L
loukussa
Vieras
Mieheni suvulle olisi ilmeisesti hirveän tärkeää, että saisivat pojan sukuun... Lapsenteko on minun ja mieheni harteilla (muut sisarukset ovat tässä asiassa pois laskuista) . Meillä on tyttö. Tiesimme jo odotusaikana saavamme tytön. Mieheni isä teki silloin jo selväksi, ettei tyttö ole yhtä hyvä kuin poika. Samoin mieheni mummo. Myös minun isäni vähän vihjaisi asiasta... Olen ajatellut, että varmaan miehenikin olisi halunnut pojan... mutta toki hän rakastaa tyttöämmekin. Itse halusinkin tytön.
Nyt siskoni sai pojan. Mieheni on alklanut puhumaan toisesta lapsesta... Tytölle puhuu tulevasta pikkuveljestä... AHdistaa. Entä jos tulen raskaaksi ja taas tulee tyttö? ALkaako sama saarna taas joka puolelta ja v-mäinen vihjailu, että te ette sitten poikaa saa... Ja pettyykö mieheni.
Olen ajatellut, etten hanki lisää lapsia. Vain tämän asian takia. Muuten haluaisin...

Nyt siskoni sai pojan. Mieheni on alklanut puhumaan toisesta lapsesta... Tytölle puhuu tulevasta pikkuveljestä... AHdistaa. Entä jos tulen raskaaksi ja taas tulee tyttö? ALkaako sama saarna taas joka puolelta ja v-mäinen vihjailu, että te ette sitten poikaa saa... Ja pettyykö mieheni.
Olen ajatellut, etten hanki lisää lapsia. Vain tämän asian takia. Muuten haluaisin...