En tunne lvauvan liikkeitä,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sanna"

Vieras
viikkoja 18+5. Toista lasta odotan ja pari viikkoa sitten olin tuntevinani jotain hipsutusta, mutta nyt en mitään. Eikö pian pitäisi jotain jo tuntea... alkaa pian huolestuttamaan. Onko muita, jotka tässä vaiheessa eivät ole tunteneet vielä liikkeitä?

mulla oli ihan sama jutuu toisessa raskaudessa. olin tuntevinani liikkeitä juuri noilla viikoilla ja sit niitä ei tuntunutkaan päiväkausiin. kunnolla liikkeet alko tunutuun 20 viikolla toisestakin vaikka ekasta olin tuntenu aiemmin :) istukan paikka ja vaubvan asento vaikuttavat noilla viikoilla vielä..

Tämä on taas sellaista "muistan lukeneeni jostain"-tietoa :D, mutta vaikka liikkeitä olisi jo tuntunut, saattaa olla, että ei johonkin aikaan enää tunnukaan, koska lapsiveden määrä lisääntyy. :)

mulla toisen odotus ja vkoja 17,olen tuntenut liikkeitä ja joskus saa ihan kunnolla keskittyä, että tuntee kun taas joskus ne tuntee selkeesti.Maanantaina just mulle sanottiin et näillä viikoilla niitä ei tunne aina niin selkeesti,et ei kannata huolestua :)

Yhteistyössä