en tiedä teinkö oikein vai väärin

Koittakaa mieluummin loukuttaa se kissa ja viedä eläinhoitolaan.
Ei se kissan syytä ole ettei ole paremmin hoidettu ja sen takia arastelee ja kyllä siitä vielä voi tulla rohkeampi, jos jo nyt antaa kuitenkin ihmisen lähellekin tulla.
Näin. Olisi pitänyt loukuttaa ja viedä eläinhoitolaan jossa sitä olisi hoidettu ja olisi etsitty loppuelämän koti.

• Tykkää
Reactions: Elena777
(n)Ihan järkyttävää miks ihmiset kohtelee kissojaan noin, että antavat kärsiä ja sitten mieluummin tapattavat kuin antaisivat kissalle mahdollisuuden päästä kotiin missä luottamus ihmiseen voisi kasvaa!:cry:

Luulen, etteivät kyseiset ihmiset ole kyseistä kissaa itselleen edes ottaneet vaan se on vaan ilmestynyt pyörimään navetan nurkille. Maalla noita riittää. Jos ne kaikki loukutettaisiin, pitäisi jokaikisen suomalaisen ennen pitkää ottaa itselleen kisu tai pari ja se on mahdotonta.

Aikuinen villikissa on tossa tilanteessa varmasti fiksuinta tappaa. Ei se tulisi ikinä enää vankeudessa viihtymään.

hoidan ystäväni kissoja kolme viikkoa, joista yksi on ns. navetta kissa. he eivät itse enää navetoi, mutta nämä nykyiset navettamiehet ei huolehdi, että se kissa pääsisi navettaan lämpimään ja silloin se ei sinne mene yrittämäänkään kun nämä ovat paikalla, ja mä en voi mennä kenenkään navetan ovia raolleen laittamaan, koska kissa pelkää minuakin niin, että ei anna koskea, vaikka viereen tuleekin. soitin tästä asiasta eilen ystävälleni, ja sovittiin, että niiden naapurille annan luvan,että se saa ampua kissan. tuntuu ikävälle, vaikka tiedän että se on kissalle helpotus. vai unohdanko koko jutun, tulevat reissusta viikon päästä, tehkoot sitten itse mitä haluaa, vai mitä teen

Sähän varsinainen pyövelit olet!
Miten sä voit päättää toisen elämästä?
Ihmisten tehtävä on huolehtia eläimistä.

Aikuinen villikissa on tossa tilanteessa varmasti fiksuinta tappaa. Ei se tulisi ikinä enää vankeudessa viihtymään.
Voit olla oikeassa, mua vaan mietityttää se että kyseinen kisu päästi ihmisen kuitenkin lähelleen...se merkitsee kissojen kielellä kyllä sitä, että toivoa kissan luottamuksen saamiseen olivat suuret..

Yhteistyössä