En tiedä onko jo ollut ennustajasta puhetta palstalla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Multimamma laitoit yv:tä 18.9. puolella, vastasin yv.nä 20.9. klo 00:40.

Byan Fare, sinulta en ole saanut viestiä, ylellä enkä yv:nä.

Tattari Olen käynyt 2x vauvalehden sivuilla, en ole kertoillut siellä kenellekään mitään. Ihmisillä on etiäisiä, selvänäköä, enneunia jne. Minun ei ole koskaan tarvinnut nähdä ihmistä saadakseni selvänäön häntä kohtaan. Jos näen ihmisen kasvot ja silmät, kuvassa tai luonnossa, niistä näkee hänestä eräitä asioita.

Mistä voi tietää oliko se iltalehden ennustaja oikea ennustaja ja jos se näkeeki ennustukset vain ihmisten läsnäollessa.:)

Mulle kertoi sen että olen raskaana.En tiennnyt itsekään ennekuin tein testin.Hiljaiseksi veti myös asiat,joita hän kertoi menneestä.Yksikin asia on sellainen,että olen pystynyt kertomaan siitä vain miehelleni ja siskolleni.

hän tiesi myös yhden asian nykyisestä elämästäni,jota ei niin vain arvailla mun mielestä.Ei horoskoopit ole tuollaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
No mulla ei ainakaan pitänyt paikkaansa. Ennusti ettei toista lasta ole ihan hetkeen tulossa. Olin sillon juuri plussannu. Tossa se prinsessa nyt nököttää isänsä sylissä. :heart:

Onneksi olkoon lapsesta. En ole kuitenkaan minä, joka on sulle ennustuksen tehnyt. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Fra -x-7 nse7 scana:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
No mulla ei ainakaan pitänyt paikkaansa. Ennusti ettei toista lasta ole ihan hetkeen tulossa. Olin sillon juuri plussannu. Tossa se prinsessa nyt nököttää isänsä sylissä. :heart:

Onneksi olkoon lapsesta. En ole kuitenkaan minä, joka on sulle ennustuksen tehnyt. :flower:

Juu, et ollut sinä. Luin niin äkkiä, etten huomannu, et ennustaja olit sinä. Ja kiitoksia. =)

Kuulehan ennustaja! Minä tossa yhtenä päivänä kirjottelin toisessa ketjussa naimisiinmenoasioista. Sillon vastasit minulle, että olen menossa viiden vuoden päästä naimisiin. Asiani siinä ketjussa ei koskenu sitä, että halusin tietää menenkö vai enkö. EN myöskään pyytänyt sinua ennustamaan minulle yhtään mittään. Minun mielestä on tosi epäeettistä lähteä ennustamaan ihmiselle (vaikka kuinka olis virtuaalipersoona) yhtään mitään ellei hän ole sitä pyytänyt. Kai teillä ennustajillakin joku etiikka on??? Vai onko?
Katos kun minä en halua tietää tulevaisuudesta yhtään mitään. En mitään. Olen monesti miettiny, että onpa hyvä kun en ole tätäkään etukäteen tienny, monilta murheilta on sillon säästyny.
Joten voitko ystävällisesti jättää ennustamatta niille jotka eivät sitä pyydä?
Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulehan ennustaja! Minä tossa yhtenä päivänä kirjottelin toisessa ketjussa naimisiinmenoasioista. Sillon vastasit minulle, että olen menossa viiden vuoden päästä naimisiin. Asiani siinä ketjussa ei koskenu sitä, että halusin tietää menenkö vai enkö. EN myöskään pyytänyt sinua ennustamaan minulle yhtään mittään. Minun mielestä on tosi epäeettistä lähteä ennustamaan ihmiselle (vaikka kuinka olis virtuaalipersoona) yhtään mitään ellei hän ole sitä pyytänyt. Kai teillä ennustajillakin joku etiikka on??? Vai onko?
Katos kun minä en halua tietää tulevaisuudesta yhtään mitään. En mitään. Olen monesti miettiny, että onpa hyvä kun en ole tätäkään etukäteen tienny, monilta murheilta on sillon säästyny.
Joten voitko ystävällisesti jättää ennustamatta niille jotka eivät sitä pyydä?
Kiitos.

Pyydä ylläpidolta viestin poistamista, jos mielipide häiritsee sinua niin paljon, että tarvitsee toisen puolesta alkaa kirjoittelemaan. He siellä poistavat varmasti, kun pyydät, jos IP-osoite on mielestäsi sama. Kiitos.

Yhteistyössä