En tiedä, miten suhtautuisin tähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marjatta67
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Marjatta67:
Tyttö on ainoa lapsemme, kyllä. On ollut aina kympin tyttö ja hyvin eläinrakas, luokkansa paras. Me vanhemmatkin olemme pitäneet huolen siitä. Tyttö on taiteellinen ja harrastaa partiota. Eikä ole koskaan aikaisemmin seurustellut.

Mutta hänen poikaystävästään minulle tulee heti mieleen vähän sellainen syrjäkujien hemmo... En tiedä kyllä miksi.

Sen kyllä huomaa ;) pilolle hemmoteltu joka on isin ja äidin ainut muru ja nyt äkkiä sitä komeroa rakentamaan ja komero lukkoon ettei tyttö vaan aikuistu ja isännälle vinkkiä että se pyssy kannattaa jo putsata.
Sori vaan en voi muuta kuin :laugh:
Jos peilin omistat niin sinne ei olisi yhtään huono idea kurkata ;)

Pelottaa vaan sen pojan halut, himot ja tarpeet, kun tuon ikäisillä ne tuppaa olemaan usein aika kovat... Mutta ei se poikakaan ole tainnut koskaan ennen seurustella - ainakaan tyttäreni mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Marjatta67:
Pelottaa vaan sen pojan halut, himot ja tarpeet, kun tuon ikäisillä ne tuppaa olemaan usein aika kovat... Mutta ei se poikakaan ole tainnut koskaan ennen seurustella - ainakaan tyttäreni mukaan.

Kyllä ne halut on ihan samanlaiset 16-vuotiaallakin. Täysi-ikäisellä pitäisi olla jo vastuuntuntoakin.

Minä seurustelin ekan kerran 13-14-vuotiaana, 21-vuotiaan miehen kanssa. Äiti ei tiennyt. Seuraavan kerran 15vuotiaana 24-vuotiaan kanssa. Äiti ei tiennyt. Kun aloin edellisen suhteen kariuduttua seurustella 17-vuotiaana 20-vuotiaan miehen kanssa, äiti antoi saatuaan tietää kunnon selkäsaunan. Että näinkin voi käydä. Nyt olen tuon 20-vuotiaan, nykyisen 25-vuotiaan kanssa naimisissa, ollut pari vuotta. Ja itsellä ikää 22 v. Eka lapsi on tuloillaan, odotellaan syntyväksi marraskuussa.

Kun aloin seurustella mieheni kanssa olin 15 ja mies 21. Silloin ikäero oli kai jonkun mielestä iso, mutta nyt kun ollaan molemmat ööö, no jotain 40 molemmin puolin, niin ei sitä ole enää lainkaan.

Ja ajatteles Marjatta kulta :)
Mitä jos tuo poika jos se on EROPERHEESTÄ?! Tai mikä pahinta SATEENKAARIPERHEESTÄ?!
Siis aivan kamalaa jos teidän sinun ja miehesi yhteinen ydinperheen hyvin koulutettu tytär menee 'tuommoisen' kanssa seurustelemaan, hankkikaa nopeasti apua ettei tule tartuntaa.

mun 17v sisko seurustelee nyt ensimmäistä kertaa elämässään ja 21 vuotiaan pojan kanssa. ensin meitä mietitytti ikäero sen vuoksi että toisella jo enemmän kokemusta kun kokemattomalla siskollani, mutta siskon poikaystävä on niin mukava ja ihan poika ja tykkää tosisaan mun siskosta ettei meillä voi olla mitään sitä suhdetta vastaan

Itse 16-vuotiaana seurustelin hetken 22-vuotiaan sivarihipin kanssa. Juttu ei kestänyt ja aloin seurustelemaan pian sen jälkeen (16-vuotiaana vieläkin) 21-vuotiaan miehen kanssa. Muutin rytinällä hänen luokseen ja yhtä ollaan pidetty nyt nelisen vuotta. Ja kiltti kympin tyttö minäkin. Ihan hyvin siis näissä voi joskus käydä :)