin niin, että on mennyt välit miehen kahteen kaveriin (ja heidän perheeseen), kun nämä miehet on innostunut vähän liikaa. Itse en ainakaan tietoisesti yllytä miehiä mihinkään, en käytä paljastavia vaatteita tai ole flirtti luonteeltani, ainoastaan iloinen ja sosiaalinen.

Kerran tapahtui niin, että iltaa viettäessämme mieheni eräs kaveri (joka oli vielä kihloissa ja puoliso mukana) yritti suudella ja tunnusti rakkauttaan, toisen kerran eräs toinen kaveri alkoi puristella perseestä ja lähennellä kun olimme kahden huoneessa. Siihen loppuivat ystävyyssuhteet, surullista kyllä.

Todella oksettavaa ja ahdistavaa. Toivottavasti eilinen oli vain jotain kännihöyryjä.

on mielestäni huono tekosyy. Meillä kaverina yksi tämmöinen ja minä en enää kutsu häntä meille, jos tarjolla on alkoholia (no okei, kaksi lasia viiniä menee).. Iso mies ja ei osaa hillitä... Ärsyttää!

Mulle tuli ekana mieleen että sun miehellä ja sillä ukolla on ollu jotain kränää, ja se ensin koitti kostaa olemalla törkeä sen muijalle ja sit kun miehes ei ottanu ees törkeimmästä (vehkeen esittely) käytöksestä hernettä nenään niin sit palo hermo ja kävi kii.

Toinen vaihtari että sun miehes on sen mielestä flirtannu sen naiselle ja tää oli kosto.

Yhteistyössä