Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kyl sun nyt pitäs syödä hyvin että se maidon tuotanto pysyy hyvänä *heristää sormea*![]()
Toivottavasti nyt säästyt tältä pöpöltä.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kyl sun nyt pitäs syödä hyvin että se maidon tuotanto pysyy hyvänä *heristää sormea*![]()
no niinpä, hyi mua kun en vauvani parasta ajattele ja tällä tavalla paastoan. Kohta se maito vaan loppuu, ihan yht´äkkiä.
Ämpäriin en ainakaan oksenna!!! YÄÄÄK!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja inkeri:aikuinen ihminen pelkää mahatautia. just joo.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kyl sun nyt pitäs syödä hyvin että se maidon tuotanto pysyy hyvänä *heristää sormea*![]()
no niinpä, hyi mua kun en vauvani parasta ajattele ja tällä tavalla paastoan. Kohta se maito vaan loppuu, ihan yht´äkkiä.
Ämpäriin en ainakaan oksenna!!! YÄÄÄK!!!!!
![]()
![]()
Mun pitää vissiin nyt kans terästää maitoa poppareilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja inkeri:no hei haloo pelätä nyt mahatautia. on todellaki eri asia ku joku synnytys. mene ap itkemään sun virtuaalibestiksen olkaa vaste.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja inkeri:no hei haloo pelätä nyt mahatautia. on todellaki eri asia ku joku synnytys. mene ap itkemään sun virtuaalibestiksen olkaa vaste.
![]()
Mä olen kolme synnyttänyt ja nytkin lähtisin vaikka heti taas jos se takaisi sen etten oksentaisi.
Nyyh, saanko mä Kippuravarvas itkeä sun olkaa vasten!?!?!?! :'( :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja inkeri:no hei haloo pelätä nyt mahatautia. on todellaki eri asia ku joku synnytys. mene ap itkemään sun virtuaalibestiksen olkaa vaste.
![]()
Mä olen kolme synnyttänyt ja nytkin lähtisin vaikka heti taas jos se takaisi sen etten oksentaisi.
Nyyh, saanko mä Kippuravarvas itkeä sun olkaa vasten!?!?!?! :'( :'( :'(
Joo, mut koita olla sit räkimättä mun paidalle joox? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Joo, mut koita olla sit räkimättä mun paidalle joox? :xmas: