En tule tälle foorumille enää - kuvottaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauhistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kauhistunut

Vieras

Olen seurannut palstaa jonkin aikaa ja täytyy todeta, että onpa harvinaisen ala-arvoista keskustelua! - Kuvottavaa tuomitsemista, toisen hädän ja hankalan elämäntilanteen vähättelyä tai jopa sillä mässäilyä! Järkyttävää..! Eikä tarvita edes mitään erityistä syytä tällaiselle käytökselle, riittää että joku tekee asiat toisin kuin itse tekisi. Joko tämän keskustelufoorumin käyttäjät ovat haarukoituneet jollain konstilla yhteen yhteiskunnnan sivistymättömistä tai sitten foorumia hallitsee muutama nimimerkin taakse kätkeytynyt HYVIN HÄIRIINTYNYT ihminen.

Kauhistuttaa ajatella, että tällaiset naiset kasvattavat pieniä lapsia... Onko lopulta ihme, että kouluammuskelijoita ym. löytyy jos NÄIN aggressiivinen ilmapiiri vallitsee myös kyseisten kirjoittelijoiden kotona... (epäilemättä..)

Huh huh ja hyvästi - siirryn sivistyneempään seuraan.

Luulenpa, että täälä puretaan vain niitä aggressioita. Vähän sama, kun kaupanmyyjälle hymyillään mutta puhelinmyyjälle haistatetaan vitut.
Eiköhän nämä äiskät ole ihan kivoja tyyppejä, oikeassa elämässä. Täälä on helppoa päteä ja olla ilkea. Ja mikäs siinä. Parempi täällä, kuin sielä kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja Kauhistunut:
Olen seurannut palstaa jonkin aikaa ja täytyy todeta, että onpa harvinaisen ala-arvoista keskustelua! - Kuvottavaa tuomitsemista, toisen hädän ja hankalan elämäntilanteen vähättelyä tai jopa sillä mässäilyä! Järkyttävää..! Eikä tarvita edes mitään erityistä syytä tällaiselle käytökselle, riittää että joku tekee asiat toisin kuin itse tekisi. Joko tämän keskustelufoorumin käyttäjät ovat haarukoituneet jollain konstilla yhteen yhteiskunnnan sivistymättömistä tai sitten foorumia hallitsee muutama nimimerkin taakse kätkeytynyt HYVIN HÄIRIINTYNYT ihminen.

Kauhistuttaa ajatella, että tällaiset naiset kasvattavat pieniä lapsia... Onko lopulta ihme, että kouluammuskelijoita ym. löytyy jos NÄIN aggressiivinen ilmapiiri vallitsee myös kyseisten kirjoittelijoiden kotona... (epäilemättä..)

Kyllä säkin aikamoista tekstiä suollat.. :o

saman olen huomannut. aina joku kyselemässä jotais sossun tukiasiaa, perheväkivalta tms. mutta on myös mukaviakin (tuntuu kuitenkin olevan enemmän noita kuvailemiasi tyyppejä). Olenkin miettinyt mikä muu keskustelupalsta olisi hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja marquis de sade:
kannattaakin lähteä palstalta jos ottaa netin noin vakavasti :/

Ap. kirjoittaa kouluammuskeluista, eikö niissä netti juuri pelannut suurta roolia? Nimenomaan informaation osalta. Omasta mielestäni netti pitää ottaa hyvinkin vakavasti.

Olen miettinyt ihan samaa. Tällä palstalla on niin avoimen vihamielinen ilmapiiri, se on jotenkin lannistava ja kuten ap:kin kuvasi, järkyttävä (toisinaan, vaikka en helposti itse järkytykään). Itse käytän aktiivisesti muutamaa eri keskustelufoorumia (yhtä liittyen ruokavaliooni, toista liittyen harrastukseen ja tätä) - täytyy todeta, että missään muualla ei ole NÄIN vihamielistä "mielipiteiden vaihtoa". Itse olen päätellyt sen johtuvan (ikävä kyllä) siitä, että tällä foorumilla keskustelevat NAISET :(

Naiset ovat tunnetusti susia toisilleen...

Kyllä mäkin joskus olen miettinyt missä jamassa jotkut on, kun jaksavat haukkua toisia äitejä ja vaikkapa näiden lasten ulkonäköä. Joku on pielessä joillain ja pahasti.

Hmm. Mun täytyy sanoa, että mä en yhtään arvosta ap:n kaltaisia aloituksia.

En pidä siitä, että ap ja kaltaisensa niputtavat kaikki samaan kastiin, sekopäiksi. En pidä siitä, että he tuomitsevat ja yleistävät, vaikka siihen ei ole aihetta. Enkä pidä siitä, että he eivät itse kykene näkemään mitään hyvää, vaan kykenevät keskittymään vain pahaa.

Oli joidenkin palstalaisten käytöksestä mitä mieltä hyvänsä, on minusta erittäin asiatonta, loukkaavaa ja vääristeltyä niputtaa kaikki muut samanlaisiksi "hulluiksi" ja asettaa itsensä näin kaikkien muiden yläpuolelle, vaikka toiset käyttäytyisivät asiallisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Tiedätkö, sieltä kaikkein sivistyneimmänkin seinien sisäpuolelta saattaa löytyä ties minkälainen hirviö, kaikki eivät näytä oikeaa minäänsä ulkopuolisille

Kuten Ulvilan tapauksessa... esimerkiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Kyllä mäkin joskus olen miettinyt missä jamassa jotkut on, kun jaksavat haukkua toisia äitejä ja vaikkapa näiden lasten ulkonäköä. Joku on pielessä joillain ja pahasti.

Tätä mäkin olen tällä palstalla ihmetellyt, mutta noin muuten en ota palstailua kovinkaan vakavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:

Tätä mäkin olen tällä palstalla ihmetellyt, mutta noin muuten en ota palstailua kovinkaan vakavasti.

Voisiko syy olla tuossa "naisten maailmassa" ja siinä minkälaisia naiset ovat toisilleen...? (Vrt. naisvaltaiset työpaikat...) Surullista :(

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:

Kyllä mulla joskus käy mielessä että näiden kaikkien juttujen takana on ihan oikeita ihmisiä, ja joskus jos on oikein ahdasmielistä tai ihan sairasta juttua, jään miettimään miksi naiset on sellaisia toisilleen. Täällä palstalla ja ihan irl välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kauhistunut:

Kauhistunut ei ole ihan sinut netin käytön kanssa. Tänne voi kirjoittaa vihaisesti ja provosoiden samalla kun hymyilee muille huoneessa oleville. Ei tämä ole elämään sidoksissa millään tavalla.

Ehkä kannattaa alkaa elää nykyaikaa, jos netin avaa :D

Yhteistyössä