En tule tälle foorumille enää - kuvottaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauhistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauhistunut:
Olen seurannut palstaa jonkin aikaa ja täytyy todeta, että onpa harvinaisen ala-arvoista keskustelua! - Kuvottavaa tuomitsemista, toisen hädän ja hankalan elämäntilanteen vähättelyä tai jopa sillä mässäilyä! Järkyttävää..! Eikä tarvita edes mitään erityistä syytä tällaiselle käytökselle, riittää että joku tekee asiat toisin kuin itse tekisi. Joko tämän keskustelufoorumin käyttäjät ovat haarukoituneet jollain konstilla yhteen yhteiskunnnan sivistymättömistä tai sitten foorumia hallitsee muutama nimimerkin taakse kätkeytynyt HYVIN HÄIRIINTYNYT ihminen.

Kauhistuttaa ajatella, että tällaiset naiset kasvattavat pieniä lapsia... Onko lopulta ihme, että kouluammuskelijoita ym. löytyy jos NÄIN aggressiivinen ilmapiiri vallitsee myös kyseisten kirjoittelijoiden kotona... (epäilemättä..)

Huh huh ja hyvästi - siirryn sivistyneempään seuraan.

Kyllä säkin aikamoista tekstiä suollat.. :o

Aloittajan teksti ei siis mitenkään poikkea palstan yleisestä tasosta. :D Aikamoinen väite tuomita jonkun palstakirjoittelun perusteella ihmisen kasvatusmetodit ja ennustaa tämän lapsesta kouluammuskelijaa.. :whistle:

Helistin.fi ainakin on kiva ja ystävällinen äiti-vauva-palsta. Mä viihdyn siellä. Täällä käyn joskus katsomassa ihmetellen miten aggressiivisesti voidaan keskustella mamma-arjesta. Mutta tosiaan tää täkäläinen tapa ei ole ainoa tapa, vaan netistä voi löytää myös tosi rakentavaa seuraa ja jopa hyviä ystäviä omaan arkeen lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hassua:
Kauhistunut ei ole ihan sinut netin käytön kanssa. Tänne voi kirjoittaa vihaisesti ja provosoiden samalla kun hymyilee muille huoneessa oleville. Ei tämä ole elämään sidoksissa millään tavalla.

Ehkä kannattaa alkaa elää nykyaikaa, jos netin avaa :D

= skitsofreenikko?? kyllä se aina jollain tapaa kuvastaa mielenliikkeitä mitä tänne kirjoittelee! sanoppa "suuren suuri talo" ja näytä eleilläsi kuin esittelisit pikkuruista taloa. onnistuuko?

Alkuperäinen kirjoittaja Helistelijä:
Helistin.fi ainakin on kiva ja ystävällinen äiti-vauva-palsta. Mä viihdyn siellä. Täällä käyn joskus katsomassa ihmetellen miten aggressiivisesti voidaan keskustella mamma-arjesta. Mutta tosiaan tää täkäläinen tapa ei ole ainoa tapa, vaan netistä voi löytää myös tosi rakentavaa seuraa ja jopa hyviä ystäviä omaan arkeen lasten kanssa.

komppaan! :)

Alkuperäinen kirjoittaja annikki:
Luulenpa, että täälä puretaan vain niitä aggressioita. Vähän sama, kun kaupanmyyjälle hymyillään mutta puhelinmyyjälle haistatetaan vitut.

Joo, olisi aika kumma tyyppi joka haistattaisi vitut Alepan kassalle.

Aika mietoa on tällä palstalla kuitenkin. Ihan hyvähän se on että joka asiasta on jokaisella oma mileipide ja sen kertoo. Jos esim. julkkisten kuvien ruotiminen riepoo niin sitähän tehdään ihan IRL:kin, ei pidä ottaa niin vakavasti. Ja jos laittaa jotain elämän tilanteestaan ruodittavaksi niin ei sitä voi odottaakkaan että saa pelkkää virtuaali silitysta, ei kai sellasta kukaan kaipaakkaan. Tämä on aika helppo tapa saada kaikki puolet asiastaan irti. Eihän tämä ole kun tekstiä! Joka päivä joku ilmottaa lähtevänsä, huvittavaa. Pois haluavat on vapaita lähtemään kun uusia tulee kanssa. Pysyy homma vireenä.

Suodata ne häirikköviestit, ja monet ihmiset ovat nykyään kieroituneita joita ei kiinnosta kuin oman napansa tuijottaminen.
Asiat lähtee hyvin pienestä liikkeelle, kuin moni kaupasta tavaraa ostaessaan edes viittii miettiä et ostaisi sellaista mitä ei ole tuotettu ihmisille kelpaamattomissa olosuheissa tai lapsilla. Jos itse kiinnität kaiekkeen tuollaiseen huomiota, niin olet todella hyvä sydäminen ihminen.
Ehkäpä myös tällä hetkellä palstaa lukee sellaisia joiden vaatteet on tuotettu saastaisissa slummeissa ja osaltaa alle 10v lapset ovat niihin helmiä kirjailleet

Näinhän siinä käy kun useat ihmiset pääsevät ilmaisemaan mielipiteensä anonyymisti...Ehkäpä on parempi lopettaakkin se palstailu jos ottaa tosissaan näitä juttuja mitä täällä suolletaan... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja voeha vee:
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Pysyy homma vireenä.

Lue: vittumaisena?

Jos jostakusta tuntuu niin pahalta että haluaa purkaa v:malla täälä niin se on mulle ihan ok. Saa purkautua ja avautua. Joka ketjua ei tarvi avata tai sinne vastata. Ja jos ei jaksa niin painaa tota ruksia tuolla oikealla ylälaidassa ja homma ohi. Ei mua mikään täältä luettu ole jäänny painamaan vaikka on tullu vaikka mitä,,

Joo, no olen täällä pyörinyt nyt pari vuotta, muutin tänne av-palstalta, joka muuttui melko hirveäksi ja koin juuri silloin, että se palsta oli lannistava, tuomitseva ja vihamielinen. Täällä meno oli NIIN paljon mukavampaa ja rennompaa. Mutta nyt ehkä viime vuoden aikana on täälläkin meno muuttunut samanlaiseksi kuin av:lla aikanaan. En minäkään nettiä niin tosissaan ota, mutta tulen nettiin rentoutumaan ja heittämään läppää enkä lukemaan jatkuvaa mollausta ja v---tuilua. Joistain se on tuntuu olevan normaalia, minusta ei. Hauskaa miten noi nimimerkilliset palstat ovat kivempia kuin tämä. Vaikka se, että tämä on niin vilkas palsta on minutkin täällä pitänyt, mutta en tiedä. Alkaa mennä maku tästä palstailusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Pistäkää hieman nimimerkkejä ketkä käyttäytyy tuollai asiattomasti

Ne jotka vaihtavat jatkuvasti sitä nimimerkkiä?

Onhan se kiva että palsta on vilkas, kuten joku tuossa aiemmassa viestissä mainitsi, mutta tosiaankin se alatyyli jota täällä jotkut viljelee on hirvittävää luettavaa - myös niissä asiallisissa ketjuissa! aikamoisia aggressioita sitä ihmisillä tuntuu olevan.... Tulee miettineeksi millaista on 4-seinän sisällä kun kielenkäyttö on noin ala-arvoista...

Niitä pitää vain suvaita. Ei kannata alkaa lukemaan tai vastaamaan sellaisiin viesteihin, ei kukaan jaksa monologia lakaa pitämään kovin kauaa vaikka olisi kuinka aggressiivinen ja asiaton

Yhteistyössä