En uskalla mennä nukkumaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olkinalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

olkinalle

Aktiivinen jäsen
23.06.2007
8 642
0
36
koska mikään ei ole kamalampaa kuin herätä yöllä siihen että mahatauti on alkanut ja juosta vessaan oksentamaan!!!! :x :'(

Meidän kahdella lapsella oli eilen ja viime yönä mahatauti!

PELOTTAA!!!!!

Meidän 7-vuotias ei herää oksentamiseensa ja nukkuu mielellään selällään. Vatsataudin aikaan sai nuokkua koko yön vieressä ja vahtia. Siihen tukehtuisi, jollei siirtäisi.

Tuntemuksia on ollut eilisestä lähtien, heti kun keskimmäinen aloitti oksentamisensa. En ole pystynyt tänään edes syömään mitään ihan siitä syystä kun on inhottava oksentaa ruuan paloja!

Mahatauti ollut mulla viimeksi 1994 kun Äijä toi armeijasta jonkun pöpön. Äijä kyllä ollut, mutta minuun ei ole tarttunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kyl sun nyt pitäs syödä hyvin että se maidon tuotanto pysyy hyvänä *heristää sormea* :D

Toivottavasti nyt säästyt tältä pöpöltä.

:D no niinpä, hyi mua kun en vauvani parasta ajattele ja tällä tavalla paastoan. Kohta se maito vaan loppuu, ihan yht´äkkiä.

Ämpäriin en ainakaan oksenna!!! YÄÄÄK!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Kyl sun nyt pitäs syödä hyvin että se maidon tuotanto pysyy hyvänä *heristää sormea* :D

:D no niinpä, hyi mua kun en vauvani parasta ajattele ja tällä tavalla paastoan. Kohta se maito vaan loppuu, ihan yht´äkkiä.

:whistle: :D
Mun pitää vissiin nyt kans terästää maitoa poppareilla :p

:whistle: :D
Mun pitää vissiin nyt kans terästää maitoa poppareilla :p

:p

Alkuperäinen kirjoittaja inkeri:
aikuinen ihminen pelkää mahatautia. just joo.

Jep. Oksentaminen on kamalinta mitä tiedän ja sitä todella siis pelkään.

Mutta mun henkinen ikä olikin jossain testissä kyllä yli 70-vuotta, ehkä se oksentaminen siis on meille vanhuksille järkytys, joku alitajuinen pelko että tekarit tippuu pyttyyn...

no hei haloo pelätä nyt mahatautia. on todellaki eri asia ku joku synnytys. mene ap itkemään sun virtuaalibestiksen olkaa vaste.

:laugh: :laugh: Mä olen kolme synnyttänyt ja nytkin lähtisin vaikka heti taas jos se takaisi sen etten oksentaisi.

Nyyh, saanko mä Kippuravarvas itkeä sun olkaa vasten!?!?!?! :'( :'( :'(

no hei haloo pelätä nyt mahatautia. on todellaki eri asia ku joku synnytys. mene ap itkemään sun virtuaalibestiksen olkaa vaste.

:laugh: :laugh: Mä olen kolme synnyttänyt ja nytkin lähtisin vaikka heti taas jos se takaisi sen etten oksentaisi.

Joo, mut koita olla sit räkimättä mun paidalle joox? :xmas:

Täällä kans yks oksentamispelkoinen ja AIKUINEN :D Ymmärrän sua, olkinalle, oikein hyvin!!! Ja ämpärin tuominen mun viereen, jos on huono-olo, on mulle painajainen ;)

Meillä olis varmaan vain yksi lapsi, jos olisin raskausaikana yökkinyt. NIIN paljon sitä kammoan/pelkään :/

Joo, mut koita olla sit räkimättä mun paidalle joox? :xmas:

Mun päälle voi heittää mällin :heart:

Yhteistyössä