Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä :);28149639:No kyllä mä ymmärrän ap:tä täysin ja olen ainakin valmis auttamaan, kun pystyn. Koska vaan voi itse olla moisessa tilanteessa ja tarttee apua.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28149649:missäs kohdassa tuo kerjääminen näkyy, ei keneltäkään mun mielestä pyytäny muuta kun neuvoja. lainaksi tarjotunkin rahan uhkaa maksaa takasin. :O
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;28149656:Mä olen ollut tilanteessa, jolloin kaapeista oli jo syöty kaikki syötäväksi kelpaava, ei maitoa, ei edes sitä kuuluisaa puuroa jäljellä. Tein hätähuutona aloituksen tälle palstalle ja sain aivan uskomatonta apua, jota en unohda koskaan.
Sen sijaan, että arvostelisin hädässä olevia, laitan mieluummin hyvän kiertämään. Suosittelen lämpimästi, saattaa olla seuraava elämä astetta kivempi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;28149656:Mä olen ollut tilanteessa, jolloin kaapeista oli jo syöty kaikki syötäväksi kelpaava, ei maitoa, ei edes sitä kuuluisaa puuroa jäljellä. Tein hätähuutona aloituksen tälle palstalle ja sain aivan uskomatonta apua, jota en unohda koskaan.
Sen sijaan, että arvostelisin hädässä olevia, laitan mieluummin hyvän kiertämään. Suosittelen lämpimästi, saattaa olla seuraava elämä astetta kivempi.![]()
Vaikka miten ettis niin kaikille niitäkään ei löydy,ja harvoin sitä palkkaa saa kuitenkaan samantien niistäkään käteen.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28149940:miks auttais.![]()