En uskalla tehdä enää lasta kun saisin kuitenkin taas pojan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No siinä mielessä ap on fiksu, että tiedostaa ettei kannata enää lapsia tehdä vain tytön toiveessa. Se kun on ihan arpapeliä mikä sieltä seuraavaksi tulis..
Mut siinä mielessä ap on täys pönttö että tekee asiasta noin suuren ongelman, tyttö tai poika, omia rakkaita ne on. Ehkä sinua ei ole vaan tarkoitettu tyttölapsen äidiksi :)

Tästä aiheesta ei paljon kirjoitellakaan, on tabu ja harva uskaltaa myöntää että on toiveita lapsen sukupuolen suhteen. Uusimmassa Vauva-lehdessähän oli tästä.

Mulle on tulossa todennäköisesti poika. Silti uskallan sanoa että kyllä mä tytönkin joskus haluaisin, mitä kauheaa siinä on?

Mä oon niin samaa mieltä! Heti saa haukut niskaan jos uskaltaa ääneen sanoa ettei haluisi taas poikaa. Ei se silti tarkoita sitä että jos nyt poika tulisi, etteikö sitä sitten siinä vaiheessa rakastaisi.

[QUOTE="leppis";23108012]Mä oon niin samaa mieltä! Heti saa haukut niskaan jos uskaltaa ääneen sanoa ettei haluisi taas poikaa. Ei se silti tarkoita sitä että jos nyt poika tulisi, etteikö sitä sitten siinä vaiheessa rakastaisi.[/QUOTE]

Niinpä. Jos toivoo tiettyä sukupuolta ja tuleekin se mitä ei ole niin toivonut, niin tuskin kukaan sitä lasta silti on rakastamatta! Kyllähän ihmisellä nyt toiveita saa olla.

Itse luulin koko ajan että saan tytön kun ultrassa niin näkyi. Voin myöntää että oli järkytys kun viime viikolla ultrassa näkyikin että on poika.

[QUOTE="ella";23107525]Rakastan molempia poikiani mutta onko se väärin jos olisin halunnut tytönkin?[/QUOTE]
ei ole väärin. ymmärrän. mutta jos tulisi poika, rakastaisit häntä varmasti yhtäpaljon kuin poikiasi :)
itselläni 3 poikaa ja kyllä mä myös sen tytön haluaisin vielä...mutta enää en haluaisi kuin yhden lapsen. olkoot se sitten tyttö taikka poika ni varmasti rakastan :)

Yhteistyössä