En usko, että 15-vuotiaani rakastaa minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
uskon että rakastaa sisaruksiaan mutta ei minua

minua kohtaan on täysin välinpitämätön, ei kiinnosta nähdä minua tai tehdä minun kanssani mitään. Luokan järjestämään yhteisiltaan ei minua halua, mitään ei minulle kerro. Valehtelee ja kun/jos jää kiinni, ei ole moksiskaan. Jos kerron tunteistani, se on ihan "whatevööö". Teini tekee mitä lystää eikä välitä tippaakaan mitä mieltä minä olen.

Voi kuulua ihan ikäänkin. Ei munkaan lapseni enää 15-vuotiaana oikein halunneet äitiä mukaan luokan juhliin tai oikeastaan muuhunkaan. On se ikä, jolloin mutsin seurassa liikkuminen saattaa olla vähän noloa. Kunhan pari vuotta taas menee, niin tilanne voi olla jo ihan toinen. Kuitenkin se teini salaa sydämessään tykkää, kun kerrot rakastavasi häntä ja osoitat muutenkin välittäväsi. Se vaan ei ole just nyt kovin cool osoittaa, että itsekin rakastaa ja välittää.

Sellasiahan nuo teinit tuppaa olemaan.Älä lannistu kyllä se sit aikuisena viimestään kertoo sinua arvostaneensa.Rajat ja rakkautta loppuun saakka...siis siihen saakka kun asuu samassa taloudessa.

Nuori saattaa myös kokeilla, loppuuko sun rakkautesi, jos hän on välinpitämätön ja hankala. Älä anna niin tapahtua äläkä nuoren kuvitella, että niin olisi tapahtunut.

Itse olin sellainen teininä, mutta katunut katkerasti aikuisena koska välit äitiin niin etäiset. Rakastan kyllä äitiä, silloinkin, mutten halunnut näyttää sitä. Kirjoita kirje jos et pysty puhumaan

Sinä olet lapsen vanhempi, osoita sinä rakkauttasi sanoin ja teoin!!
Lapsesi on itsenäistymässä, siksi tekee pesäeroa sinuun.
Sinun tehtäväsi on osoittaa kiinnostusta hänen asioihinsa ja olla rakastava ja rajat asettava vanhempi, kaikesta huolimatta. Sellaista se vanhemmuus on.

Kyl se rakastaa! Ite olin just samanlainen teininä ja viel hirveempi :ashamed: Mut kyl kun ikää tulee lisää niin ne välit taas lämpenee. Niin ainakin kävi mun ja äitin väleille :)

Meillä ei 11v halua,et äiti lenkkeilee vauvan kans koulun ohi välitunnin aikana. Eikä saa liikka tunteja tulla kentälle rattaitten kans katsomaan. Ja vuosi sitten kun odotin niin mä en saanut kulkea kauppakeskuksissa hänen seurassa. Eipä mennyt läpi. Käveltiin yhdessä.

Vaan olla vastuullinen vanhempi. Valehtelee, jää kiinni. Mitä sinä teet? Siinä vaiheessa sun tehtäväsi on laittaa se kuriin. Asettaa rajat, sanoa miten tehdään ja miten ollaan, eikä uikuttaa tunteistasi. Ei pyydellä, vaan kertoa nämä rajat.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
uskon että rakastaa sisaruksiaan mutta ei minua

minua kohtaan on täysin välinpitämätön, ei kiinnosta nähdä minua tai tehdä minun kanssani mitään. Luokan järjestämään yhteisiltaan ei minua halua, mitään ei minulle kerro. Valehtelee ja kun/jos jää kiinni, ei ole moksiskaan. Jos kerron tunteistani, se on ihan "whatevööö". Teini tekee mitä lystää eikä välitä tippaakaan mitä mieltä minä olen.

teinit on...meillä käyttäytyy teini ihan samanlailla kuuluu ikään se on sitä itsenäistymistä.

Yhteistyössä