P
pettynyt..
Vieras
Asun vielä lapsuudenkodissa vanhempien kanssa ja olemme parikymppinen pari, kaukosuhteessa ollut 4 vuotta nyt. Ainakin yli vuosi on mennyt siten että hän ei tule enää minun luokseni koska syy olisi siinä kun olen purkannu pahaa oloani häneen vanhemmistani, siis valittanu mitä äitini on tehnyt ja sillaatis. Kun minulla on ollut riitoja äitini kanssa, erimielisyyksiä. Ja myöskin muista perheenjäsenistä olen puhunut heidän selän takana poikaystävälle koska poikaystävä on ollut tavallaa miltei ainoa henkilö kenelle niistä asioista olisin voinut puhua. Niin tämä on syy minkä takia hän ei tulisi enää meille, olen kysynyt. Mutta en ole tarkalleen kysynyt että mikä siinä sitten mättää. En enää valita perheestäni poikaystävälle kuin hyvin harvoin enää koska en halua mustamaalata ja jos poikaystävä ei halua sitä negatiivisuuden määrää ottaa vastaan. Mutta olen tajunnut itsekseni pohdiskellessa että syy on aika varmasti siinä ettei hän muuten vaan jaksa tulla tänne saakka. Itse taas nykyisin joudun matkustaa sinne kahdella eri bussilla + hänen vanhempiensa autokyydillä jos haluamme nähdä, yleensä myös maksan itse aina matkakulutkin kun en kehtaa pyytää rahaa häneltä.
Tuntuu että hän pitää minua höhlänä salaa kun en tajua että todellisuudessa hän laiskuutensa ajoi hänet väittämään että syy on siinä että purkauduin vanhemmistani hänelle..
Miten voisin ottaa asian esille, eikö ole törkeää väittää tällaista hänelle? Tuntui muutenkin silloin kun nähtiin että hänestä se oli vaivalloista tulla meille, joten nyt hän sitten sai hyvän tekosyyn jäädä kotiin ja minä saan matkustella viikonloppusin sinne..
Tuntuu että hän pitää minua höhlänä salaa kun en tajua että todellisuudessa hän laiskuutensa ajoi hänet väittämään että syy on siinä että purkauduin vanhemmistani hänelle..
Miten voisin ottaa asian esille, eikö ole törkeää väittää tällaista hänelle? Tuntui muutenkin silloin kun nähtiin että hänestä se oli vaivalloista tulla meille, joten nyt hän sitten sai hyvän tekosyyn jäädä kotiin ja minä saan matkustella viikonloppusin sinne..