En tiedä mitä teen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis niin tyypillistä. Sen sijaan, että aloittaja oikeasti yrittäisi keksiä miten pärjää seuraavat kaksi vuorokautta, hän keskittyy vain kerjäämään rahaa täällä. NOLOA!

[QUOTE="vieras";28149609]Siis niin tyypillistä. Sen sijaan, että aloittaja oikeasti yrittäisi keksiä miten pärjää seuraavat kaksi vuorokautta, hän keskittyy vain kerjäämään rahaa täällä. NOLOA![/QUOTE]

Juu ei ihme, joku syrjäytynyt luuseri..... huooooh.....

[QUOTE="vieras";28149609]Siis niin tyypillistä. Sen sijaan, että aloittaja oikeasti yrittäisi keksiä miten pärjää seuraavat kaksi vuorokautta, hän keskittyy vain kerjäämään rahaa täällä. NOLOA![/QUOTE]

No kyllä mä ymmärrän ap:tä täysin ja olen ainakin valmis auttamaan, kun pystyn. Koska vaan voi itse olla moisessa tilanteessa ja tarttee apua.

missäs kohdassa tuo kerjääminen näkyy, ei keneltäkään mun mielestä pyytäny muuta kun neuvoja. lainaksi tarjotunkin rahan uhkaa maksaa takasin. :O

Mä olen ollut tilanteessa, jolloin kaapeista oli jo syöty kaikki syötäväksi kelpaava, ei maitoa, ei edes sitä kuuluisaa puuroa jäljellä. Tein hätähuutona aloituksen tälle palstalle ja sain aivan uskomatonta apua, jota en unohda koskaan.

Sen sijaan, että arvostelisin hädässä olevia, laitan mieluummin hyvän kiertämään. Suosittelen lämpimästi, saattaa olla seuraava elämä astetta kivempi. :)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja minä :);28149639:
No kyllä mä ymmärrän ap:tä täysin ja olen ainakin valmis auttamaan, kun pystyn. Koska vaan voi itse olla moisessa tilanteessa ja tarttee apua.

Sitten on huonosti asiat pääkopan sisällä jos miettii etukäteenkin että tulee joku tilanne jolloin ei voi lastaan ruokkia kahteen päivään. No, ehkä joku hirmumyrsky joka vie kaiken maan tasalle mutta muuten ei...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28149649:
missäs kohdassa tuo kerjääminen näkyy, ei keneltäkään mun mielestä pyytäny muuta kun neuvoja. lainaksi tarjotunkin rahan uhkaa maksaa takasin. :O

Kovinhan tuo on jo tilinumeroaan lähettelemässä sen sijaan, että esim. kertoisi mitä siellä kaapissa tai pakastamisessa mahdollisesti tyhjien hyllyjen lisäksi olisi...

[QUOTE="vieras";28149657]Sitten on huonosti asiat pääkopan sisällä jos miettii etukäteenkin että tulee joku tilanne jolloin ei voi lastaan ruokkia kahteen päivään. No, ehkä joku hirmumyrsky joka vie kaiken maan tasalle mutta muuten ei...[/QUOTE]

No niinpä. Ehkä kannattaisi pitää, vaikka euron kolikkoa jemmassa hätäapuna. Sillä sen kaurahiutalelaatikon jo saisi ostettua hyvin.

Onkohan tämä taas näitä rahan kalasteluja? Jos useat laittaa ap:lle rahaa 5-10 e niin tulee äkkiä iso raha. Esim. 100 tyyppiä =500-1000 e ja sit voi taas köllötellä. Niinkuin joku sanoi, rahapula korjaantuu asennemuutoksella, ei rahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;28149656:
Mä olen ollut tilanteessa, jolloin kaapeista oli jo syöty kaikki syötäväksi kelpaava, ei maitoa, ei edes sitä kuuluisaa puuroa jäljellä. Tein hätähuutona aloituksen tälle palstalle ja sain aivan uskomatonta apua, jota en unohda koskaan.

Sen sijaan, että arvostelisin hädässä olevia, laitan mieluummin hyvän kiertämään. Suosittelen lämpimästi, saattaa olla seuraava elämä astetta kivempi. :)

Eli lähdit kerjuulle ennemmin kun esim. keräämään tyhjiä pulloja? Jo muutamalla pullolla/tölkillä olisit sen kaurahiutalelaatikon saanut ostettua...

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;28149656:

ap laittaa sinulle yksityisviestiä.

En ymmärrä tätä auttamiskielteisyyttä. Siis arvostellaan sitä jos joku haluaa auttaa.

Minäkin olen joskus laittanut rahaa täällä sitä pyytäneen tuntemattoman tilille todelliseen tarpeeseen. Ja aina ovat maksaneet takaisin sovitusti. Eikä olisi minua haitannut vaikkeivät olisikaan maksaneet ja tämän olen heille vielä selvästi ilmaissut. Pahus vain kun ovat halunneet maksaa ;)

[QUOTE="vieras";28149902]Autatteko palstalaiset yhtä suurella innolla hädässä olevia romanikerjäläisiä?[/QUOTE]

miks auttais. :confused:

[QUOTE="vieras";28149902]Autatteko palstalaiset yhtä suurella innolla hädässä olevia romanikerjäläisiä?[/QUOTE]

Autan oman maan kansalaisia, romanit menkööt omaan maahansa kerjää..

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28149940:
miks auttais. :confused:

No kun palstalla selkeästi on monia, joilla on antaa euroja apua tarvitseville, niin miksi niitä ei silloin antaisi myös esimerkiksi romanikerjäläisille. Veikkaan, että ap:lla on paljon paremmin asiat kuin heillä, on nettikin käytössä ja varmaan katto pään päällä.

[QUOTE="vieras";28150012]No kun palstalla selkeästi on monia, joilla on antaa euroja apua tarvitseville, niin miksi niitä ei silloin antaisi myös esimerkiksi romanikerjäläisille. Veikkaan, että ap:lla on paljon paremmin asiat kuin heillä, on nettikin käytössä ja varmaan katto pään päällä.[/QUOTE]

voi jumalauta että sä oot t...hmä :D tiesitkös että ne rahat, joita ihmiset antaa näille kuuluisille romanikerjäläisille, ei todellakaan mene heille vaa järjestäytyneeseen rikollisuuteen? ja tiesitko että romanilapsia huumataan esimerkiksi heroiinilla ja alkoholilla että he makaisivat kerjäläisten sylissä kadulla? (tämä ei suomessa, mutta kuitenkin).

• Tykkää
Reactions: Pinki ja päätön

Yhteistyössä